Géén boekingskosten

Meer villa info

42 Reviews over Terang Bulan

• 10Bianca30-08-2019

Fantastic!!!

Very nice villa with very nice personell, everybody smiles everyday and the jacuzzi is a nice extra on the villa. The location is good, beach is cleaned every day.

• 8Fam.Nijmeijer01-08-2019

Heerlijke relax vakantie.

Voor een relaxvakantie is dit een plek bij uitstek. Elke dag heerlijk baantjes getrokken in het mega grote zwembad. De tuinmannen hebben de tuin er echt perfect bij liggen. We hebben een paar avonden thuis gegeten waarbij Kadek ons een heerlijk Indonesisch gerecht voorgeschoteld heeft. En we zijn ook nog 3 avonden uit eten geweest, waarbij Secret Garden in Lovina een absolute aanrader is!

• 9Vlaanderen14-12-2018

Fantastisch, wat een luxe en lekker eten

De vakantie was heerlijk, wat een luxe en wat kan Kadek heerlijk koken! We waren met 4 volwassenen en 2 kinderen onder de 4. Die zijn het zwembad niet uit geweest en ook voor ons was het niet nodig de villa te verlaten. Kadek is een enorm goede kok en erg lief en behulpzaam. Voor een week zeker een aanrader, maar gezien de ligging zou ik het combineren met een week op een ander adres. Maar in die week was er genoeg te doen, vooral de dolfijnen tour in de ochtend was erg mooi! Ook de massage aan huis in een aanrader of snorkelen in het noord westen van Bali. Dompel je onder in de luxe, ontspan en geniet!

• 9Carlita Aberson31-07-2018

Het verblijf in Villa Terang Bulan was fantastisch

We hebben met ons gezin genoten van een heerlijke vakantie van 2 weken in Villa Terang Bulan, een super huis aan zee met een prachtige exotische tuin en Kadek was ook fantastisch, erg aardig en kon heerlijk koken. De tuin en het zwembad werden erg goed onderhouden. De weg er naar toe is wel lang en hobbelig maar slingert wel mooi tussen de rijstvelden door.

• 10Karin Driessen20-07-2017

Geweldig Paradijs

Prachtige smaakvolle villa! Heerlijk rustig voor een relaxed verblijf. Kadek kan heerlijk koken en verzorgt ons top! Mooie tuin, goed onderhouden door de tuinmannen. Plekken om of in de zon of in de schaduw te zijn. Lekker groot zwembad met mooi uitzicht over zee. De beveilingsman is prettig en de helpdesk is adequaat. Er valt verder niets te wensen, anders dan de weg er naar toe lang, bochtig en hobbelig is :-)

• 10Clemens01-06-2017

Wonderful to relax and explore north/central Bali

We went to Villa Terang Bulang for a short break (one week), although a longer stay would make more sense for all of us. It was a remarkable holiday due to fact that (i) it was a huge villa close to the beach where you can spot dolphins (ii) the staff was more than helpful and willing to cook whatever you want to eat (even an Indonesian Rijsttafel) (iii) the location was useful to see the hotspots in North Bali, Central Bali and to go to the National Park Taman Nasional Bali Barat for scuba diving and (iv) it was a safe area. Overall a place where you could have your perfect holiday with friends and/or family!

• 8A.Sluijter29-04-2017

mooie villa met zo mogelijk nog mooiere tuin

Ontzettend vriendelijke personeel, Kadek is geweldi. Villa ligt wel wat ver van de doorgaande weg en de weg vanaf daar tot de villa is nogal hobbelig! We misten een klamboe,maar Kadek ging meteen aan de slag om daar iets aan te doen. Dolfijnen gespot vanuit de tuin!

• 9Jan en Ans Leussink , Haaksbergen26-09-2016

Een fantastische villa op een rustige plek.

Royale villa met grote,prachtige tuin, groot zwembad en meerdere terrassen met luxe stoelen en banken. Een geweldige staf ,m.n. Kadek, die super lekker kan koken en er altijd is om het je naar de zin te maken. Ze regelde voor ons een bootje om dolfijnen te spotten,taxi's voor restaurant of stadsbezoekjes,massages aan huis en deed ook vaak de boodschappen.Echt fantastisch. Na onze rondreis op Java en Bali was dit een heerlijke eindbestemming.

Jammer dat het strand tegenviel, omdat er zoveel afval lag.

• 9Kelly Co27-07-2016

Perfect

Het huis is ruim, schoon en nog mooier dan op de website! De tuin een paradijs en de zonsondergangen ongelooflijk mooi.

Kadek & co maken er een * accomodatie van! We hebben elke dag in de villa gegeten en alles was overheerlijk, de uitstapjes goed georganiseerd en geen vraag was teveel. Ook de in villa massages zijn een aanrader, het enige waarvoor we naar de spa zijn gegaan is voor lulur behandelijng, voor mij het enige nadeel van deze villa is dat er geen bad is maar da's een detail naast het enorme zwembad en de jacuzzi ;)

Wij hadden ons voorgenomen om nooit twee keer naar dezelfde plaats te gaan, maar na 8 jaar verschillende vakanties per jaar is villa terang bulan de allereerste bestemming die we toch nog een keertje zullen boeken!

• 10Ed & Yvonne Schoolderman21-07-2016

Paradise in Bali !

Voor ons de 3e keer in deze prachtige villa. Eerder in 2012 en 2014.

Waarom ga je 3x naar hetzelfde ??

Eh..hierom. Vriendelijkheid van de staf. De prijs kwaliteit verhouding. Om heerlijk tot rust te komen. Om te genieten van het huis, zwembad, eten en uitzicht.

Van hieruit hebben wij via de mensen van de helpdesk een trip geregeld naar de Bromo vulkaan op Java. Best een eind heen en weer rijden. Maar de moeite meer dan waard. Alles was weer prima verzorgd.

Als je 's ochtends vraagt aan de staf of ze een kokosnoot voor je uit de boom kunnen halen is dat geen probleem en krijg je m vers op tafel. Wij zijn ook met Kadek naar een ceremonie geweest in haar dorp. Alle dorpelingen waren vriendelijk. Overal konden we iets mee eten.

Wij zijn 64 en 61 jaar oud en werken alle twee nog hard. Het is hier heerlijk als je eens ff niets wil. Het blijft een eind vliegen en ook de rit vanaf de luchthaven naar het noorden van Bali is wel een eindje, maar éénmaal aangekomen vergeet je alles.

Eigenlijk hoort hier maar één uitspraak bij van George Clooney .......Villa Terang Bulan..........WHAT ELSE....!

Een tip: ga eens eten aan het strand in Lovina bij de Spice Beach Club. In het huis ligt een telefoon voor lokale gesprekken die je kunt gebruiken. Bel of mail het restaurant, reserveer en voor een prikkie halen ze je ook nog op en brengen je weer terug naar de villa. Geweldig eten in een luxe setting en zeer betaalbaar naar Nederlandse begrippen.

Loek & Erna, Marijke, Frans & Lenie, Kadek, gardners & security......thanks for a wonderfull time again. Een dikke 10 en misschien tot ziens weer in ....... " Paradise in Bali " ......WHAT ELSE........!

Villa Terang Bulan info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)