Villa Pandusterstersterster

Tonen op kaart

18 reviews over Villa Pandu

• 10Max08-08-2016

Fabeltastisch verblijf!

Fantastische vakantie beleefd. Waren met een groep van totaal vier naar Bali en logeerde in de villa. De service was fantastisch, elke dag vragen ze aan je wat, wanneer en hoe laat je wilt eten en dan wordt dat geregeld. Zelfs mogelijkheid tot massage! Deze hebben wij alleen niet gebruikt omdat we nagenoeg elke dag er op uit gingen om zoveel mogelijk te zien van het eiland zelf! Zwembad was één dag kapot, lekkage in het systeem, waardoor we een dagje geen gebruik konden maken van het zwembad. Vandaar 9 punten. Maar dit was dezelfde dag nog opgelost! Dus wat dat betreft wordt er ook alles aan gedaan je vakantie zo fijn en zorgeloos mogelijk te maken! Geweldige vakantie, geweldige villa, geweldig personeel waar je écht een band mee opbouwt gedurende je verblijf!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Jan Piek13-08-2015

Geweldig geweest

Het is in het echt nog mooier dan de foto's laten zien. Wij met 6 personen hebben een van onze mooiste vakanties gehad. En wat voor personeel fantastisch , prima chauffeur Yus die in heel Bali de weg weet , dan de geweldige kookkunst van de dames. Als er iets was Budi onze manager zorgde voor de oplossing. De tuinman hield het zwembad keurig schoon en zorgde voor een mooie tuin. Veel excursies gedaan , lees hierover in het boek aan huis , waar je ook de menulijst vind. Verder prachtig uitzicht vooral 's avonds. Kortom 3 prachtige weken met alle luxe in de villa Pandu. Mocht u nog inlichtingen of tips ontvangen mail gerust

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Holla17-08-2014

Fantastische plek

Van 19-7 tot en met 16-8 2014 zijn wij met 8 personen te gast geweest in Villa Pandu in het plaatsje Brong Bong te Bali. Wij wilden als (groot-) ouders met onze (klein-) kinderen ons veertig jarig huwelijk vieren. Bij elkaar zijn wij 4 weken heerlijk verzorgd door de staf van de villa. Ontbijt, diner en verzorging waren, vooral door de aandacht die hier aan werd besteed door Ita en Tomic, van uitzonderlijke klasse. De manager Budi stond ons met raad en daad bij en niets was hem te veel. Wij hadden voor de vier weken een auto met chauffeur gereserveerd. Vooral de bezoeken van de bezienswaardigheden kostten veel reistijd en een auto met chauffeur is dan wel erg makkelijk. Ook voor de boodschappen was de auto onmisbaar.

De vooraf gegeven informatie door de verhuurder heeft ertoe bijgedragen dat wij goed voorbereid op vakantie konden gaan. Ook in de villa is ruimschoots informatie aanwezig om te bepalen wat men zoal kan doen in naaste en verder weg gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10kempener01-08-2014

geweldige vakantie

Atomic en Itta hebben elke dag heerlijk voor ons gekookt, geen dag was hetzelfde. De Villa zelf en rondom de villa werd elke dag schoon gemaakt. alles zag er tip top uit onze chaffeur Yus heeft ons de mooiste plekken van noord bali laten zien, hij staat dag en nacht voor je klaar. We hebben veel gezien en gedaan, maar ook een paar relaxe dagen gehad aan het zwembad/zee. We hebben een super vakantie gehad mede door het personeel. Het personeel zeer vriendelijk en dankbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 10Famillie Geeraerts08-06-2014

Droom huwelijksreis

We hebben al op verschillende plekken in de wereld huisjes of villa's gehuurd, maar dit is een topper ! We waren maar met zijn tweetjes dus hadden zeeën van ruimte, maar je kan hier perfect met 6 à 8 personen logeren. De tuin is echt prachtig, de ligging waanzinnig mooi en het zwembad is fantastisch. De staf is heel lief, enorm behulpzaam, niks is te veel gevraagd en de kookkunsten van Tomik zijn beter dan in de restaurants. Ik zou dus iedereen aanraden om gewoon lekker in de villa te dineren. De auto met chauffeur is een extra troef waar we gretig gebruik van hebben gemaakt, want buiten het zuiden hebben we het eiland van noord naar zuid doorkruist een ook het westen is wondermooi : "unspoilt" zoals ze zeggen. We komen met plezier terug....

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Suze Bood19-08-2013

We waren echt even stil.....

