Bungalow Uma Agung

IndonesiëBaliSidemen

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Uma Agung voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.7Ruimte

Bungalow info

• Sportfaciliteiten
Meer bungalow infoTonen op kaart

3 Reviews over Uma Agung

• 9jeroen24-04-2011

heerlijke lokatie

Prachtig gelegen tussen de rijstvelden. Ruime kamers. Zwembad is klein maar erg mooi. Hier hebben wij de mooiste wandeltocht op Bali gelopen.

• 8angela kuijlaars16-09-2010

Super, rustig, heerlijk.

Villa Uma Agung is een heerlijke accomodatie, gelegen tussen de rijstvelden en bergen met zwembad en restaurant. Niet toeristisch. Huur een scooter en geniet van het echte Bali. Aardige mensen en heerlijk eten.

• 8Kees Smetsers25-03-2009

Een van de mooiste klein bungalowparkjes op Bali.

In oktober 2009 ga ik voor de 44e keer naar Bali. Dat klinkt een beetje raar, maar ik heb mijn hart aan Bali verloren. Ik logeer op Bali altijd op plekken waar de echte balinese sfeer nog is te vinden. Een van die plekjes is UMA AGUNG in SIDEMEN. 2 bungalows en 4 kamers met een klein restaurant, midden in het dal van de bergen bij Sidemen. Het parkje is twee jaar geleden gebouwd. De bungalows en kamers hebben een heel mooi interieur en werkelijk schitterende badkamers van groen natuursteen. En dan ook nog een terras met een onvergetelijk uitzicht op de Gunung Agung. Eten deed ik meestal in de Warung bij het dorp. De prijs van de kamers (ongeveer 300.000 rupiah) is echt laag gezien de kwaliteit van de bungalows en kamers. Je moet wel van rust houden want 's avonds hoor je alleen maar krekels....... Als je daar zin in hebt kan Putu, een van de meisjes in het parkje, je een goede massage geven. Echt een parkje om te genieten van de balinese sfeer....

Bungalow Uma Agung info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met