Reviews over Tabanan

Mooi en rustig gelegen om te genieten

Svdmeij,
    18-1-2016

De accommodatie ligt op circa 10 minuten lopen van Tanah Lot. Vooral met zonsondergang is het erg mooi om daar wat langer te kunnen blijven. De kamers zijn ruim en mooi ingelicht. Vraag wel voor een hoger gelegen kamer ivm het uitzicht. De kamers met uitzicht op het zwembad kijken ook uit op de mooie tuin die hier omheen ligt. Het ontbijt is zeer uitgebreid met volop keuze tussen verschillende soorten keukens. Vers gebakken eieren etc. Het zwembad loopt door de tuin heen. Overal zijn leuke hoekjes met ligbedden in zowel de zon als de schaduw. In het hoogseizoen kan het hier misschien wel wat lastiger zijn om een rustig plekje te bemachtigen. Wij hadden in elk geval altijd een mooi plekje bij het hoger gelegen gedeelte van het zwembad (wat lager gelegen is het zogn. 'kinderbad'). Er zijn verschillende restaurants met soms een thema avond. Deze liggen wel in de prijsklasse van het hotel zelf naar westerse maatstaven... Als je richting Tanah Lot loopt zijn er leuke tentjes waar je ook wat kunt eten voor nog geen €10,-.

Super hotel!

Annemiek Teeken,
    8-11-2015

Wat een geweldig hotel!

Echt een fantastisch uitzicht, heerlijke grote en schone kamers met prima bedden. De kamers worden tweemaal per dag gedaan en er staat ook iedere middag een presentje klaar. De zwembaden en de spa zijn ook heerlijk! Ook is het eten en het ontbijt heel uitgebreid en van een uitstekende kwaliteit. Ook het personeel is heel attent en bijzonder vriendelijk. We zijn hier nu twee weken en blijven gelukkig nog een weekje.

Beste and aardigste hotel van mijn leven

Ton van der Velden,
    23-1-2013

Na in wat gehorige privé-villas gezeten te hebben met altijd dierengeluiden van buren, hoopte ik op rust in dit hotel en kreeg dat volop. Er zijn 3 verschillende accomodaties waarvan ik alleen er een met privé zwembad wilde. Eerst 1 nacht in Sahaja 6, die met mooiste rijst-terassen zicht maar wat al te ruim voor mij alleen. Mooie zwembad. Toen 3 nachten in de voor mij beste villa, Indah 3, die het mooiste en meest privé zwembad heeft al is het maar 2x 4 meter. Veel gezelliger, van een Belg, met veel Boeddhas. 2 slaapkamers, balkon, terras, en ligweide. Goede, stille airco in slaapkemers, geen in woonkamer maar het zwembadje koelt je af. Roger, de manager was magnifiek. ook de nieuwe opvolgster, Josephine, en het restaurant personeel. Lekker eten. Ca 20 Euro per diner, 3 gangen met een sapje (wijn is duur op Bali). Ontbijt was inklusief (Agoda maar betere prijzen op eigen website).

Ik kom zeker terug. 2 uur van luchthaven, 1 1/2 van Ubud (via Megati) , 24 min. wandelen naar dorpje.

Het kan niet beter!

syl,
    5-8-2012

Wanneer je op zoek bent naar authentiek Bali en rust, ga hier dan heen voor het toerisme uit Seminyak en Canggu naar boven op rukt! Het contact met de manager Roger, was vanaf het begin van de emailwisseling geweldig. Niets was hem teveel. Toen we eerder van Java wilden vertrekken om naar Bali te komen, was dit meteen akkoord, onze reservering werd een paar dagen verplaatst, en hij liet op gratis ophalen in Pekutatan, een eind richting de pont naar Java. Aankomst verliep erg hartelijk, welkomstdrankje, verfrissende handdoek en een gratis upgrade naar de prachtige Sahaja 2 kamer pool villa, met een waanzinnig uitzicht op rijstvelden en in de verte de zee. Personeel brengt je gratis naar het dorpje en het strand. Eten is van zeer goede kwaliteit, en dat is fijn, want je bent er wel op aanwezen, resort ligt afgelegen. Iedere avond naar de waanzinnige zonsondergang op het nabijgelegen, mysterieuze, verlaten strand, wat een feest! Dit is Bali op zijn best!

Uitstekende plek om tot rust te komen

Erik en Petra,
    13-7-2011

7 nachten in dit heerlijke resort gebleven.

Doel van onze vakantie was tot rust komen. Is gelukt. Helaas werd het complex uitgebreid gerenoveerd (waar we overigens absoluut geen hinder van hebben ondervonden). Eerste nacht in een krakend bed. Na dit te hebben gemeld kregen we een andere kamer. Op deze kamer lekte de airco dus weer een andere kamer; nu een gerenoveerde kamer met oceanview. Doordat onze klachten serieus genomen zijn en er gelijk aktie werd ondernomen hebben we dit niet als erg vervelend ervaren.

Het resort ligt erg afgelegen van de rest van de bewoonde wereld. Een uitstapje naar Tanah Lot (op loopafstand) is leuk maar je moet je vertier zoeken op het complex zelf. Verwacht geen club of disco.

Ontbijt is uitstekend en de verschillende restaurants hebben een goede keuken. Het complex heeft in alles een 5-sterren uitstraling inclusief de prijzen die men vraagt voor eten en drinken. Een 10 is voor onze lieve heer, maar dit hotel komt er wel erg dicht bij.

Tabanan scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews