Hotel Kind Villa Bintang Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°24°
Hotel Kind Villa Bintang Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Kind Villa Bintang Resort voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Kind Villa Bintang Resort in het Nederlands

geweldig

'van diesen josephine
1-10-2010

We hebben een geweldige vakantie gehad. We zijn voor de eerste keer in bali geweest,en gaan zeker nog en keertje terug,mis het nu al. Het hotel was super,groote kamers heel groot bed en alles zag er super schoon uit. De bediening was geweldig deden alles voor je. Het zwembad was uitstekent. Ieder hotel heeft een privè strand,jammer bij villa bintang was dat niet schoon,zwemmen daar in zee kun je niet,maar och het zwembad maakt dat weer goed,en anders loop je naar het volgende hotel,rechts over het strand,bij eb kun je een stuk lopen naar de zeebank en zie je prachtige zeesterren. Aanrader neem wel antie mug mee met deed,koop dat bij het ggd dat is het beste hadden we in mexcio ook.

groetjes Josephine.

Gereisd Met partner in september 2010

Een geweldig hotel

van der Laan
18-6-2010

Het personeel is heel goed. De tuin is prima onderhouden. Het zwembad is mooi en de poolbar is ook prima. Alleen bij het ontbijt misten wij kaas, vleeswaren en keuze uit zoete waren. De kamers zijn erg schoon en ruim. De bedden zijn prima en worden elke dag verschoond. Alleen de invloed van Oostbloklanden toerisme is heel erg negatief. Brutaal, luidruchtig en onfatsoenlijk.

Gereisd Met partner in juni 2010

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • FitnessYoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kind Villa Bintang Resort in Tanjung Benoa (Nusa Dua), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kind Villa Bintang Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.