Villa Cerahstersterstersterster

Tonen op kaart

52 reviews over Villa Cerah

• 2019
    9Martin van Essen16-04-2019

Heerlijk genieten en tot rust komen😊.

Rustig gelegen villa, van alle gemakken voorzien! Prima omgeving voor het maken van uitstapjes per auto met chauffeur die van alles over Bali kan -en graag wil- vertellen. Wil je in de directe omgeving zelf dingen ontdekken dan kun je zelfs een scooter huren (denk wel aan een Internationaal rijbewijs) en de heuvels met mooie watervallen ontdekken. De Staff geeft je echt het 'Zwitserleven' gevoel en de maaltijden zijn altijd weer "Genieten met een hoofdletter G." Ook Dolfijnen spotten behoort tot de mogelijkheden waarbij je vanaf het strand vóór de villa kunt worden opgehaald.🤩

Kortom, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Eric en Anja samen met vrienden06-04-2019

Onvergetelijk geweldig

De villa is geweldig gelegen aan het strand, een waanzinnig mooie (en goed onderhouden) tuin, prachtig zwembad. De villa zelf is van alle gemakken voorzien, de slaapkamers lekker ruim en schoon. Het personeel is bijna onzichtbaar maar werkt samen om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. De taxichauffeur is enorm trots op Bali en vertelt er onderweg uitgebreid over. Wij hadden op Bali in Villa Cerah de vakantie van ons leven.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Eva Beerends28-01-2019

Prachtige sfeervolle plek op mooie locatie

Een prachtige villa, met gezellige sfeer. Rustige, mooie locatie in het niet toeristische Noorden van Bali. Diverse mooie uitstapjes goed mogelijk; perfecte uitvalsbasis voor activiteiten en tevens een plek om echt tot rust te komen. Door de ontvangst en de verzorging tijdens het verblijf voelden wij ons zeer welkom. Behulpzame chauffeur en staff; heel prettig. Villa is zeer geschikt voor families, maar ook voor bevriende stellen met kinderen; voldoende privacy en voldoende ruimte.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    10Alie13-06-2018

Top vakantie, prachtige villa, geweldig personeel!

Villa Cerah geboekt via een collega. Het overtrof onze verwachtingen! Het begint al bij het boeken van je vakantie, alles is tot in de puntjes geregeld. De informatie is top en de bereikbaarheid en afhandeling is meer dan prima. Dan is het zover en wordt je opgehaald op vliegveld, aardige driver en perfecte auto bracht ons naar villa Cerah. Alsof we in een warm bad terecht kwanen, Iluh de huishoudster stond ons met een big smile op te wachten. Villa was gedompeld in licht en overal bloemen (blaadjes). Na een simpele lekkere maaltijd is het GENIETEN begonnen. Woorden te kort voor het personeel, wat een vriendelijke, behulpzame hardwerkende mensen. De villa en buiten is een plaatje, overal is aan gedacht. Het zwembad is verrukkelijk! Alle beloftes worden meer dan waargemaakt. Voor ons een overgetelijke, relaxte vakantie geweest en we konen zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Guus14-10-2017

Ongewoon geweldig

Op zaterdagavond rond 21.00 uur arriveerden wij bij de villa. Wat een goeie service dat de taxi klaar stond op het vliegveld met een voortreffelijke chauffeur, die bovendien erg vriendelijk en correct was en ook nog een goed gevoel voor humor had. Toen we de poort binnenreden kwamen we in een oase van rust. Overal brandden lichtjes, in de enorme tuin, in de villa en in het zwembad. Op de achtergrond hoorden we het geruis van de zee. De nachtwaker Reagan heette ons hartelijk welkom en zorgde dat de bagage op zijn plek kwam; hij toonde ons de villa en een heerlijke maaltijd stond voor ons klaar in de oven. Op de bedden waren bloemetjes uit de tuin uitgespreid. Een mooier begin van ons verblijf in Villa Cerah na zo’n lange reis en een warmer welkom kun je je nauwelijks voorstellen.

