IndonesiëBaliTabananHotels TabananHotel Pan Pacific Nirwana Bali Resort

9.3FenomenaalScore uit 48 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

53 Reviews over Pan Pacific Nirwana Bali Resort

• 8Svdmeij18-01-2016

Mooi en rustig gelegen om te genieten

De accommodatie ligt op circa 10 minuten lopen van Tanah Lot. Vooral met zonsondergang is het erg mooi om daar wat langer te kunnen blijven. De kamers zijn ruim en mooi ingelicht. Vraag wel voor een hoger gelegen kamer ivm het uitzicht. De kamers met uitzicht op het zwembad kijken ook uit op de mooie tuin die hier omheen ligt. Het ontbijt is zeer uitgebreid met volop keuze tussen verschillende soorten keukens. Vers gebakken eieren etc. Het zwembad loopt door de tuin heen. Overal zijn leuke hoekjes met ligbedden in zowel de zon als de schaduw. In het hoogseizoen kan het hier misschien wel wat lastiger zijn om een rustig plekje te bemachtigen. Wij hadden in elk geval altijd een mooi plekje bij het hoger gelegen gedeelte van het zwembad (wat lager gelegen is het zogn. 'kinderbad'). Er zijn verschillende restaurants met soms een thema avond. Deze liggen wel in de prijsklasse van het hotel zelf naar westerse maatstaven... Als je richting Tanah Lot loopt zijn er leuke tentjes waar je ook wat kunt eten voor nog geen €10,-.

• 10Annemiek Teeken08-11-2015

Super hotel!

Wat een geweldig hotel! Echt een fantastisch uitzicht, heerlijke grote en schone kamers met prima bedden. De kamers worden tweemaal per dag gedaan en er staat ook iedere middag een presentje klaar. De zwembaden en de spa zijn ook heerlijk! Ook is het eten en het ontbijt heel uitgebreid en van een uitstekende kwaliteit. Ook het personeel is heel attent en bijzonder vriendelijk. We zijn hier nu twee weken en blijven gelukkig nog een weekje.

• 9Erik en Petra13-07-2011

Uitstekende plek om tot rust te komen

7 nachten in dit heerlijke resort gebleven. Doel van onze vakantie was tot rust komen. Is gelukt. Helaas werd het complex uitgebreid gerenoveerd (waar we overigens absoluut geen hinder van hebben ondervonden). Eerste nacht in een krakend bed. Na dit te hebben gemeld kregen we een andere kamer. Op deze kamer lekte de airco dus weer een andere kamer; nu een gerenoveerde kamer met oceanview. Doordat onze klachten serieus genomen zijn en er gelijk aktie werd ondernomen hebben we dit niet als erg vervelend ervaren. Het resort ligt erg afgelegen van de rest van de bewoonde wereld. Een uitstapje naar Tanah Lot (op loopafstand) is leuk maar je moet je vertier zoeken op het complex zelf. Verwacht geen club of disco. Ontbijt is uitstekend en de verschillende restaurants hebben een goede keuken. Het complex heeft in alles een 5-sterren uitstraling inclusief de prijzen die men vraagt voor eten en drinken. Een 10 is voor onze lieve heer, maar dit hotel komt er wel erg dicht bij.

• 10Hans Petersen18-06-2011

Super hotel

Ik heb nog nooit zo iets geweldigs gezien. Je hebt er van alles. Voor kinderen en volvassennen. Zwembaden en luxe bedden

• 10Ingrid en Ben18-06-2011

Hier klopt echt alles!!

Dit hotel is echt geweldig.

We zijn wel wat gewend ,maar hier klopt alles.

Schitterende kamers, tuin, uitzicht (aleen de zonsondergang al).

Heerlijk gelegen tussen de holes van de golfbaan.

Lekker buiten gedineerd (in alle rust).

Mooie ontbijthal.

Geweldig gewoon.

• 10larssmit03-03-2011

Top hotel!

Schitterend hotel, prachtige kamers, gelegen op het klif met prachtig uitzicht over de zee. Gelegen aan een van de mooiste golf banen van Azie direct naast de Tanah Lot tempel. We waren hier slechts twee nachten maar hadden wel langer willen blijven!

• 9Loekie04-11-2010

Fantastisch voor enkele dagen!

Rustzoekers zijn met dit hotel uitstekend uit. Eten en drinken inderdaad aan de prijzige kant in vergelijking met de rest op Bali maar van zeer goed niveau. Ontbijt is prima voor ieder wat, er was zelfs sushi! Heerlijk hotel, met super zwembad (2 glijbanen, waarvan 1 lekker snel, dus leuk voor de kids), maar verder is er naast het golven weinig te doen. Geen strand! Uitzicht op Tanah Lot is adembenemend en bijna nog beter dan wanneer je er met je neus voor in de massa toeristen staat. Neem wel een telelens mee als je foto's wilt maken!

• 10Nelleke05-09-2010

Ongelooflijk mooi

dit is echt vakantie, genieten van de natuur, de inwoners, de rust & cultuur. wij hebben nog steeds heimwee

• 9Rob en Anouk21-07-2010

Fantastische plek om uit te rusten

Na een week Melia Bali in Nusa Dua was dit hotel een verademing. Wat een rust en service! Toegegeven, het hotel ligt wat afgelegen, maar dit was voor ons juist een prettige bijkomstigheid. De kamers zijn ietwat gedateerd, maar wel comfortabel. De zwembaden zijn heerlijk en altijd rustig. Spa is erg goed. Het ontbijt vond ik subliem: veel keuze en iedere dag wel wat anders. Het avondeten viel een beetje tegen, maar Seminyak is op zich goed aan te rijden met een taxi of met de hotelshuttle. De service in dit hotel is uitmuntend. Tijdens mijn verblijf ben ik een dagje ziek geweest zodat mijn partner alleen aan het ontbijt verscheen. Dit werd opgemerkt door een medewerkster van het hotel, die 10 minuten later bezorgd in mijn kamer stond met kruidenthee, guava-juice (zeer goed bij buikklachten) en een lichte maaltijd. Ik vond dit echt super! Heb echt genoten van dit hotel en kan het iedereen aanraden.

• 9Willy25-05-2010

Paradijs

Dit is ons favoriete hotel op Bali. Sind 1 april heet het Pan Pacific Nirwana. Heerlijke stek om te relaxen en te golfen. Het ligt erg rustig, uit de buurt van het drukke toeristengebeuren. Het eten bij het hotel is duurder, maar je kunt met de shuttle ook naar Seminyak, Kuta etc. Wij huren altijd zelf een auto en zijn binnen 20 minuten in Seminyak. Het hotel heeft een prachtige golfbaan (vijf keer op rij mooiste golfbaan van Azie geweest). Je voelt je bevoorrecht als je daar golft. Als je in het hotel verblijft, is het golfen overigens een stuk voordeliger. Het personeel is supervriendelijk en niets is te veel. Ontbijten doe je met uitzicht op Tanah Lot. Prachtig! We kijken nu alweer uit naar de volgende keer.

Hotel Pan Pacific Nirwana Bali Resort info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)