Villa Yudhistira

Met oudere kinderen

Geweldig

FAM HERTOGS
11-9-2015

We hebben bijna 3 weken doorgebracht in de villa. Alles was fantastisch, de slaapkamers, de badkamers, de mooie verzorgde tropische tuin met het grote kraakhelder en warme zwembad. Het personeel heeft er voor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. Een heerlijk ontbijt, lunch of diner (vaak lekker pittig) verzorgd door onze lieve 3 koks/huishoudsters. Vaak veel beter dan in de vele restaurants. Vele mooie dagtrips gemaakt, georganiseerd door onze chauffeur, je hoeft er dus zelf de villa niet voor uit om dit te regelen. Hebben zelf duikbrevet gehaald in ons eigen zwembad bij de villa. Onze chauffeur sprak erg goed Engels, dus hij was ook meteen onze gids en heeft ons de mooiste plekjes van Bali laten zien. De rest van het personeel was ook geweldig, de tuinman, de security en de manager. Wij komen zeker nog eens terug in de villa.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Yudhistira in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Yudhistira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.