Villa Pandu is een hele mooie villa. We wisten echt even niet wat we zagen toen we binnenkwamen. Ruime kamers met elk een onwijs mooie badkamer. Verder een mooi zwembad met lekkere ligbedden en je loopt zo het strand op waar lokale vissers hun buit binnenhalen. Leuk om te zien! Het personeel is erg vriendelijk en de heerlijkste maaltijden werden voor ons bereid. Wat een luxe! Chauffeur 24 uur beschikbaar om je te brengen waar je maar wilt in de schitterende omgeving. We hebben heel wat uitstapjes gedaan, oa snorkelen bij Menjangan-eiland, wandeling door de rijstvelden, jungle-wandeling en natuurlijk dolfijnen spotten in Lovina. Ook schildpadjes uit het ei zien komen bij Reefseen in Permuteran waar je ook leuk kan snorkelen. Kortom, een geweldige vakantie waar het heerlijk "thuiskomen"was in villa Pandu. Zou het iedereen aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Monique Sirag en Ingrid Giezen28-07-2013

Prachtplek aan de Balizee met magnifiek uitzicht

Villa Pandu is een villa met ruimte genoeg voor 1 à 2 gezinnen. De tuin is mooi aangelegd met veel palmen en bloemen. Je stapt zo vanuit de tuin het strand op, waar je lange wandelingen kan maken. Je hebt prachtige vergezichten (Java). Je vindt er de mooiste schelpen en koraal en ondertussen krijg je een inkijkje in het Balinese leven dat zich aan en op het strand afspeelt. In de zee zie je regelmatig vliegende vissen. Het personeel is in een woord: super! De manager van de villa, Buddi, bracht ons overal heen, ondertussen veel vertellend over het Balinese leven. Nergens werd zo lekker gekookt als "thuis" en dat voor nog geen 4 euro pppd (lunch en diner)! Onze gehuurde auto was geen overbodige luxe. Wij hebben er veel en dankbaar gebruik van gemaakt. Vanuit de villa zijn mooie uitstapjes te maken. Al met al een aanrader voor wie rust, natuurschoon en verwennerij zoekt. Voor het authentieke Bali moet je wel het strand op of de auto in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Familie Tahitu10-11-2012

Mooiste accommodatie ooit!

Villa Pandu is een prachtige accommodatie aan zee. Schoon, ruim en erg smaakvol ingericht. De staf, bestaande uit 8 lieve mensen, doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Bij aankomst stonden er voor onze kleinzoon een kinderbedje annex box en een kinderstoel klaar. De huismanager/ chauffeur geeft goede tips voor excursies. Wij hebben een week lang nergens aan hoeven te denken en hadden het ultieme vakantiegevoel! Wat ons betreft zéker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10Tineke Paauw24-08-2012

Paradijsje

We hebben de afgelopen week de onderstaande recensies ter plekke gecontroleerd en alles klopt helemaal! Een prachtig, heerlijk rustig plekje met erg aardig personeel. Alles is perfect! Aanvullende tip: neem waterschoenen mee om in zee te komen. Wij hebben trouwens wel met veel plezier brommers gehuurd, het verkeer is op Noord-Bali veel rustiger dan in het zuiden of op Java.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10verlinden anny12-08-2012

een fantastische locatie

De mooiste vakantie die we al hebben gemaakt. De locatie is fantastisch en rustgevend. De villa mooi en ruim, zeer vriendelijke en hulpvaardige staf, voor ons een niet te evenaren verlof. Wij hadden drie onvergetelijke weken op villa pandu. HOPELIJK gaan we vlug terug. Het Belgische team,Fam. Mooris-verlinden en Coremans- Willems (Mister Luc en Miss Anny en Mister Kris en Miss Anja)

Gereisd met vrienden in juli 2012

7 tips over Villa Pandu

• Monique Sirag en Ingrid Giezen, 28-07-2013

Blijf in de villa eten, de kokkinnen koken wat je wilt, maar als je ze de vrije hand geeft krijg je de heerlijkste gerechten voorgeschoteld, iedere dag weer anders, maar altijd zeer smakelijk en spotgoedkoop. Ga snorkelen op het eiland Menjangan, een adembenemende onderwaterwereld. Bezoek de Stupa en de warmwaterbronnen op nog geen half uur rijden van de villa. Zorg dat je ergens een ceremonie kan bijwonen (apentempel?). En ga vooral dolfijnen spotten op zee in Lovina met Kadek (vraag Buddi).

• Verlinden anny, 11-08-2012

Volg de tips van de manager BUDI, een fantastische man, die zonder problemen je het hele eiland laat zien, een auto is zeker aangewezen.

• Adriaan Wiersma, 08-05-2012

Een bezoek aan het Menjangan- eiland om daar te snorkelen of te duiken is zeer de moeite waard. Wij vonden de riffen nog mooier dan die van "divers paradise" Bonaire!! Neem de SD kaart van uw camera mee en vraag een van de begeleiders Ommert diens onderwater camera foto's te maken. Naast de geijkte bezoeken / highlights van Bali, is het ook leuk om de markt van Singaradja te bezoeken. Ga eens wandelen samen met het personeel, ze laten u hoe ze wonen en leven. Interessant!

0 vragen over Villa Pandu

Villa info