Villa Nujum

9,7

41 reviews over Villa Nujum in het Nederlands

Lidy van Ede
23-5-2019

Het was onvergetelijk! Wat een lieve mensen. Elke dag werden we verwend met de heerlijke maaltijden van Putu en Ani. De tuinman verzorgde de tuin perfect en de security gaf ons een veilig gevoel. Het strand moet je je niet veel van voorstellen. Het is echt zwart zand. Ook de omgeving is niet echt leuk. Je zit in het noorden van Bali en daar vind je het authentieke Indonesië. Er is veel armoede en als hond of kat ben je slecht af. Maar ook de mensen hebben het niet goed. We zijn ook een paar dagen naar het zuiden geweest. Daar is het wat moderner. Leuk om dat verschil te zien. Finns Beach club is geweldig! De villa is een geweldige plek. Toch hebben we een paar minpuntjes; wifi is niet goed en de badkamer kan wel een upgrade gebruiken. We waren er met onze kinderen, partners en kleinkind en hebben ons 40 jarig huwelijk daar gevierd. De staf heeft dit samen met de kinderen prima geregeld. Onze dank daarvoor! Vragen? mail ons.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet te doen zo fijn!

Remko
4-3-2019

Heerlijke villa met fantastisch personeel. 3 weken lang heerlijk gegeten, gezwommen en gerelaxt. Echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Jolanda & Peter Piller-Hulleman
4-11-2018

Ons eerste bezoek aan Bali en wij werden als een bliksemschicht getroffen door de vriendelijkheid, veelkleurigheid, het klimaat en de natuur van dit Godeneiland. De prachtige villa ligt wat afgelegen en temidden van tradionele dorpen in het nog rustige, authentieke Noorden van Bali. Het was méér dan een droom en de Staff zorgt er met onbegrenste gastvrijheid voor dat je niets hoeft te doen dan alleen te genieten en te ontdekken van alles wat Bali zo legendarisch maakt. Wij kunnen iedereen aanraden om een vakantie door te brengen in Villa Nujum...dreams are coming true...

Het Paradijs

Linda
10-4-2018

Absolute aanrader. De villa is geweldig, mooi ingericht, goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Het personeel is ontzettend aardig en onopvallend aanwezig. De dames hebben de meeste dagen voor ons gekookt, en het was heerlijk. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig om hier te kunnen vertoeven!!

Familie Slok
1-2-2018

Na een enerverende reis via Bali, Lombok en Flores, zijn we hier in januari een drietal nachten geweest. Werkelijk een heerlijke plek om te vertoeven. Smaakvol ingericht, vriendelijk personeel (onopvallend aanwezig). Heerlijk gegeten. Een echte aanrader op het rustigere noordelijke deel van Bali.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs om te onthaasten

Ron & Jolande Drent
6-11-2017

Een onzichtbaar, maar prima bediening in en rondom de villa. Attente en lieve mensen, welke ook nog eens heerlijk kunnen koken. Omgeving minder toeristisch maar daardoor erg leuk, je leert de mensen kennen, Wil je verder het eiland verkennen staat een chauffeur met auto dagelijks tot je beschikking. Boodschappen met de meiden is een ware belevenis. Vooral zo proberen vol te houden.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie gehad in deze sfeervolle villa.

Kim Evers
23-5-2017

De villa is een oase van rust met een prachtige ligging. Het personeel is uiterst vriendelijk en staat de gehele dag voor je klaar. Ze geven je echt het gevoel dat je thuis bent. De inrichting is prachtig. Mooie kleuren en materialen gebruikt. Het zwembad heerlijk en op de zonnebedden aan het strand kom je helemaal tot rust. Veel privacy! Absoluut de moeite waard om een vakantie te beleven op deze mooie plek.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Perfectie

Els
14-3-2017

Dit is een waar paradijs. We waren hier samen een week en wat was dat enorm te kort. Alles klopt: de mensen, de inrichting, de voorzieniningen. Echt geweldig.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper

Sjanie de Haze
14-3-2017

Heerlijke vakantie gehad in deze geweldige villa waar we verwend werden door Annie en Putu die heerlijk voor ons gekookt hebben en die zorgden dat het ons aan niets ontbrak. dit was een vakantie met een gouden randje

Gereisd Met partner in februari 2017

Geweldig

Els
1-3-2017

We zijn hier een week geweest en wat is DAT te kort. Alles klopt hier: de inrichting, het personeel, de voorzieningen, de locatie. Echt prachtig. Met veel liefde en zorg ingericht, mooie spullen, beelden. Heel fraai. Prettig personeel, fantastische koks Annie en Putu, voorkomende chauffeurs en tuinman/bewaking.

Gereisd Met partner in februari 2017

Villa info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nujum in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nujum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.