Villa Terang Bulan

Villa Terang Bulan
9,5

6 tips over Villa Terang Bulan

janine, 18-8-2014

Ga naar Munduk, een uur rijden, en je zit in de bergen, mooi om een wandeling te maken.

Spice beach club heeft heerlijk eten en als je reserveert komen ze je (gratis) ophalen.

atehemmes, 5-2-2014
Als je gaat voor drukte, stalletjes, restaurantjes ed om de hoek dan moet je hier niet zijn. Je kunt scooters huren maar het verkeer is wel wat heftiger dan in Nederland. Beter is het om een auto met chauffeur the huren wat helemaal niet duur is. Spice Beach restaurant in Lovina haalt en brengt je voor het diner en is echt top. Duur voor Balinese begrippen maar tegen de helft van wat je in Nederland betaald met een veel betere kwaliteit en dan eet je ook nog eens met uitzicht op het strand.
Viville, 25-11-2013
Tip: ga er eens op uit met een lokale vissersboot, Kadek laat je ophalen op strand voor de villa. Het Dolfijn spotten was leuk, de zonsopgang ongezien!

Marlies Ezechiels, 19-11-2013

Boek via de staff een heerlijk massage in de privacy van je eigen huis.

Absolute aanrader is snorkelen bij Menjangan Island, mooier dan de Gilli's!

Ed en Yvonne uit Rotterdam, 4-7-2012

Eten bij Restaurant Chonos in Lovina met een Nederlandse manager.

Levert ook aan huis.

Ga je met kleine kinderen, zorg dan dat je de hele dag zwembandjes om de armen doet.

Super geschikt voor honeymooners.

Hoogerwerf-Blommerde , 27-6-2012
Ga 's ochtends om 18:00 met de locale vissers mee op zee om dolfijnen te spotten! Echt de moeite waard! Je ziet er genoeg!