Villa Loka Residence

Laatste review

wat een paradijs op aarde

Sandra Vermeulen,
30-7-2012

net een paar dagen terug uit Bali waar we 2 weken hebben mogen genieten van deze villa.

Ben je op zoek naar de mooiste plek op Bali kies dan zeker voor deze villa.

Het personeel is echt waanzinnig lief en zorgen echt dat het je aan niets ontbreekt. de omgeving is een oase van rust. maar wil je een dag op pad is dat vanuit de villa ook prima te doen.

voor ons geld zeker......wij gaan terug!!!!

13 reviews over Villa Loka Residence in het Nederlands

wat een paradijs op aarde

Sandra Vermeulen
30-7-2012

Ben je op zoek naar de mooiste plek op Bali kies dan zeker voor deze villa.

voor ons geld zeker......wij gaan terug!!!!

Ultiem verblijf voor de rustzoekers.Een beetje afgelegen, maar daardoor echt tot rust gekomen.

Mede door de voortreffelijke zorg van het personeel met super lekker eten.Het was even aftasten hoe om te gaan met personeel om ons heen.Dit lag meer aan ons dan aan het personeel.

Hij ligt weg van toeristische plekken en daardoor heb je het gevoel helemaal weg te zijn.Made en vooral Sami zijn schatten van vrouwen en hebben ons enorm verwend met lekkere hapjes , verse fruitsapjes en massages.Heb zelden zooo lekker traditioneel Balinees gegeten voor een meer dan schappelijke prijs !!!! Mocht de hele staf dit lezen/horen ( bv via Arie ) we'll be back !!! Dank jullie wel voor een fantastisch verblijf ............Davy en Co

Klein paradijs voor vakantie.

Fam van Berkel en Vermeij
8-10-2011

Deze villa ligt op een idyllische plaats buiten de grote toeristencentra’s. Echt iets voor rustzoekers of gezinnen met kinderen. Kinderen kunnen hier goed contact leggen met Indonesische jeugdgenoten.

De staf van de villa verwend je bijna tot op het bot. Wij zijn maar één keer uit eten geweest omdat er zo goed gekookt wordt. Het zwembad is prachtig en zeer goed onderhouden door de tuinman, Putu genaamd. Ook de tuin is bijzonder mooi en er leven veel mooie vogels en vlinders. Aan het einde van de dag kwamen er regelmatig wat jonge kippetjes in de tuin scharrelen. Je kijkt vanuit de tuin direct op zee.

Je moet wel zo'n 3 uur reizen om van het vliegveld Denpasar de villa te bereiken.

Heaven on earth

Urtha Ririhatuela & Ron Faessen
20-11-2010

Een aanrader voor eenieder die naar Bali op vakantie gaat en op zoek is naar een rustige maar prachtige plek, een super-de-luxe villa, met een geweldige staff!

Met recht heaven on earth!

Heaven on earth

Urtha Ririhatuela & Ron Faessen
20-11-2010

Een aanrader voor eenieder die naar Bali op vakantie gaat en op zoek is naar een rustige maar prachtige plek, met een super-de-luxe villa, met een geweldige staff, met een top zwembad en een adembenemend mooie uitzicht op zee.

Met recht heaven on earth!

Gastvrijheid

Marcel Komduur
27-7-2010

Wij hebben in de eerste week van juli 2010 met onze 2 kinderen (6 en 9 jaar)geweldig genoten van deze super villa.

Naast alle luxe van de villa (zie de foto's op de website), is de gastvrijheid en de liefde van het personeel mij bijgebleven.

Je wordt zo ongelooflijk goed verzorgd, het huis is altijd schoon en daarnaast wordt er geweldig gekookt ( Sammie is super ).

Sammie "de alleskunner" is niet alleen goed in de keuken, ze kan je daarnaast ook geweldig masseren.

Na een week zijn we vertrokken met een dikke traan. We hopen hier graag nog eens terug te komen.

Hello Paradise

Theo Vuur
13-5-2010

Fantastisch mooi huis aan zee, voorzien van alle mogelijke luxe zoals eigen zwembad,-wasmachine en ook nog 2 scooters om je te verplaatsen in de omgeving.

Door het vriendelijke en zeer behulpzame personeel voel je je onmiddelijk thuis in dit "huis van huis".

Mooie omgeving en minder toeristisch dan het Zuiden zoals Kuta en Legian.

Stranden zijn minder mooi dan in het zuiden, maar tsja als je een eigen zwembad heb!

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Helemaal top

brigitte Morel en Robin Bols
15-12-2009

Helemaal eens wat wat al eerder geschreven is als beoordeling

Helemaal top

Brigitte en Robin
15-12-2009

Helemaal top, personeel ook top, scooters erbij ook erg top zodat je lekker zelf erop uitkunt, eten was erg goed....................

Genieten van locatie, luxe en service

families Vork, Scheij en Van Oosten
7-9-2009

Loka Residence: TOP vakantie! Met 3 vriendenstellen hebben we een fantastische twee weken vakantie meegemaakt. De villa in een prachtige omgeving, direct aan zee gelegen, bood een prachtplek om Bali te ontdekken. Weliswaar 3 uur reizen van de luchthaven, maar dat ben je direct vergeten zodra je aankomt. De staf doet alle moeite om je verblijf nóg aangenamer te maken. Excursiemogelijkheden genoeg! Met pijn in ons hart verlieten we de villa.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Loka Residence in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Loka Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.