Hotel Aston Bali Resort & Spa

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Aston Bali Resort & Spa voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Aston Bali Resort & Spa in het Nederlands

• 2018
    10Rick20-04-2018

Fantastische locatie, bereikbaarheid ander eiland

Prachtige locatie, direct aan het strand. Schone kamers en perfecte service door personeel

9Kindvriendelijk
    9Hygiëne
    10Ligging

• 9Wicky12-08-2015

“Prachtig hotel met mystieke sfeer”

Tweede verblijf in dit geweldige hotel welke nu 5 sterren is Ook al is het voor Indonesische begrippen " duur" heb weer genoten van de mooie heerlijke sfeer en her prachtige hotel met de mooie tuinen

Het is duidelijk veel drukker toeristische geworden als 4 jaar terug Veel aktiviteiten op het strand leuk om naar te kijken .erg druk op het water met jet ski etc veel (rijke)Indonesische toeristen dit ervaar ik als zeer positief! Het was einde van de ramadan vandaar de (gezellige ) drukte

10Kindvriendelijk
    8Eten
    6Prijs/kwaliteit
    8Service
    10Ligging

Met oudere kinderen

• 6Reinder08-01-2015

terugkeer na 5 jaar

na 5 jaar weer eens dit hotel gedaan, en om eerlijk te zijn het is er in die 5 jr. niet op vooruit gegaan. veel gereisd in de afgelopen jaren. als je voor het eerst hier komt dan vind je alles fantastisch maar door de vele ervaringen in div. hotel ketens zie je dat er nodig geinnoveerd moet worden. de chefkok die 4 restaqurants aanstuurd heeft de handen er vol aan om een goede kwaliteit neer te zetten. bv. het italiaans rest. bovengelegen dakterras gebruikt kant en klare pizzabodems (makro) nee de volgende keer wordt het een ander hotel. de 3e keer komt er niet bij.

6Kindvriendelijk
    7Service
    7Ligging

• 9wendy30-12-2014

super hotel

Het aston bali resort en spa in Benoa is een super hotel meteen aan het strand. Wij hebben alleen ontbeten in het hotel en dit was heel lekker en ook veel keus. In de straat van het hotel liggen allemaal restaurants waar je goed kunt eten en ook liggen er winkeltjes. De shuttle bus naar kuta is gratis en je kunt meteen een tijd afspreken om terug te gaan. Wij wouden eerder terug dit was ook geen probleem. Al met al een super hotel waar ik zeker nog eens terug zou gaan.

8Ligging

• 10wiwi31-10-2013

echt zo mooi !!! zo goed...

de klachten die ik hier lees ,heb ik en mijn man niet meegemaakt ,het is eenheerlijk hotel ,alleen die handoeken he op het strand zwembad dus je doet er zelf ook aan mee,maar na een half uur mag je ze wegtrekken ,das mooi....mooie grote kamer half zeezicht maar wat zit je op je kamer ...het ontbijt ongelooflijk wat een keus en wat een leuke aankleding qua tafels enz personeel heel vriendelijk ...ik kan er niet meer over zeggen het was top! alleen ligging qua winkels niet zo als in sanur dat miste ik wel ....maar een taxie en je bent zo in nusa dua ....

10Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 9Erika22-05-2013

Super vakantie

Onze 2e keer in Bali, 1e keer Aston Bali....wat super was het daar, we voelde ons bevoorrecht, kregen alle aandacht die we maar wilde hebben. Ze gingen zelfs voor ons de keuken in om een heerlijk gerecht te maken met heerlijke kruiden. Eten, drinken, je kon het zo gek niet verzinnen of ze maakte het voor je. Personeel was erg lief, namen de tijd voor je, waren ook erg nieuwsgierig betreft ons land, en de mensen. Enig minpunt was het zwembad, daar zaten veel algen in, jammer.

9Ligging

• 9Rik Vanhomwegen06-10-2012

Een droom van een hotel

Oktober 2004 naar dit hotel geweest. Gewoon prachtig. God leeft niet in Frankrijk. Hij leeft in Bali, in het Aston Bali Resort. Wanneer je van het vliegtuig stapt is het net of je een hete, natte dweil in je nek gelegd krijgt. Subtropisch! (maar zalig) Je kan een mooie wandeling langs het strand maken, tot aan de "markt" van Nusa Dua. Je waant je in het paradijs.

