Villa Mari Masuk

Villa info

Meer villa info

60 reviews over Villa Mari Masuk

• 9Hettie en Bert Barewijk25-10-2017

Pracht villa met prachtig zwembad. Alles ruim en heerlijk ingericht. De tuin is groot en prachtig aangelegd. Direkt aan het strand. De staf kookt heerlijk en is erg vriendelijk. Schitterende omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Lilian17-07-2017

Top villa

Werkelijk waar alles aan deze villa is perfect. Mooi zwembad lieve staff die echt heerlijk kunnen koken en altijd voor je klaar staan. Het uitzicht is geweldig en heerlijk wakker worden met geluid van de zee op de achtergrond. De lange vliegreis is zeker de moeite waard om deze prachtige villa te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Stefan & Anke22-05-2017

Paradijs in Bali 🌱

De villa is super! Met een supervriendelijke en behulpzame staff !!

Wij kwamen aan in de villa midden in de nacht na een rit vanaf het vliegveld waar we opgehaald werden door Komang (chauffeur) al vanaf het eerste moment zie je dat aan alles word gedacht, Komang had zelfs eten bij voor ons toen we de rit hadden van het vliegveld naar de villa. En dan word je wakker en kijk je naar buiten, Wauw! Niet te omschrijven zoooo mooi! Je moet het zelf ervaren! Om een heel lang verhaal kort te maken, wij hebben het super goed ervaren met alleen maar vriendelijke mensen en geweldig eten! Heerlijk!

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Ria03-04-2017

Een prachtige villa met tuin, een oase van rust.

Super lieve mensen die heel goed voor je zorgen op een correcte wijze.

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Warung Ledeng Roger jAnssem04-01-2017

Wat een geweldige villa en uitzicht en een prachtige cultuur met heerlijk eten. Maar de staff van Villa mari masuk maakt het helemaal af. Zo vriendelijk en lief. Ik ben hier nu 3 keer geweest en ben nu de 4 de keer aan het plannen waarschijnlijk september 2017. Dit is een echte aanrader voor rust en de prachtige cultuur. Vanuit het noorden kan men gemakkelijk vele bezienswaardigdheden zeer goed bezoeken. Hier tref je nog het echte bali. Maud en Carel jullie hebben het super voor elkaar met jullie prachtige Villa Mari Masuk. Tot in september.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Koos Keij09-09-2016

Erg gaaf!

Rustige ligging direct aan het strand en schitterend zwembad. Ruim terras met veel privacy. Vriendelijk en behulpzaam personeel die een goede maaltijd kunnen bereiden.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Saskia09-08-2016

Fantastisch huis met geweldige luxe...

Geweldig mooi huis, heel mooi ingericht en ruim opgezet. Geweldige verzorging van de hele staf en heerlijk gegeten. Alles van ontbijt, lunch tot avond eten we geregeld voor ons. Super massages van Ami en haar team en heerlijk en ruim zwembad. Aandachtspunt is wellicht de moskee die je paar keer per dag hoort en het strand waar toch wel heel veel rotzooi aanspoelt. Er zijn twee fietsen die wij veel gebruikt hebben, je fiets zo naar het stadje en de supermarkt.ndat was fijn want transport is voor de korte stukjes relatief prijzig. Tenzij je natuurlijk zelf een auto huurt...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Wim Vinck08-08-2016

Fantastiche villa met super Staff !!

Villa is perfect, met vooral ook supervriendelijke en behulpzame staff !! Alles tip/top geregeld vanaf eerste mailcontact met eigenaar tot aan vertrek vanuit de villa. Chaffeur, massage, huishoudelijke hulp en de kookkunsten van de dames is fantastisch. Ze maken wat je maar wilt en doen in overleg alle boodschappen.

De villa ligt prachtig aan de kust van Noord Bali. Het was onze eerste keer op Bali en het is zeker een fantastisch eiland, maar vooral in het zuiden wel erg druk.. De transfer van de villa naar het vliegveld (en v.v.) duurt ondanks de slechts 90 km relatief lang (minimaal 3 uur). Maar als je daar door heen bent dan heb je ook een prachtig verblijf en ook in Noord Bali zijn voldoende zaken te ontdekken en te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Hanneke Stam07-03-2016

paradise! perfect!

Het was gewoon fantastisch. Een echte paradise.Het villa was netjes en totaal schoon, pool was heerlijk. De tuin is prachtig. En de staff... absolute paefect! mijn partner heeft speciale eten nodig: geen probleem! Absolutely not one thing to complain about! ik zou morgen terug gaan was het mogelijk!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Erick & Louise21-02-2016

Nog steeds een heerlijke plek

We hebben wederom genoten van de prachtige villa en de zeer zorgzame staf. Na een hevige regenbui spoelt ook hier op het strand veel plastic en ander afval aan. Zwemmen in de zee is dan niet plezierig. Maar waarom zou je in zee willen zwemmen als er zo'n geweldig zwembad is. Overigens wordt het strand voor de villa dagelijks schoongemaakt. Ook zagen we het personeel van de andere villa's dit doen. De eigenaren verstrekken zeer nuttige en uitgebreide informatie over reizen naar en in Bali. Iluh, Putu en Komang hebben weer geweldig lekker gekookt voor ons.

Gereisd met partner in januari 2016

Villa Mari Masuk info