Hostel Lihat Sawah

IndonesiëBaliSidemen

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel Lihat Sawah voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 5 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 5 reviews

Hostel info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Lihat Sawah

• 8chikie8608-07-2018

Prachtige panorama view en infinity pool

Villa Karma Loka/ Lihat Sawa 22-6-18 tot 24-6-18 Vraag om kamer 1A! Laat je niet misleiden door voorkant hotel, je ziet eerst alleen een kleine receptie en geen uitzicht, we dachten dat we verkeerd afgezet waren. Maar om het hoekje: WOW!! Toen we warm en bezweet aankwamen was er geen water,maar gelukkig was dit na het diner verholpen,lekker gedoucht. Prachtig stenen bad, maar zal een hele dag duren om te vullen. Door het dak is het erg gehorig van de buren, als ze niesen, op de wc zitten enz. 2 flesjes water op kamer, koelkast.zwembad liggen badlakens. Je hoeft zelf geen strandlaken mee naar Bali, in 7 verschillende hotels overal badhanddoeken gekregen bij het zwembad!1 hagedisje s nachts op de kamer. infinity pool. Wat een fantastisch uitzicht vanaf de kamer boven zwembad (NR 1A) en een geweldig uitzicht in het zwembad!Ontbijt is onbeperkt a la carte.Pizza en wijn van menukaart hebben ze niet. lijkt wel lokmiddel, heb je er zinin

• 8t.muys24-11-2012

Wat een fantastische plek!

Een bijzonder mooie plek met een adembenemend mooi uitzicht! De duurdere kamer is ruim met een mooie buitendouche en leuk ingericht. Er is ook een lekker zwembad vanwaar je een prachtig uitzicht hebt over de sawah's en de Gunung Agung. Vanuit het hotel loop je zo de sawah's of de kampung in. Het eten in het hotel is zeker niet bijzonder, maar er enkele warungs in de buurt waar je goed kan eten. Op de scooter kun je volop genieten van de natuur. Er is geen vertier in de buurt, dus niet geschikt voor kinderen. Je bent hier één met de natuur, hier proef je het echte Bali!

• 9Dick en Inge05-08-2010

prachtig huis met schitterend uitzicht

In Sidemen huurden wij een "privat bungalow"bij Lihat Sawa. We hadden een huis van 2 verdiepingen gelegen in de rijstvelden met een schitterend uitzicht op de vulkaan. Het huis was prachtig ingericht, met beneden een ruim terras en boven een groot balkon met heerlijk meubilair. We waren hier één met de natuur, de rust en de stilte 's avonds en 's nachts waren echt een geweldige ervaring. Als we weer op Bali zijn, gaan we hier zeker weer een paar dagen genieten!

• 8pebbles01-06-2009

sfeervol, vriendelijk en rustig

Eenvoudige maar zeer charmante accomodatie. Geweldig uitzicht over de sawa's. Zeer gastvrij personeel.

Eenvoudig maar lekker eten, vooral de versgebrande pinda's als kleine snack zijn een aanrader! (worden heet geserveerd)Je kan in het restaurantje eten of op je kamer/veranda als je dat liever wilt.

Verwacht geen brandschone kamers want in het huisje waar wij verbleven zaten boven de ramen open gedeeltes zodat er dus stof en insecten naar binnen komen.....

EEn aanrader voor mensen die het rustige dorpsleven temidden van de rijstvelden eens van dichtbij willen bekijken.

• 4ad hulsman22-12-2008

dit nooit meer

Dit is geen bed en breakfast, maar meer een "hotel". Boekten 3 dagen in november 2008. Zeer slecht eten, alles koud. Kamers amper verlicht, met de kippen op stok. Ratten in de kamer en een hoge prijs voor wat geboden werd. Zijn naar een dag weg gegaan. "Dit nooit Meer". Zal dit niemand aanbevelen..

Hostel Lihat Sawah info

Veilig betalen met