De volgende ochtend lokt het zonlicht je op tijd je bed uit. Wat een schitterende uitzichten: het mooie terras, tuin en zwembad en daarachter de blauwe Balizee en aan de andere kant van het huis rijstvelden met jonge aanplant en in de verte het bergachtige landschap.

Wij hebben vijftien dagen lang een geweldige vakantie gehad hier. Met de huishoudster Comang kon je al je wensen gemakkelijk bespreken en zij pakte het snel op. Zij toonde ook initiatieven bij de keuze van de maaltijden. Op één van onze laatste dagen hadden we bij de lunch een frisse kokosnoot met en rietje uit eigen tuin.

Het moet gezegd worden dat de eigenaren van de villa met hun medewerkers en organisatie weten wat hospitality betekent. Aan alles is gedacht, de inrichting en inventaris zijn zeer compleet en de dienstverlening gaat heel ver. Onze complimenten, het is absoluut een aanrader. Het verblijf in Villa Cerah is een uitstekend rustpunt, maar ook een goed uitganspunt voor geweldige excursies.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Fam. Van Mourik17-09-2017

Onvergetelijk

Met ons gezin vierden we ons zilveren huwelijk. Onvergetelijk, wat is Bali een prachtig eiland en Villa Cerah een zeer luxe ingerichte villa. Alles was mooi en schoon. De schoonmaaksters maakten alles iedere dag grondig schoon en wisten elke dag weer de meest heerlijke lunches en diners te bereiden. De dag dat we ons feest vierden hadden zij een waar feestmaal gemaakt en ons bed heel leuk versierd. Ook de tuinman zorgde ervoor dat de schitterende tuin perfect in orde was Zijn kenmerkende manier van afscheid nemen aan het eind van zijn werkdag doet nog steeds een glimlach op mijn gezicht toveren. Ook op zijn vrije dag kwam hij nog even kijken of alles in orde was. De beveiliger kwam soms op zijn vrije dag langs, bijvoorbeeld toen we 's morgens vroeg dolfijnen gingen spotten. De informatie vooraf van de eigenaren was compleet en de communicatie met hen was uitstekend. De helpdesk regelde alles perfect als we ergens op stap gingen, van taxi tot reserveringen. We hebben volop genoten. Allen jammer dat het strand vanwege aanspoelend e troep smerig was en het niet uitnodigde om in de zee te zwemmen. Ook lag de villa wat afgelegen.

Herbert en Rita Gleisberg (eigenaar), Eigenaar, 20-09-2017

Bedankt voor alle complimenten, daar zijn we blij mee. Jammer dat er wat vuil is aangespoeld en dat u tussen de schoonmaakbeurten (vroege ochtend en late middag door onze staff) hier last van heeft gehad. Net als alle buren / villa-eigenaren doen we ons best om het openbare strand schoon te houden. Dat de villa wat afgelegen ligt kan verklaard worden doordat het een Beach-Villa betreft. Op onze website wordt de locatie goed in kaart gebracht. Seririt is op een afstand van 1 kilometer zelfs lopend te bereiken of anders is transport via onze Helpdesk in een oogwenk geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Jolanda23-05-2017

Prachtige, zeer schone villa aan zee

De villa werd zeer schoon gehouden, een vriendelijke tuinman, het eten werd goed verzorgd. De ligging aan zee was fantastisch, we konden voor de deur in de vissersbootjes stappen om dolfijnen te spotten! Mooi zwembad. Alles was zeer compleet. We waren hier met ons gezin, totaal met 8 personen, omdat wij 40 jaar getrouwd zijn dit jaar. Bij aankomst werd ons een taart aangeboden! Van tevoren transport geregeld via eigenaren van de villa en we werden met een busje opgehaald, prima geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 10JaapJan Dogger24-07-2016

Geweldig genoten in Villa Cerah!!!

Het contact met de eigenaren bij het zoeken naar een mooi verblijf in Lovina verliep zeer goed. Ze hadden goede tips voor ons en we zijn dan ook superblij dat we voor hun Villa Cerah hebben gekozen!

Wat een heerlijk verblijf hebben wij (3 volwassen en 5 kinderen (9-25 jaar) gehad in deze prachtige villa! In het echt is het hier nóg mooier dan op de foto's. We voelden ons als een koninklijke familie.

