Géén boekingskosten

Villa info

4 Reviews over Danison

• 10Louise Hamar02-10-2012

Heimwee naar villa Danison

Prachtige, rustig gelegen villa met uitzicht op zee, zeer vriendelijk personeel, overheerlijke keuzemenu's, mooie inrichting, schone (bad) kamers, heerlijk zwembad, aardige chauffeur die je overal heenbrengt en ook leuke tips heeft. (tegen betaling)

Een aanrader! Ik zou zo weer terug willen.

• 10Patricia17-08-2012

Paradijs.

Een heerlijke plaats om te verblijven. Mooie omgeving wie van rust houd ver weg van het toeristische Bali. Alles wat je ziet op de site, is waar. Wij hebben genoten van het heerlijke eten wat iedere dag voor ons werd gemaakt. Vriendelijk en behulpzaam medewerkers. Ze willen echt dat je geniet. En dat is bij ons meer dan gelukt.

• 10Sander en Marlo Winkens, Maastricht.06-08-2011

Een klein stukje paradijs op aarde!

Hou je van rust, zon, zee, natuur, luxe en privacy dan is villa Danison the place to be. Prachtig ingerichte villa in mooie tuin, met alle comfort, ruime kamers, fantastische bediening. Wij hebben hele dagen relaxed doorgebracht aan het eigen zwembad, maar ook met de chauffeur van de villa - die je kunt inhuren - leuke trips gemaakt. Af en toe een massage en een lekker drankje, wat wil een mens nog meer. Het eten, gemaakt door de staff van de villa, werd mooi opgediend en smaakte voortreffelijk. Wij hebben een keer het geluk gehad om vanuit onze luie stoel op het terras, voor ons in zee dolfijnen te zien zwemmen. Een heel onwezenlijke aparte ervaring. Voor ons is er geen mooier plekje op aarde. Sander en Marlo, Maastricht-Nederland.

• 10Marloes-Sander02-08-2011

Het mooiste vakantie plekje ooit...

Wij waren hier één van de eerste gasten, deze villa is nog helemaal nieuw en oh zo mooi... Alles was perfect; de verwelkoming met het drankje en de bloemenslingers, de heerlijke massages op het bed in de tuin, 's avonds lekker met een glaasje rosé op het terras. En er werd heerlijk voor ons gekookt, al zijn we ook 2 avonden Lovina in gegaan om in een restaurantje te gaan eten. En het huis was gewoon prachtig, wel groot voor ons tweetjes maar ontzettend luxe en mooi ingericht. Dolfijnentocht was prachtig!

Dit huis is echt een aanrader, nog veel mooier dan op de foto's van de website. Dit was voor ons de vierde keer dat we in een villa hebben verbleven in dezelfde omgeving, maar zo mooi hebben we het nog nooit meegemaakt....

Villa Danison info