Villa Mari Masuk

Villa Mari Masuk
9,6

9 tips over Villa Mari Masuk

Theo en Ans, 17-5-2015
Wandelingen door de rijstvelden, snorkelen
R.Straube, 13-11-2014

Zeer zeker een aanrader !

Als je van natuur, cultuur, excotisch eten, shoppen en in het zuiden het uitgaansleven fijn vind moet je dit zeker doen.

Jaklien Evers, 3-9-2014
Boek beslist ook de massages welke via de huismanager geregeld kunnen worden; ook de trip naar de dolfijnen vanuit de achtertuin is de moeite waard (zeker met kinderen!)

A van der Steur, 28-5-2014

De ruime kamer boven! Geweldig uitzicht bij wakker worden......

Oh neeee, de kamer beneden! Kun je meteen zwembad induiken!

Marieke van der Steur, 7-12-2013
De bovenste slaapkamer bed met klamboe en mooi uitzicht! Vraag om een massage of manicure van Ami!
Stacey-Jane Roks, 7-12-2013
Vraag of je op de bovenkamer mag slapen! En ga wat eten en drinken bij de Bintang Bar in Lovina.

Mark en Marleen, 24-6-2013
Dolfijnen spotten in de vroege ochtend is zeker een tip, net al de mayong wandeling (inclusief lunch!!!) en verder weet de chauffeur fantastische plekken. En voor het diner laat de koks een verrassings diner maken en je hebt iedere avond lekker te eten
Ireen Geertsma, 19-10-2012

Bekijk de virtuele tour, beleef alvast Villa Mari Masuk.

Dennis, 23-10-2011
Laat je door de lachende tuinman rijden door het prachtige landschap van Bali. Je ziet dan de meest fantastische dingen want het leven speelt zich vooral af op straat.