Reviews over Tanah Gajah

Het Paradijs op Aarde

Lloyd en Jess,
    23-11-2009

Nog nooit van ons leven zo iets geweldigs gezien: ruim opgezet voormalig privé landgoed met 7 suites, 9 pool-villa's, 3 spa-villas en een estate: compleet met je eigen butler!

Het restaurant is schitterend gelegen midden in de rijstvelden. De prachtige lantaarns die overal opgesteld staan, en de vuurvliegjes die 's avonds over de rijstvelden schitteren maken het sprookje compleet. Super heerlijke gerechten in het restaurant, gemaakt met verse ingrediënten uit eigen tuin strelen de tong! De suite die wij hadden, had een prachtig bad buiten en ook de douche was iedere keer opnieuw een feestje.

De ambiance is schitterend, het landgoed uitzonderlijk goed onderhouden en onze vakantie..... het einde....