Hotel Waka Shorea Resort

+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Waka Shorea Resort

• 3Henk van den Bogaart13-09-2012

Horror eiland

Het "hotel" ligt op een verlaten eiland dat ook nog eens dor en kleurloos is, er is niets te doen behalve wat wilde dieren spotten. De kamers waren gewoon vies, beddegoed en badkamer waren echt vuil. Het eten was slecht en tijdens het eten zag onze reisgezel een rat lopen, die hem diezelfde nacht nog eens opzocht in zijn kamer en aan de bagage ging knabbelen, dit alles staat op film. In de bijlage wat foto's. Het personeel was ok, de rest was zo slecht dat we na een slechte nacht dit horror eiland hebben verlaten

• 9t.van sonsbeek08-06-2012

een paradijs als je van rust houdt!

Waka shorea ligt in een natuurreservaat. Wij waren daar 3 dagen. Als je van rust houd is dit de ideale plek. De apen, herten en wilde zwijnen en niet te vergeten verschillende soorten vogels vind je vlak bij je cottage. Wil je een rondleiding door het reservaat dan kost dat 20 dollar p.p. Het ontbijt is erg goed. De mensen zijn erg beleefd en aardig. Een paradijsje!

• 9Linsey Kempeneer11-10-2009

Safarithema! de max!

Honeymoon op doorreis - 3 nachten. Het resort ligt op een eiland. Het is even rijden naar NW Bali en dan nog 15 min. op boot. Wij hebben upgrade gekregen van Lanairoom naar Villa. Villa heeft 3 hutten die afgeschermd zijn van de Lainairooms. 1 hut die als living dient, met airco. 1 hut als slaapkamer en badkamer, met airco en minibar, douche en bad en 1 hut als soort veranda. Hutjes staan op privéstrandje met 4 strandstoelen ter beschikking. Zwemmen in zee niet zo evident met de vele koralen maar zwembad met strandlakens is aanwezig. Je kan wel op snorkel of duiktocht gaan, mits betaling. Wandeltocht is ook mogelijk. Natuur staat centraal: apen, wilde varkens, muizen, vogels, bambi's enz lopen er vrij rond, muskietennet moet 's nachts dan ook goed dicht. Pillamp ter beschikking als je 's avonds naar het restaurant moet (hihi), eten is lekker en genoeg keuze. Verrassing voor honeymoon: laatste diner met kaarslicht op het strand en gratis taart. Personeel vriendelijk.

• 6Bakker05-05-2009

Niet voor herhaling vatbaar

Deze accommodatie ligt zeer afgelegen, op vier en half uur rijden van Denpasar. Daarna nog 20 minuten met de boot. Omdat de omgeving een nationaal park betreft, mag je niet zelfstandig de omgeving verkennen, maar kost dit je meteen 70 US dollar. De kamers zijn goed ingericht. Het eten is zeker niet van voldoende kwaliteit in verhouding tot de prijs die je moet betalen. Wij vonden deze accommodatie erg tegen vallen.

Hotel Waka Shorea Resort info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij