Géén boekingskosten

Meer villa info

53 Reviews over Cerah

• 10Montserrat10-04-2020

Absoluut een 10 !!

Als ik de recensies lees denk ik, wat kan ik er nog aan toe voegen? Staff, helpdesk, chauffeurs tot je beschikking, villa, hygiëne, omgeving, zwembad, tuin, uitzicht op zee, communicatie voor, tijdens en na de vakantie met de eigenaars, noem maar op, Wat mij betreft overal een dikke 10 voor!

Wat mensen meestal missen tijdens de vakantie is hun eigen bed. Als je in Villa Cerah slaapt wil je nooit meer naar huis. Wat een fantastische bedden. Ze zijn niet alleen mooi maar de matrassen en kussens zijn van uitstekende kwaliteit. Dikke 10 weer! Rita en Herbert ontzettend bedankt voor een fantastische vakantie en heel veel succes in de toekomst.

• 9Martin van Essen16-04-2019

Heerlijk genieten en tot rust komen😊.

Rustig gelegen villa, van alle gemakken voorzien! Prima omgeving voor het maken van uitstapjes per auto met chauffeur die van alles over Bali kan -en graag wil- vertellen. Wil je in de directe omgeving zelf dingen ontdekken dan kun je zelfs een scooter huren (denk wel aan een Internationaal rijbewijs) en de heuvels met mooie watervallen ontdekken. De Staff geeft je echt het 'Zwitserleven' gevoel en de maaltijden zijn altijd weer "Genieten met een hoofdletter G." Ook Dolfijnen spotten behoort tot de mogelijkheden waarbij je vanaf het strand vóór de villa kunt worden opgehaald.🤩

Kortom, voor herhaling vatbaar.

• 10Eric en Anja samen met vrienden06-04-2019

Onvergetelijk geweldig

De villa is geweldig gelegen aan het strand, een waanzinnig mooie (en goed onderhouden) tuin, prachtig zwembad. De villa zelf is van alle gemakken voorzien, de slaapkamers lekker ruim en schoon. Het personeel is bijna onzichtbaar maar werkt samen om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. De taxichauffeur is enorm trots op Bali en vertelt er onderweg uitgebreid over. Wij hadden op Bali in Villa Cerah de vakantie van ons leven.

• 10Eva Beerends28-01-2019

Prachtige sfeervolle plek op mooie locatie

Een prachtige villa, met gezellige sfeer. Rustige, mooie locatie in het niet toeristische Noorden van Bali. Diverse mooie uitstapjes goed mogelijk; perfecte uitvalsbasis voor activiteiten en tevens een plek om echt tot rust te komen. Door de ontvangst en de verzorging tijdens het verblijf voelden wij ons zeer welkom. Behulpzame chauffeur en staff; heel prettig. Villa is zeer geschikt voor families, maar ook voor bevriende stellen met kinderen; voldoende privacy en voldoende ruimte.

• 10Alie13-06-2018

Top vakantie, prachtige villa, geweldig personeel!

Villa Cerah geboekt via een collega. Het overtrof onze verwachtingen! Het begint al bij het boeken van je vakantie, alles is tot in de puntjes geregeld. De informatie is top en de bereikbaarheid en afhandeling is meer dan prima. Dan is het zover en wordt je opgehaald op vliegveld, aardige driver en perfecte auto bracht ons naar villa Cerah. Alsof we in een warm bad terecht kwanen, Iluh de huishoudster stond ons met een big smile op te wachten. Villa was gedompeld in licht en overal bloemen (blaadjes). Na een simpele lekkere maaltijd is het GENIETEN begonnen. Woorden te kort voor het personeel, wat een vriendelijke, behulpzame hardwerkende mensen. De villa en buiten is een plaatje, overal is aan gedacht. Het zwembad is verrukkelijk! Alle beloftes worden meer dan waargemaakt. Voor ons een overgetelijke, relaxte vakantie geweest en we konen zeker nog een keer terug

