Hotel Zen Resort

2008

Een paradijsje

Edith
26-9-2008

Een prachtig kleinschalig hotel, dat bestaat uit ca. 20 kamers in de vorm van geschakelde huisjes. We zijn in juni 2008 enkele dagen in dit hotel geweest. Het hotel ligt op een heuvel voor de kust. Vanuit het zwembad dat in de zee lijk te verdwijnen, heb je een prachtig uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk. Er is ook een spa bij het hotel met heerlijke behandelingen. Het hotel organiseert een aantal leuke excursies. Het hotel ligt wel wat afgelegen van de bewoonde wereld, maar voor degene die rust zoekt is het werkelijk prachtig! Een klein paradijsje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zen Resort in Singaraja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zen Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.