9Ligging

• 9a_huysman729-04-2012

Top hotel

In oktober 2011 dit hotel bezocht op aanraden van een vriendin. Het hotel is prachtig en groots opgezet met veel marmer en een mooie ruimte lobby dat overloopt in de open hotelbar met groot terras met uitzicht op de mooie tuin en het grote zwembad. Wij hadden een kamer op twee hoog met uitzicht op de tuin. Kamer is mooi en comfortabel ingericht met twee twijfelaars, televisie met veel verschillende kanalen (Engelstalig), ruime badkamer met veel marmer, grote douche en hoekbad, airco. Ontbijtbuffet is groots opgezet, er staat een kok die doorlopend eieren staat te bakken, koken etc, allerhande warme gerechten, een groot fruit en zuivel buffet, divers brood en beleg, echt heel goed. Hotel heeft handdoekenservice, meestal genoeg bedden vrij zowel op het strand als bij het zwembad. Er zijn ook twee restaurants gevestigd in het hotel. Het restaurant aan het strand is open voor lunch en diner zodat je 's avonds heerlijk met uitzicht op de zee kunt dineren. Hotelstaf is supervriendelijk.

8Eten
    8Ligging

• 9R.01-02-2012

Een heerlijke vakantie gehad!

Bij aankomst kregen we een kamer met uitzicht op de achterkant van een ander hotel, en geen begaande grond. Omdat ik op krukken liep, en 'garden view' had geboekt wilden we graag een nieuwe kamer. Dit was geen probleem en kon de volgende dag worden geregeld. Goede ruime kamer met groot ligbad en aparte douche. Warme luxueze uitstraling door al het marmer. Grote zachte bedden. Minibar en theefaciliteit ook in orde. Panel op je nachtkastje waarmee alle lichten en airco te regelen zijn, erg handig. Het ontbijt is uitgebreid en lekker, voor ieder wat wils! Het personeel is heel erg vriendelijk en vrolijk, wat zorgt voor een nog betere sfeer. Ze zijn oprecht geinteresseerd in je. Gratis handdoeken service is fijn. Wanneer je rond 10u naar het strand gaat is er nog prima plek (vooraan) Ik heb 2 spa behandelingen gedaan, een cocoscrub en een aromatische massage. Over beiden erg tevreden. Kopje gember thee na afloop. Aston Bali Beach resort, erg mooi, en een goede prijs kwaliteit verhouding!

10Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 6moon01-12-2011

nooit meer!

Wat een teleurstelling .Kamers zijn over het algemeen schoon,maar bij aankomst bleken er (bloed)vlekken) in de lakens te zitten.Eten is matig,ook ontbijt.Bedjes aan strand werden al vroeg bezet voor de hele dag,ook bij afwezigheid van uren!Als klap op de vuurpijl werd een huwelijksfeest gehouden op de binnenplaats met zulke harde muziek(tot 23.00)dat de sponningen van de ramen trilden!

6Eten
    4Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    6Service
    6Ligging

5 tips over Hotel Aston Bali Resort & Spa

• a_huysman7, 29-04-2012

Eten op Jimbaran Beach. Het hele strand staat vol met terrassen van verschillende restaurants. Binnen vis en/of schaaldieren uitzoeken die dan bereid worden op de grill (wel alles in chilisaus, trek niet je mooiste kleding aan, want een krab in chilisaus is niet vlekkeloos te eten). Wij hadden via het hotel een taxichauffeur ontmoet die ons ook privé rond wilde rijden, met hem hebben we een paar leuke tochten gedaan. Voor EUR 50 (met een fooi uiteraard) zijn we half Bali rondgereden.

• Rik Vanhomwegen, 06-10-2012

Voor al je excurties kan je gewoon een taxi huren voor een dag (prijs vooraf afspreken). Wanneer je 's mioddags iets gaat eten (liefst in een lokaal resto'tje nodig je de chauffeur mee uit eten, je zou stom staan welk resultaat dit heeft (het eten is daar spotgoedkoop ook). Hij toont je zaken die je anders als toeris nooit te zien krijgt.

• R., 01-02-2012

Ga naar het Bumbu Bali restaurant. Geweldige sfeer en goed eten! Reserveren is aan te raden, en kan gemakkelijk bij de guest relations bali bij de receptie. Je word door een auto van het restaurant opgehaald, 2min rijden. Ook een aanrader: Huur een VW cabrio met prive chauffeur en gids via je travel agent bijv. Je bent de hele dag op pad, je ziet de mooiste plekken (wat je maar wilt..tempels etc..), nog voor geen 80dollar! Ook leuk: cocosnoot bestellen bij de beachbar, (lekker met&zonder rum ;)

0 vragen over Hotel Aston Bali Resort & Spa

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen