Hotel Novotel Bali Benoastersterstersterster

9Fenomenaal

Indonesië, Bali, Tanjung Benoa (Nusa Dua)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Bali Benoa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

38 reviews over Hotel Novotel Bali Benoa

• 10Nico17-06-2013

Zeer aangenaam hotel

Dit hotel is gelegen aan beide kanten van de verbindingsweg. In het hoofdgedeelte kan je het grote zwembad terug vinden, alsook het restaurant, de strandbar, ... het andere gedeelte is wat rustiger, hier is dan ook het relax zwembad - met bar- gelegen.

Het personeel is heel aangenaam, behulpzaam en vriendelijk.

In Tanjung Benoa zelf is niet veel te zien, maar het hotel is ideaal om even uit te blazen en volop te genieten! Het ontbijt vonden wij ook zeker een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Nicolette06-05-2013

Geweldig hotel

Een prachtig hotel met mooie en schone terras kamers. Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Manon Kuipers02-06-2011

Heerlijke plek

We hebben een super leuke vakantie gehad in dit hotel. Mooi zwembad, heerlijk strand. Lekker eten aan het strand. Vanuit Benoa ben je zo bij allerlei bezienswaardigheden. Het hotel is net volledig gerenoveerd! Erg aardig personeel. Gewoon een superplek.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 7Eric17-04-2011

Aardig hotel, entree doet meer vermoeden

Kamers zagen er goed uit, bleken alleen erg gehorig. Je kon de buren letterlijk verstaan via ventilatiekanalen in badkamer. Er werd aardig gerenoveerd tijdens ons verblijf. Geregeld aardig wat herrie helaas van slijpmachines, boren etc. (april 2011). Ontbijtruimte was erg donker, begrepen dat dit tijdelijke ruimte bij zwembad was i.v.m. verbouwing restaurant. Verder wat ons betreft wat te kindvriendelijk (gillende oostblok-kinderen bij zwembad en op het strand) Niet echt een locatie om volledig tot rust te komen dus....

Gereisd met partner in april 2011

• 9Herke en Dorinde28-11-2010

Werkelijk Fantastisch, ga zo weer!

Wij zijn hier 2x achterelkaar geweest (2008 en 2009) dat zegt eigenlijk genoeg!

Wel de tip om te boeken aan de strand kant, daar is de lobby en het restaurant. Het hotel is opgedeeld door een weg en de andere kant heeft alleen een zwembad met bar je moet dus oversteken (met klaarover!) om naar het ontbijt en strand te gaan...

Wij zaten in een cabana bijna op het strand tussen groene bomen werkelijk prachtig! Ruime kamer met royaal bed en badkamer met zelfs een ligbad buiten.

Afgezien van een heerlijk mooi strand en zwembad met beide lekkere ligbedden kan je er s avonds lekker op uit om een leuk eettentje te vinden, die zijn er voldoende en gelegen langs de weg tussen diverse (lokale) winkeltjes. vooral bumbu bumbu bali is een aanrader!! Vanuit benoa ben je zo met de auto bij alle bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in november 2009

• 9A. Schmeits31-07-2010

Prachtig hotel in een mooie omgeving.

Wat zijn wij hier bij bali benoa tot rust gekomen. We zeiden tegen de hostess, zo wat is het hier rustig. Ze zei rustig hoezo? je zit midden in het hoogseizoen, alles is volgeboekt. Heerlijk ontbijt. En op het strand mogen geen verkopers komen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9cindy groenenberg23-06-2010

geweldig

mooie kamers alles wordt zonder dat je het in de gaten hebt goed in de gaten gehouden. service is exelent!!! eten ook goed. zeer lief voor kinderen, maar dat zijn ze op heel bali 1 tip;ga daar niet 2 weken zitten, want buiten het hotel is er niet veel. 4 dagen is genoeg. een mooi begin van bali

Gereisd met partner in juni 2010

• 9linda21-01-2010

super hotel

Hier helaas maar 4 nachtjes geweest, we werden over geboekt uit kuta omdat we het daar niet zo naar ons zin hadden ( te druk ). We zaten aan de kant van het strand en dat is een stuk luxer als aan de andere kant van de weg. We hadden een tuintje met een buitendouche. Binnen hadden we een bad midden in de kamer echt super mooi met nog een aparte douche. Service is super je krijgt zelfs een kaartje op je bed met de weers verwachtingen voor de volgende dag. Het park is erg mooi en het zwembad is prima en ligt aan het strand. Tip: ga een stukje links het strand op dan kan je daar met een bootje een stukje de zee op en dan heerlijk een uur snorkelen voor maar 10 euro en je kijkt echt je ogen uit. Aan de weg genoeg restaurantjes om gezellig te eten voor weinig. Ook een paar winkeltjes aanwezig en een pin automaat.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9will.quaedackers30-10-2009

Zeker de moeite waard

Prachtig Hotel met goede service, en zeer mooie kamers. Hadden een garden villa en een poolvilla om de verschillen te zien. Beiden zijn de moeite waard!

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Roel van Driel28-09-2009

Geweldige service!

Op ons huwelijksreis hebben wij op Bali dit hotel aangedaan. We kregen een upgrade naar een luxere kamer. Het ontbijt is fantastisch en de service is top. Wij vertrokken laat on 20:05 en konden de gehele dag gebruik maken van de faciliteiten van het hotel. Zelfs douchen op een kamer was geen probleem. Hotel is opgesplitst in twee gedeelten. Drie zwembaden, gezellige bar aan het strand met heerlijke (en niet dure) cocktails. Een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2009

1 tip over Hotel Novotel Bali Benoa

• Nico, 17-06-2013

Vertrek van het strand naar links en wandel even door. Aan je linkerkant (na de verhuurstanden van watersport) kom je aan een zeer leuke lounge-/ strandbar. Je kan hier genieten van een lekkere cocktail en verschillende tapas.

0 vragen over Hotel Novotel Bali Benoa

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden