Villa Cerah

Villa Cerah
9,7

5 tips over Villa Cerah

Fam. Quirijnen - Loenhout, 20-4-2015
Het boeken of plannen van uitstappen gaat ter plaatse prima!
Arno klarenbeek, 17-6-2014

Verken de omgeving op een scooter en wijk af van de geeffende paden. De mensen zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je komt op de mooiste en gekste plaatsen. Je voelt je er geen moment onveilig, sterker nog mensen zijn zeer gastvrij en geinteresseerd in het leggen van contacten.

We hebben Nederland - Spanje op 13 juni om 03.00 uur s nachts bij de eigenaar van een nabij gelegen winkeltje gekeken met wat andere Indische mensen uit de omgeving en hadden een wereld avond .

Jan en Hinke Meijer, 10-10-2013
Neem een verrekijker mee dan kan je vanuit je ligstoel soms de dolfijnen en heel soms een walvis spotten. Al is het ook leuk om de dolfijnen te spotten met boot (zeker doen).

Sophie Korporaal, 17-4-2013

Sani de huishoudster kan heeeeerlijk koken! Geef haar de vrije hand en je krijgt elke dag iets bijzonders!

Bij de Dolfijnen spotten komen ze voor de villa halen! En weer afzetten. Heerlijk... zeker als je zo'n 20 Dolfijnen hebt gezien!

Nathaly en Patrick, 23-9-2012
Zeg wat je lekker vindt om te eten en laat het verder aan de staff over. Ze zal je elke dag weer verrassen.