Villa Dunia Impian

Met jonge kinderen

Geweldig!

Mylene
9-8-2010

Wat een ontzettend mooie villa is dat!

Zoveel luxe, het is net of je in een paradijs bent.

een ware droom, ongekende luxe

Paul Op den Kelder
24-11-2009

Wat een schitterende villa met fantastisch personeel.

Vanuit de villa zijn prachtige excursies te doen over het hele eiland Bali.

Een aanrader voor ieder die zich eens in de watten wil laten leggen.

Luxe vakantievilla aan de noordkust van Bali

Paul Op den Kelder
    1-5-2009

Mooi gelegen villa met personeel die je helemaal in de watten leggen. Er wordt voor je gekookt en schoongemaakt. En er is een chauffeur beschikbaar die je naar alle mooie plekken op het prachtige eiland kan brengen voor een kleine vergoeding.

Een absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Dunia Impian in Singaraja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Dunia Impian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.