We hebben ons ontzettend goed vermaakt, mede dankzij de geweldige staff met hun heerlijke kookkunsten en hun contacten in de buurt om de mooiste excursies te regelen.

Nog één dag genieten en dan verder naar ons volgende verblijf. Het is dat we nog verder gaan naar andere plaatsen, maar we hadden hier zó nog 2 weken kunnen verblijven!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Chantal en Mark14-07-2016

Onvergetelijk.. een 10+!!

Eigenlijk kunnen wij na alle mooie reviews en schitterende foto's niet meer veel toevoegen aan het sprookjesachtige Villa Cerah.. behalve dat alles alsnog mooier, beter, lekkerder en leuker is dan beschreven!! Wij hebben twee fantastische weken gehad en zijn super verzorgd door het lieve personeel. Je ziet en voelt in de villa dat overal over na is gedacht en dat de eigenaren alles met liefde hebben ontworpen en ingericht. De uitstapjes waren super geregeld. Wij hebben bijvoorbeeld gesnorkeld bij het eiland Menjangan (nog nooit zo mooi gesnorkeld). Wij hebben veel gelachen geleerd van de wandeling door de rijstvelden, die afsluit met een heerlijke en veelzijdige lunch bij Ria. Een aanrader is om zelf lekker op de scooter de omgeving te verkennen, in het noorden is het een stuk rustiger en kan je prima zelf rijden. En natuurlijk niet te vergeten: de heerlijk massages aan huis.. heerlijk liggen in de achtertuin met zicht over het strand en de zee, terwijl je super lekker gemasseerd wordt!

Een aanrader voor iedereen voor een onvergetelijke vakantie met ongekende luxe en liefdevolle verzorging!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Monique Dijkhuizen18-05-2016

Droomvakantie

Het was allemaal geweldig in Villa Cerah. Het huis, staff, eten en de tochten met de gids. Wij hebben maanden van voorpret gehad en dan verwacht je ergens dat de werkelijkheid de foto's niet kan overtreffen, maar niets is minder waar. We hebben ook gesnorkeld wat echt prachtig was. Je kon de gids foto's laten maken onder water wat je dan op cd mee kreeg. De tocht door de rijstvelden was ook een ervaring vooral de uitgebreide lunch na afloop. In de ochtend zijn we ook met een bootje dolfijnen wezen spotten. En als je dan een grote groep dolfijnen gevonden hebt en je probeert ze bij te houden met de boot is echt geweldig. De vaste gids die wij hadden wist ook de mooiste restaurants te vinden tijdens onze ontdekkingstochten over het eiland. Alles werd geregeld na een verzoekje aan de aanwezige staff. Het was een vakantie zoals een vakantie behoort te zijn. Niet alleen voor ons maar ook bij de kinderen staat deze vakantie op nummer 1.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

5 tips over Villa Cerah

• Arno klarenbeek, 17-06-2014

Verken de omgeving op een scooter en wijk af van de geeffende paden. De mensen zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je komt op de mooiste en gekste plaatsen. Je voelt je er geen moment onveilig, sterker nog mensen zijn zeer gastvrij en geinteresseerd in het leggen van contacten. We hebben Nederland - Spanje op 13 juni om 03.00 uur s nachts bij de eigenaar van een nabij gelegen winkeltje gekeken met wat andere Indische mensen uit de omgeving en hadden een wereld avond .

• Jan en Hinke Meijer, 10-10-2013

Neem een verrekijker mee dan kan je vanuit je ligstoel soms de dolfijnen en heel soms een walvis spotten. Al is het ook leuk om de dolfijnen te spotten met boot (zeker doen).

• Sophie Korporaal, 17-04-2013

Sani de huishoudster kan heeeeerlijk koken! Geef haar de vrije hand en je krijgt elke dag iets bijzonders! Bij de Dolfijnen spotten komen ze voor de villa halen! En weer afzetten. Heerlijk... zeker als je zo'n 20 Dolfijnen hebt gezien!

0 vragen over Villa Cerah

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Kleur van het strandDonker
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenBelgisch, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indonesisch, Internationaal, Nederlands, Oosters, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats