Bungalow Ombak Putih

8.1Fantastisch

Indonesië, Bali, Tanjung Benoa (Nusa Dua)

8.1Fantastisch

15 reviews over Bungalow Ombak Putih

• 2017
    8Gea12-07-2017

Waar voor je geld

Heerlijke week gehad . Perfect voor doorreis en weekje rust .

• 4Dorit Quist22-01-2017

nooit meer !!

Bridge reis met vol pension. prijs, kwaliteit, ronduit bedroevend, voor het zelfde geld hadden wij naar het Novo Resort gekund een verschil van dag en nacht. Heel eenzijdig eten iedere dag kleine kippen pootjes,vleugeltjes en of kippen levertjes. Totaal geen horeca ervaring, lauwe drankjes meestal geen ijsblokjes. Ontbijt ronduit slecht, pindakaas uit 1212 om maar een voorbeeld te geven.het meenemen van een blikje leverpastei mocht niet mevr is moslim en varkens vlees was niet te tolereren. Wiffi, slecht bereik vooral in het huisje. wij zijn in het Novo Hotel gaan ontbijten en buiten de deur gaan eten werd je nog boos voor aangesproken ook. personeel doet haar best maar spreekt geen Engels. Eigenaar stond niet open voor de klachten, werden zelfs als racist uitgemaakt toen wij aangaven dat Bali 85% Hindoeisme is en niet moslims.
    duikles zoals in de folder en of massage in de tuin niet aanwezig, zwembad was ook niet diep genoeg voor duikles. Wat ons betreft geen aanrader, eens maar nooit meer. bridge docent ondeskundig en ranzige speelkaarten.

• 4Dorit Quist05-01-2017

nooit meer

wij waren met een bridge vakantie, half pension, slecht eenzijdig eten, ontbijt pindakaas van2012 om maar een voorbeeld te noemen aangezien mevrouw moslim is was het verboden om zelf voor de variatie een blikje leverpastei mee te nemen. koelkast te weinig ruimte om frisdrank en of bier voldoende te koelen om over ijsblokjes maar niet te spreken, totaal geen horeca ervaring. Bridge ruimte geen airco ook met ventilatoren was het niet te harden. excursies slecht voorbereid,weinig kennis van zaken. uren in de bus zonder water etc.

• Oude reviews

9w.leeuwen4616-10-2012

wederom helemaal geweldig

Wij (ouders met kinderen van 5 en 6 jaar) zijn voor de tweede keer in dit geweldige hotel geweest. Deze keer was Koos er ook en hij kan mooie verhalen vertellen over Bali. De huisjes zijn nog steeds zeer ruim en uiterst comfortabel. Wij gingen zoals we 2 jaar eerder ook hadden gedaan naar het strand aan de overkant van het hotel en konden gratis van de strandbedjes gebruik maken als we daar ter plaatse gingen lunchen, dat zijn 2 vliegen in 1 klap want eten moet je toch en dan hoef je nog niet eens ver te lopen. Op 1 avond hebben we een civetkat (die van de Loewak koffie) zien lopen over de muur van het hotel, echt mooi zo'n natuur dichtbij. We hebben onze laatste avond gegeten bij Koos en het eten was gemaakt door mevrouw Lina, heerlijk. Koos en Lina bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 8m.hokke03-09-2012

Goed hotel

Goed hotel. Zeer ruime kamer met twee slaapkamers. Alles is aanwezig. Ontbijten in het huis van de eigenaar. Leuk. De tuin is leuk ingericht. Het dorpje is rustig. Waarschijnlijk door de omliggende restaurantjes en de opgesloten apen in een kooi, liepen er regelmatig ratten door de tuin.

• 9Familie van de Mortel24-06-2010

Heerlijk genieten!!

We hebben kerst en oud en nieuw 2009/2010 in Ombak Putih doorgebracht, en het was precies wat we verwachten, groot, schoon en knus met zwembad. Wij hadden huisje 5 groot balkon met 2 slaapkamers en alles erop en eraan. De kindjes vonden het super en wij ook dus we hebben alweer geboekt voor de 2de keer (en familie en vrienden die door ons aanraden ook zijn geweest hebben ook genoten!) Dus ik zou zeggen als je niet midden in de drukte van een groot hotel wil zitten, maar wel de luxe en de sfeer van het echte Bali wil hebben, ga dan naar Ombak Putih!

• 9Wim en Sylvia27-08-2009

Geweldig hotel

Wij, ouders met 2 kinderen 3 en 4,5 jaar, hebben 5 nachten in dit geweldige hotel mogen verblijven. Het huis is erg ruim en schoon. Ontbijten in de huiskamer van de eigenaars is echt geweldig, de geschiedenis van Indonesie is hier goed te zien. De blbliotheek heeft zo veel diverse boeken en keuzes, super. Helaas was Koos tijdens ons verblijf niet aanwezig maar Lina was er wel. Wat een geweldige en vriendelijke vrouw! Het hotel ligt afgeschermd van de omgeving en kort bij de hoofdweg. Aan de hoofdweg liggen vele restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en vermaken. Het strand is op ca. 200 meter en goed te bereiken. Wij namen vaak een strandbedje bij de hotels die aan het strand lagen, als je daar blijft lunchen zijn de bedjes gratis en kunnen de kinderen ook nog in het zwembad. Al met al een gewldige periode die veel langer mog wezen. Koos en Lina, bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 10steeno10-02-2009

super verblijf

Wij waren tijdens de kerstperiode daar met onze 2 zonen van 10j en 11jaar. Koos en Lina zijn Super mensen en heel gastvrij. De bungalow en zwembad was heel netjes en gezelligAan de overkant van het bungalowparkWe konden naar het strand gaan of lekker relaxen aan het zwembad. Het ontbijt was heel lekker. Als je iets wilt weten van tours op het eiland Koos helpt je graag. Hij weet al de leuke plekjes op het eiland. Er kan eventueel met Koos gefietst worden. Wij hadden een super vakantie, onze reis voor 2010 wordt terug Bali bij Koos en Lina.

• 8jeroen20-01-2008

prima prijs kwaliteit verhouding. Goede service voor tripjes en het strand.

Alleenreizend

• 8Trudy van der Weij06-05-2007

Achter de schutting die de straat van de bungalows scheidt ligt een klein paradijsje. Een leuk zwembad, een mooie tuin met binnen plaatsjes. De bungalows zijn in een Balinese stijl gebouwd en worden altijd keurig schoongehouden. Het personeel is super vriendelijk evenals de eigenaren.

Anders

1 tip over Bungalow Ombak Putih

• w.leeuwen46, 16-10-2012

Ga eens naar Umbak Putih en ga eens eten bij Nelayan of ga eens eten naar het strand van Jimbaran, heerlijk allemaal.

0 vragen over Bungalow Ombak Putih

Bungalow info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats