Villa Yudhistira

• 10Ruimte

Villa info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

2 Reviews over Yudhistira

• 9FAM HERTOGS11-09-2015

Geweldig

We hebben bijna 3 weken doorgebracht in de villa. Alles was fantastisch, de slaapkamers, de badkamers, de mooie verzorgde tropische tuin met het grote kraakhelder en warme zwembad. Het personeel heeft er voor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. Een heerlijk ontbijt, lunch of diner (vaak lekker pittig) verzorgd door onze lieve 3 koks/huishoudsters. Vaak veel beter dan in de vele restaurants. Vele mooie dagtrips gemaakt, georganiseerd door onze chauffeur, je hoeft er dus zelf de villa niet voor uit om dit te regelen. Hebben zelf duikbrevet gehaald in ons eigen zwembad bij de villa. Onze chauffeur sprak erg goed Engels, dus hij was ook meteen onze gids en heeft ons de mooiste plekjes van Bali laten zien. De rest van het personeel was ook geweldig, de tuinman, de security en de manager. Wij komen zeker nog eens terug in de villa.

• 9Zentgraf03-01-2014

Luxuriöses Urlaubsdomizil im Norden von Bali

Es war für uns das erste Mal, ein komplettes Haus mit Personal zu mieten und wir waren begeistert: Diese große Villa für sich allein zu haben und Personal, welches sich während des gesamten Aufenthaltes um alles kümmert, war zwar ein wenig dekadent aber letztendlich perfekt!

Die Villa ist balinesisch eingerichtet, man findet aber alle Vorzüge der westlichen Welt wieder. Der Pool ist angenehm groß und das Beste: Man hat ihn für sich! Unser Lieblingsplatz war ganz klar der Pavillon fast direkt am Meer - ein perfekter Ort, um die Seele baumeln zu lassen und einfach mal NICHTS zu tun.

Unsere "Cooking Girls" haben uns rundum verwöhnt: Sprachbarrieren wurden mit Zeigebüchern kompensiert. Zur Not ein Bild im Internet (WLAN ist vorhanden) aufrufen, dann ging es weiter mit den Erklärungen. Selbst Einkaufen war absolut unnötig; das konnten die Mädchen ohnehin viel besser.

Ganz klare Weiterempfehlung - wir kommen bestimmt in ein paar Jahren wieder!

Sieglinde & Reinhart

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij