Villa Puri Ganesha

Meer villa info

27 reviews over Villa Puri Ganesha

• 10Judy & Cor de Baar, Marina & Anthonu Bagen05-11-2012

Alles TOP !

We zijn net terug na een verblijf van 2 weken in Puri Ganesha. Het was in 1 woord genieten : van de luxe villa, zalig zwembad en tuin (perfect onderhouden door Gusti en Komang), de rust en vooral de geweldige zorgen van Sinta. Wie wil er naar een restaurant met zo'n kok in huis ,en die met een grote glimlach ons elke avond weer de heerlijkste schotels presenteerde. Wij vonden de ligging super, rustig, mooi en door de goede zorgen van Gedè de taxichauffeur hebben we veel prachtige plekken bezocht. Soms wat lang rijden maar dan zie je toch enorm veel om je heen. We hebben het idee dat we echt bali gezien hebben en we hadden zeker niet in het veel drukkere zuiden willen verblijven. We zijn ook gaan duiken bij Menjangan wat geweldig was ! En nog een tip : de watervallen van Sekumpul zijn geweldig. Wij vonden het nog mooier dan Gitgit. Ga er zeker ook zwemmen !

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Annebelle & André Doveren21-10-2012

Toplocatie!

We hebben in Puri Ganesha gelogeerd van 2 - 10 september 2012. De villa ligt vlakbij het plaatsje Seririt. Het is een gebied van Bali waar nog niet veel toeristen komen. Het meer toeristische Lovina ligt bijvoorbeeld een half uur rijden naar het oosten. Unieke setting!

Vanaf de doorgaande weg rijdt je over een smal weggetje van ongeveer 1 kilometer richting zee, vlak voor zee sla je rechtsaf en dan ben je er. Het smalle weggetje is een attractie van zichzelf en absoluut de moeite waard om eens heen en weer te lopen: je ziet, voelt en hoort dan authentiek Bali in optima forma: en dit krijg je er dus gratis bij!

De villa zelf is pure luxe: lekker groot zwembad, alles ruim opgezet, prima onderhouden en veel comfort. Het personeel is attent, blijft op afstand maar staat paraat op het moment dat het nodig is. Tip: huur een scooter, want de villa ligt afgelegen.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Jaap en Ineke Paulus16-10-2012

Een grandioos verblijf in een pracht omgeving

Zoals geschreven een prachtige woning in een prachtige omgeving met grandioos personeel. Het geheel is prima verzorgd, uiterst schoon en gerieflijk. De verzorging door Sinta is meer dan voortreffelijk te noemen en wat zij bijgedragen heeft aan ons verblijf op Bali is met geen pen te beschrijven. Voor wie van rust, ruimte en weinig toerisme houdt is dit een aanrader van de eerste klas.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10Fam. Himpens01-08-2012

GEWELDIG!

Dit huis is echt een paradijs op aarde. Zo mooi. Geweldig! Tranen sprongen in mn ogen met het zien van dit mooie huis. Het is precies zoals op de foto's, maar dan sta je er gewoon in levende lijve! En die tuin! En dat zwembad! Petje af voor Gusti en Komang. En niet te vergeten de kookkunsten van Sinta. Heerlijk gegeten 2 weken lang. U vraagt en Sinta zet een heerlijke maaltijd in elkaar. Elke dag weer iets anders lekkers. Goede raad is om een scooter te huren. Kun je fijn de omgeving afstruinen. De staf is heel gastvrij. Alles wordt voor je gedaan. Een 5-sterren hotel voor 4 personen. Het enige wat je "moest" was helaas na 2 weken weer naar huis gaan. We komen heel graag nog eens terug. Bedankt voor alle goede zorgen en Martha (de huispoes) bedankt voor de gezelligheid!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Jannie Bolhaar18-06-2012

Geweldig, paradijs op aarde!!!

Wij hebben een fantastische week gehad. Sinta heeft ons echt verwent met heerlijke balinese gerechten. Super!!!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Ben en Monique Metzelaar29-03-2012

Pure luxe

Na een lange reis heerlijk tot rust komen in een geweldige villa. Alles wat je kunt wensen is aanwezig en in de omgeving hebben we (met taxi en scooter) de mooiste tochten gemaakt.De trektocht met Putu, dolfijnen spotten,snorkelen in menjangan,air parnas en het boeddhistische klooster zijn absolute aanraders. Sinta is fantastich en Tini en de tuinmannen ook! We waren ook aangenaam verrast door de uitgebreide communicatie rondom de reis met Jan en Ans. Kortom: een absolute aanrader!!!!!!!!

Gereisd met partner in februari 2012

• 10sandra en arno19-01-2012

paradijs

Een 10 met een griffel! Wat een fijne vakantie. Een prachtig huis met zwembad en een hele mooie tuin. Uitzicht over de zee. Het rustige noorden van Bali sprak ons zeer aan. Snorkelen in Menjangan, dolfijnen spotten, survivalen in de botanische tuin, tracking met Putu, Agung Batur, tempels bezocht. En dan kwamen we thuis en dan kregen we een zalige maaltijd van Sinta. Kerst/jaarwisseling gemist?? Welnee! Op vakantie met een gezin met twee zonen van 11 en 12 jaar en opa. Nogmaals een 10+!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9Astrid van den Ende28-12-2011

Paradijs op Bali

Voor wie een heerlijke ontspannen rustige vakantie wil op Bali is Villa Puri Genesha de place to be! De staff is geweldig. Met name de liefdevolle zorg en kookkunsten van Sinta maakt het feest compleet.

Ellen, Cornelie & Astrid

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10Miranda en Marco Wientjes20-10-2011

Rust, paradijs, perfect

7 sept. kwamen wij (4 pers.) aan waar wij door de staf welkom werden geheten. En dan begint je vakantie. Broodjes van de bakker in de ochtend, menu's naar keuze, zwemmen in je eigen zwembad en het fantastische uitzicht over zee. Er valt niets te klagen. De Villa is van alle gemakken voorzien, je kunt het zo gek niet bedenken of het is aanwezig. Uitstapjes zijn qua afstand prima te doen en zijn goed beschreven in de boeken in de villa. Wij zijn ook getrouwd in de villa wat door de staf en onze weddingplanner Suzan, van Wedding Dream in Lovina, uitstekend is verzorgd. Wil je rust, luxe en het echte Bali ervaren? Dan moet je naar Lokapaksa. Komang, Gusti en Sinta bedankt voor de goede zorgen. Sinta bedankt voor het fantastisch lekkere eten, zij heeft met haar humor en persoonlijkheid onze harten gestolen. Komen wij terug? Dat is geen vraag, dat is een feit. Mooiste vakantie ooit!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Femke Croonen26-09-2011

Een absolute aanrader

Wij hebben van 1 september 2011 tot en met 6 september 2011 mogen verblijven in villa Puri Ganesha. Deze villa was nog beschikbaar en pastte mooi in onze rondreis. De aankomst in de villa was verbluffend. Wat een uitzicht en wat een luxe. Ook het personeel was geweldig. Vooral naar de maaltijden van kokkin Sinta werd iedere dag uitgekeken. Iedere ochtend kon er een duik worden genomen in het schoongemaakte zwembad. In de omgeving zijn er veel activiteiten en/of bezienswaardigheden die zeker de moeite waard zijn. Een prive chauffeur is ook via de eigenaars van de villa te regelen. Wij zullen deze villa ook ten zeerste aan iedereen aanraden die een kijkje wil nemen in het mooie noorden van Bali.

Gereisd met vrienden in september 2011

0 tips over Villa Puri Ganesha