• 10Guus14-10-2017

Ongewoon geweldig

Op zaterdagavond rond 21.00 uur arriveerden wij bij de villa. Wat een goeie service dat de taxi klaar stond op het vliegveld met een voortreffelijke chauffeur, die bovendien erg vriendelijk en correct was en ook nog een goed gevoel voor humor had. Toen we de poort binnenreden kwamen we in een oase van rust. Overal brandden lichtjes, in de enorme tuin, in de villa en in het zwembad. Op de achtergrond hoorden we het geruis van de zee. De nachtwaker Reagan heette ons hartelijk welkom en zorgde dat de bagage op zijn plek kwam; hij toonde ons de villa en een heerlijke maaltijd stond voor ons klaar in de oven. Op de bedden waren bloemetjes uit de tuin uitgespreid. Een mooier begin van ons verblijf in Villa Cerah na zo’n lange reis en een warmer welkom kun je je nauwelijks voorstellen.

De volgende ochtend lokt het zonlicht je op tijd je bed uit. Wat een schitterende uitzichten: het mooie terras, tuin en zwembad en daarachter de blauwe Balizee en aan de andere kant van het huis rijstvelden met jonge aanplant en in de verte het bergachtige landschap.

Wij hebben vijftien dagen lang een geweldige vakantie gehad hier. Met de huishoudster Comang kon je al je wensen gemakkelijk bespreken en zij pakte het snel op. Zij toonde ook initiatieven bij de keuze van de maaltijden. Op één van onze laatste dagen hadden we bij de lunch een frisse kokosnoot met en rietje uit eigen tuin.

Het moet gezegd worden dat de eigenaren van de villa met hun medewerkers en organisatie weten wat hospitality betekent. Aan alles is gedacht, de inrichting en inventaris zijn zeer compleet en de dienstverlening gaat heel ver. Onze complimenten, het is absoluut een aanrader. Het verblijf in Villa Cerah is een uitstekend rustpunt, maar ook een goed uitganspunt voor geweldige excursies.

• 9Fam. Van Mourik17-09-2017

Onvergetelijk

Met ons gezin vierden we ons zilveren huwelijk. Onvergetelijk, wat is Bali een prachtig eiland en Villa Cerah een zeer luxe ingerichte villa. Alles was mooi en schoon. De schoonmaaksters maakten alles iedere dag grondig schoon en wisten elke dag weer de meest heerlijke lunches en diners te bereiden. De dag dat we ons feest vierden hadden zij een waar feestmaal gemaakt en ons bed heel leuk versierd. Ook de tuinman zorgde ervoor dat de schitterende tuin perfect in orde was Zijn kenmerkende manier van afscheid nemen aan het eind van zijn werkdag doet nog steeds een glimlach op mijn gezicht toveren. Ook op zijn vrije dag kwam hij nog even kijken of alles in orde was. De beveiliger kwam soms op zijn vrije dag langs, bijvoorbeeld toen we 's morgens vroeg dolfijnen gingen spotten. De informatie vooraf van de eigenaren was compleet en de communicatie met hen was uitstekend. De helpdesk regelde alles perfect als we ergens op stap gingen, van taxi tot reserveringen. We hebben volop genoten. Allen jammer dat het strand vanwege aanspoelend e troep smerig was en het niet uitnodigde om in de zee te zwemmen. Ook lag de villa wat afgelegen.

Herbert en Rita Gleisberg (eigenaar), Eigenaar, 20-09-2017

Bedankt voor alle complimenten, daar zijn we blij mee. Jammer dat er wat vuil is aangespoeld en dat u tussen de schoonmaakbeurten (vroege ochtend en late middag door onze staff) hier last van heeft gehad. Net als alle buren / villa-eigenaren doen we ons best om het openbare strand schoon te houden. Dat de villa wat afgelegen ligt kan verklaard worden doordat het een Beach-Villa betreft. Op onze website wordt de locatie goed in kaart gebracht. Seririt is op een afstand van 1 kilometer zelfs lopend te bereiken of anders is transport via onze Helpdesk in een oogwenk geregeld.

