Villa
9,7

24 reviews over Villa Kundalini Beach houses in het Nederlands

Fantastische locatie met alles erop en eraan!

Jacco
8-1-2017
  • Zeer vriendelijk personeel, waarbij alles tip top geregeld wordt;
  • Uitstekende kok!
  • Ligging met waanzinnig uitzicht op zee en met zeer veel pricacy
  • Leuke bezienswaardigheden in de buurt
  • Ruime kamers, heerlijke buitenruimte en perfect prive zwembad
Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Paradijs

Guus van de Pol
5-8-2016

Prachtige plek, geweldige service in het rustig noorden van Bali. Volgend jaar weer!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

"Onvergetelijke ervaring"

Bart
6-7-2016

Een heerlijk privé zwembad, uitzicht op een rustgevend strand, een Balinees hemel bed en zeer vriendelijken en zorgzamen werknemers die elke dag weer drie heerlijke maaltijden serveren. Kortom Kundalini Beach House is de ultieme plek om je innerlijke rust te vinden en te genieten van het mooie Bali!

Door een prachtige omgeving, vol met rijstvelden, werden wij met een auto naar het huis gebracht. Ook hadden wij elke dag de mogelijkheid om aan te geven eventuele tours te doen en/ of vervoer te willen voor uitstapjes of volgende bestemmingen. De was werd elke dag voor ons gedaan, de kamers schoongemaakt en een veilig gevoel wordt gecreëerd door de security die zich voor het huis bevindt. Al met al zeer goede service en zeker een aanrader om hier te willen verblijven met familie, vrienden en geliefden. Bedankt Kundalini Beach House voor deze fijne ervaring!

Gereisd Met partner in januari 2016

Paradijselijk!

Sterre Pomper
25-4-2016

Ik kan niet anders dan alleen maar tienen geven wat ons verblijf was werkelijk fenomenaal. De villa op noord Bali is mega luxe, met een mooi zwembad, prachtige tuin, tafeltennistafel en vier slaapkamers met heerlijke bedden en elk een aangrenzende badkamer. Ook de rest van de villa is ruimtelijk en goed ingericht en uitermate geschikt om te huren voor een grotere groep. Dini, de manager van de villa, komt elke ochtend even langs om dingen voor je te regelen. Zo is er de mogelijkheid om tripjes rond Bali te doen, een massage aan huis te nemen of een scooter te huren. Als je 's ochtends wakker wordt is de tafel al gedekt en vraagt Ilou, de chef des huizes, hoe je je eitjes wil. Verder verzorgt ze op verzoek lunch en diner en de was (en het eten was iedere keer heeeeeeeerlijk!!!). Een verblijf bij Kundalini kan ik iedereen aanraden! Ik kom zéker nog een keertje terug!

Gereisd Met partner in april 2016

Geweldig!

Vera
24-1-2016

Vier nachten hebben wij mogen verblijven in kundalini beach houses en wat een aangename ervaring was dat! Het huis is super groot, luxe en van alle gemakken voorzien, elke kamer heeft een eigen badkamer met bad, douche, wc en wastafel. Het heeft een grote woonkamer waar je goed kunt vertoeven wanneer het buiten donker is. Daarnaast is het huis omgeven door een prachtige tuin met een heel mooi zwembad en een soort klein schattig huisje met rieten dak (Bale bngong) waar je goed kunt relaxen als je even uit de zon wil. Vanuit de tuin kijk je uit op het strand met vulkaanzand en de blauwe zee, een prachtig plaatje! Elke dag werd er goed voor ons gezorgd door het vriendelijke personeel, alles was schoon en netjes en daarnaast werd er heerlijk voor ons gekookt (ontbitj/lunch/diner). Wij hebben erg genoten en zouden deze accommodatie aan iedereen aanraden!

Gereisd Met partner in december 2015

Een bereikbaar paradijs!

Marjan
12-12-2015

Alles was super. De ligging tussen de rijstvelden en de zee, de rust, de prachtige zonsondergangen vanaf je loungebed, lief personeel, dat het je graag naar de zin maakt, het heerlijke eten dat voor je wordt bereid, de heerlijke bedden, de tuin, het koraal in de zee voor de deur en toch het gevoel dat je op Bali bent. Een vissersdorpje aan het eind van de baai. Heerlijk!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Heerlijk verblijf

Nicolette
18-8-2015

Oase van rust, waar het bovengemiddeld goed toeven is: prachtige villa omsloten door aan de ene kant rijstvelden en aan de andere kant de zee. Een privezwembad is de spreekwoordelijke kers op de taart. De kokkies Isabel en Dewi zorgen dagelijks voor een heerlijk ontbijt, lunch en diner. Auto met chauffeur staat altijd klaar voor excursies. Vanuit Seririt kun je het noordwesten zo op een comfortabele manier ontdekken: hotsprings, snorkelen/duiken in Permuteran, tracking in de bergen bij Munduk, shoppen in Lovina.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Paradijs

Dorien Rose Duinker
16-8-2015

Heerlijk genoten van deze heerlijke paradijs op aarde. Geweldig koks en ambiance. Zou het ieder aanraden hier te komen met de familie. Alle huisjes hebben een eigen zwembad en prachtige tuinen en fantastisch eten:) Ook de eigenaar Rolf is ontzettend aardig en heeft spullen die we zijn vergeten meegenomen vanuit Bali en bij ons thuis gebracht. Betere service is er niet dan dat! Wij gaan zeker weer terug!

Thanks Rolf!

Liefs, Tom, Barbara, Nadia, Dorien, Thijs, Manny, Vesper en Bobbie

Gereisd Met vrienden in november 2014

Paradijs in Noord-Bali

Carolien Amsterdam
13-8-2015

2,5 week in de Kundalini huizen vakantie gevierd: een geweldige ervaring! Comfortabele en sfeervolle inrichting met airco in de 4 slaapkamers, heerlijk, schoon zwembad, fantastische staff en elke dag gevarieerde maaltijden met heerlijke verse ingrediënten. Aan de ene kant de rijstvelden en aan de andere kant de zee, midden in de natuur en toch alle comfort. Door de ligging ook leuk voor pubers: snorkelen, even langs het strand naar het dorpje een verse tonijn kopen, op de scooter naar het dorp en een zwembad voor elk huis! Een absolute aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Kundalini: Bali's best bewaarde geheim ! Top.

Ruud Sterk
19-10-2014

Wil je de mooiste kant van Bali leren kennen, dan moet je in Kundalini Beach House zijn. Van hieruit maak je schitterende excursies door het echte Bali. Een prachtig ruim luxe huis met een mooie goed onderhouden tuin met groot zwembad en grenzend aan het strand en zee (snorkelspullen meenemen!). We hebben hier door de zeer goede verzorging door "team Dinie" een heerlijke vakantie doorgebracht.

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Kundalini Beach houses in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Kundalini Beach houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.