Villa Terang Bulan

38 reviews over Villa Terang Bulan in het Nederlands

Het verblijf in Villa Terang Bulan was fantastisch

Carlita Aberson
31-7-2018

We hebben met ons gezin genoten van een heerlijke vakantie van 2 weken in Villa Terang Bulan,

een super huis aan zee met een prachtige exotische tuin en Kadek was ook fantastisch, erg aardig en kon heerlijk koken. De tuin en het zwembad werden erg goed onderhouden. De weg er naar toe is wel lang en hobbelig maar slingert wel mooi tussen de rijstvelden door.

Geweldig Paradijs

Karin Driessen
20-7-2017

Prachtige smaakvolle villa! Heerlijk rustig voor een relaxed verblijf. Kadek kan heerlijk koken en verzorgt ons top!

Mooie tuin, goed onderhouden door de tuinmannen. Plekken om of in de zon of in de schaduw te zijn. Lekker groot zwembad met mooi uitzicht over zee. De beveilingsman is prettig en de helpdesk is adequaat.

Er valt verder niets te wensen, anders dan de weg er naar toe lang, bochtig en hobbelig is :-)

mooie villa met zo mogelijk nog mooiere tuin

A.Sluijter
29-4-2017

Ontzettend vriendelijke personeel, Kadek is geweldi. Villa ligt wel wat ver van de doorgaande weg en de weg vanaf daar tot de villa is nogal hobbelig! We misten een klamboe,maar Kadek ging meteen aan de slag om daar iets aan te doen. Dolfijnen gespot vanuit de tuin!

Een fantastische villa op een rustige plek.

Jan en Ans Leussink , Haaksbergen
26-9-2016

Royale villa met grote,prachtige tuin, groot zwembad en meerdere terrassen met luxe stoelen en banken.

Een geweldige staf ,m.n. Kadek, die super lekker kan koken en er altijd is om het je naar de zin te maken.

Ze regelde voor ons een bootje om dolfijnen te spotten,taxi's voor restaurant of stadsbezoekjes,massages aan huis en deed ook vaak de boodschappen.Echt fantastisch.

Na onze rondreis op Java en Bali was dit een heerlijke eindbestemming.

Jammer dat het strand tegenviel, omdat er zoveel afval lag.

Perfect

Kelly Co
27-7-2016

Het huis is ruim, schoon en nog mooier dan op de website! De tuin een paradijs en de zonsondergangen ongelooflijk mooi.

Kadek & co maken er een ***** accomodatie van! We hebben elke dag in de villa gegeten en alles was overheerlijk, de uitstapjes goed georganiseerd en geen vraag was teveel.

Ook de in villa massages zijn een aanrader, het enige waarvoor we naar de spa zijn gegaan is voor lulur behandelijng, voor mij het enige nadeel van deze villa is dat er geen bad is maar da's een detail naast het enorme zwembad en de jacuzzi ;)

Wij hadden ons voorgenomen om nooit twee keer naar dezelfde plaats te gaan, maar na 8 jaar verschillende vakanties per jaar is villa terang bulan de allereerste bestemming die we toch nog een keertje zullen boeken!

Paradise in Bali !

Ed & Yvonne Schoolderman
21-7-2016

Voor ons de 3e keer in deze prachtige villa. Eerder in 2012 en 2014.

Waarom ga je 3x naar hetzelfde ??

Eh..hierom. Vriendelijkheid van de staf. De prijs kwaliteit verhouding. Om heerlijk tot rust te komen. Om te genieten van het huis, zwembad, eten en uitzicht.

Van hieruit hebben wij via de mensen van de helpdesk een trip geregeld naar de Bromo vulkaan op Java. Best een eind heen en weer rijden. Maar de moeite meer dan waard. Alles was weer prima verzorgd.

Als je 's ochtends vraagt aan de staf of ze een kokosnoot voor je uit de boom kunnen halen is dat geen probleem en krijg je m vers op tafel. Wij zijn ook met Kadek naar een ceremonie geweest in haar dorp. Alle dorpelingen waren vriendelijk. Overal konden we iets mee eten.

Wij zijn 64 en 61 jaar oud en werken alle twee nog hard. Het is hier heerlijk als je eens ff niets wil. Het blijft een eind vliegen en ook de rit vanaf de luchthaven naar het noorden van Bali is wel een eindje, maar éénmaal aangekomen vergeet je alles.

Eigenlijk hoort hier maar één uitspraak bij van George Clooney .......Villa Terang Bulan..........WHAT ELSE....!

Een tip: ga eens eten aan het strand in Lovina bij de Spice Beach Club.

In het huis ligt een telefoon voor lokale gesprekken die je kunt gebruiken.

Bel of mail het restaurant, reserveer en voor een prikkie halen ze je ook nog op en brengen je weer terug naar de villa. Geweldig eten in een luxe setting en zeer betaalbaar naar Nederlandse begrippen.

Loek & Erna, Marijke, Frans & Lenie, Kadek, gardners & security......thanks for a wonderfull time again. Een dikke 10 en misschien tot ziens weer in ....... " Paradise in Bali " ......WHAT ELSE........!

Geweldige plek om te onthaasten !

Westerhof
7-1-2016

Villa Terang Bulan is een prachtige villa met een schitterend uitzicht.

De staf is onopvallend en zeer behulpzaam. Ook wij hebben genoten

van de kookkunsten van Kadek. Slechts twee keer buiten de deur gegeten

en daarbij is de Buda Bakery in Singaraja echt een aanrader.

Vooral om lekker bruin brood te kopen en de naan is heerlijk.

Ook een heerlijke taart werd bezorgd voor onze jarige schoonzoon!!

Jammer dat er zoveel rommel op het strand ligt. Ook bij het snorkelen

stuiten we op veel plastic in het water. De tuin is prachtig.

Dus al met al een heerlijke plek om tot rust te komen.

Fantastisch!!

Fam van Splunter
9-8-2015

Het verblijf was in een woord geweldig! Kadek heeft zalig voor ons gekookt. Leuk is om haar te laten kiezen. Super lekker!

De villa is prachtig en de tuin schitterend onderhouden. Enige jammere is dat het strand en de zee niet schoon zijn.

Tip: neem filterkoffie mee als je niet van balinese koffie houdt (is net als Griekse koffie wat drapperig) Er staat een koffie zet apparaat, en westerse koffie daar niet te koop. Dolfijnen spotten en bij het huis opgehaald worden, dagje snorkelen, massage aan huis. Al met al, heerlijk.

Super als afsluiting rondreis Bali

janine
18-8-2014

Alles wat je leest klopt, in het echt is het nog imposanter! Het Noorden is een een stuk minder toeristisch en daardoor voor ons zeer aantrekkelijk!

Bedden zijn prima, Misschien fijn als er klamboes opgehangen zouden worden...

Rust, relaxen, lekker eten, uitzicht

atehemmes
5-2-2014

Terang Bulan is een prachtige villa weg van de drukte midden tussen de rijstvelden en wijnvelden direct aan het (zwarte) strand.Het geheel is in het echt nog ruimer van opzet dan de foto's doen vermoeden met in de mooi aangelegde tuin verschillen de plekjes om te zitten. Er zijn 5 personeelsleden aanwezig die alles schoonhouden, bijhouden en alle maaltijden voor je klaar maken. Het niveau van het eten is dusdanig dat je weinig behoefte hebt om buiten de deur te gaan eten. Vervoer en dag trijpen worden allemaal voor je geregeld tegen een redelijke prijs. Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Terang Bulan in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Terang Bulan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.