• 9M. Kurz22-06-2017

Traumurlaub in der Villa Cerah, Bali

Wir haben uns (7 Erwachsene., 1 Kind) in der Villa sehr wohl gefühlt und einen tollen Urlaub verbracht. Von Sani, Illuh, Gusti und Reagan wurden wir bestens betreut! Das Essen von Sani war super lecker, Illuh war der gute Hausgeist, der alles sauber gehalten hat, Gusti hat den Pool, Strand, Terasse und Garten sehr sauber und gepflegt gehalten und mit Reagan haben wir uns jederzeit sehr sicher und beschützt gefühlt. Sobald man im Dunklen einen Schritt aus der Haustür getan hat, stand er schon vor einem und fragte, ob es Probleme gibt. Dinge, die wir abends auf der Terasse vergessen haben ( z.B. ein Handy) hat er gewissenhft eingesammelt und uns am Morgen gegeben. Auch den DVD-Player, der einmall defekt war, hat er sofort reparieren lassen.

Putu - der Villa-Manager - hat sich gleich am ersten Abend vorgestellt, uns alles Wissenswerte erklärt und hat uns mit seiner Crew während der drei Wochen ebenfalls bestens betreut! Wie sagte er: "eure Probleme sind meine Probleme" und genau so war es auch. Sobald wird einen Fahrer brauchten oder Ausflüge machen wollten, hat er alles super organisiert. Unser Lieblingsfahrer war Made, der uns auf den Fahrten auch viel über das Land, die Menschen, die Lebensweise und auch den Hinduismus mit seinen Zeremonien erzählt hat.

Als besonders schönen Ausflug behalten wir den Schnorchel-Trip nach Menjangan in Erinnerung. Es war ein unbeschreibliches Erlebnis, zwischen all den Korallen und vielen bunten Fischen zu schwimmen. Man fühlte sich wie in einem Aquarium - einfach toll!

Die Mädels von Amis Home-Spa haben uns fast alle zwei Tage mit ihren tollen Massagen verwöhnt und das Bali-Feeling abgrundet. Es war traumhaft.

Wir haben uns die drei Wochen in der Villa Cerah sehr wohl und gut aufgehoben gefühlt und können einen Urlaub dort unbedingt weiterempfehlen. Die Villa ist mit seinem Personal und der Villa-Betreuung einfach traumhaft!

Der einzige kleine Wehmutstropfen ist der Müll am Strand und im Meer - wobei Gusti den Abschnitt vor der Villa jeden Morgen gerecht hat und sauber macht. Leider steckt die Müllentsorgung auf Bali noch in den Anfängen und die meisten Einheimischen werfen den Müll einfach in die Gegend oder er wird über die Flüsse aus den Bergen ins Meer gespült.

• 9Jolanda23-05-2017

Prachtige, zeer schone villa aan zee

De villa werd zeer schoon gehouden, een vriendelijke tuinman, het eten werd goed verzorgd. De ligging aan zee was fantastisch, we konden voor de deur in de vissersbootjes stappen om dolfijnen te spotten! Mooi zwembad. Alles was zeer compleet. We waren hier met ons gezin, totaal met 8 personen, omdat wij 40 jaar getrouwd zijn dit jaar. Bij aankomst werd ons een taart aangeboden! Van tevoren transport geregeld via eigenaren van de villa en we werden met een busje opgehaald, prima geregeld.

• 10JaapJan Dogger24-07-2016

Geweldig genoten in Villa Cerah!!!

Het contact met de eigenaren bij het zoeken naar een mooi verblijf in Lovina verliep zeer goed. Ze hadden goede tips voor ons en we zijn dan ook superblij dat we voor hun Villa Cerah hebben gekozen!

Wat een heerlijk verblijf hebben wij (3 volwassen en 5 kinderen (9-25 jaar) gehad in deze prachtige villa! In het echt is het hier nóg mooier dan op de foto's. We voelden ons als een koninklijke familie.

We hebben ons ontzettend goed vermaakt, mede dankzij de geweldige staff met hun heerlijke kookkunsten en hun contacten in de buurt om de mooiste excursies te regelen.

Nog één dag genieten en dan verder naar ons volgende verblijf. Het is dat we nog verder gaan naar andere plaatsen, maar we hadden hier zó nog 2 weken kunnen verblijven!

Villa Cerah info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)