Villa Bali Villa Sheeba

• Kinderopvang
Meer villa info

26 reviews over Villa Bali Villa Sheeba

• 9G. de Leede26-08-2013

Het ultieme vakantie gevoel !!!

Een prachtige villa gelegen aan het strand met uitzicht vanuit het zwembad over de Bali zee. Zeer vriendelijke en gastvrije personeelsleden waarbij een extra compliment gegeven mag worden aan Dewi die alles regelt en echt ontzorgt. Er was voor ons als ouders met 3 oudere kinderen meer dan voldoende ruimte in de heerlijk ingerichte villa.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10elise06-08-2013

Paradijs

Een villa uit duizenden. Een waar paradijs van waaruit je de mogelijkheid heb allemaal excursies te doen. Erg lief personeel die de hele dag klaar staat om jou van alle gemakken te voorzien. Kortom een villa die ervoor zorgt dat jij een vakantie krijgt die je nooit meer zal vergeten.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10Kirsten van den Ende11-07-2013

Beter dan dit bestaat niet!

Wat een geweldige villa is dit. Het is nog mooier dan op de foto's! De villa is heel mooie ingericht, goed onderhouden en een prachtige ligging aan zee. Het ligt dan wel afgelegen(heerlijk rustig), maar aangezien wij de villa hadden geboekt met chauffeur(in principe standaard) konden we op elk gewenst moment waar naartoe we maar wilden met de minibus van de villa. Ook is er personeel aanwezig voor de tuin en zwembad, s nachts is er een beveiliger. En overdag werden wij heerlijk verzorgd door Dewi, zij verzorgde de drie maaltijden, maakte schoon en deed voor ons de was. Wat een luxe en wat een lief personeel! Echt niets is te veel. Voor onze dochter van 16 maanden was er een babybedje met klamboe, autostoeltje, plastic servies en speelgoed. Ideaal! Roland, de eigenaar, die zelf in de buurt woont doet ook alle moeite om zijn gasten een fantastische tijd te bieden en komt regelmatig even langs om te kijken of alles naar wens is. Dit moet je hebben meegemaakt, een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10Keusters28-07-2012

Super!

Villa Sheeba, voorheen villa Bali beach was een super locatie voor onze familie. Het huisje is heel mooi en prima voor ons zessen; het personeel dat aanwezig is, is fantastisch zoals de verhalen op deze site al vertellen. We hebben gewandeld met Putu, gedoken, massage gehad, dolfijnen gespot, een dansgroep aan huis gehad (Gusty vragen), vele tempels bezocht, apen gevoerd, etc... We zijn drie keer richting zuiden geweest (Ubud, Denpasar, Ganseh); daarbij moet je rekening houden met lange reistijden (2,5 uur).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Fam. Verhalle13-03-2012

Prachtig !!

We hebben hier twee super weken gehad. De villa ligt prachtig aan zee waar 's avonds de dolfijnen langs komen zwemmen, je komt hier echt tot rust. Vanuit de villa kun je genoeg dagtrips maken, Nyoman brengt je overal heen waar je wilt. Tip: duiken met Buddha op Menjangan island. scooter huren (Dewi regelt alles) Raften in Ubud op de Ayung rivier Het eten is echt TOP! Dewi en Ilu maken echt de allerlekkerste gerechten. De tuin is geweldig en het zwembad heerlijk, ben je echter een strandliefhebber, zit je aan deze kant van Bali niet goed. Op het strand en in zee ligt veel rommel, voor de rest een Topper!

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Broekmans21-08-2011

Klasse!!!

We kunnen enkel bevestigen wat de vorige bezoekers geschreven hebben. Roland's villa is prachtig, het personeel bekwaam en vriendelijk en Roland's aanwezigheid en bereikbaarheid maakt dit helemaal "af"!!! Inderdaad een echte aanrader voor wie van rust en mooie natuur houdt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9fam molenschot06-08-2011

fantastische plek!

Wij hebben hier een supervakantie gehad.Roland is een zeer gastvrije gastheer, die samen met zijn staf ervoor zorgt dat het je aan niets ontbreekt.Van hieruit kun je mooie trips maken.Wij hebben de combi gedaan met de villa in Kuta en dat is ons goed bevallen. De rust van het Noorden en het meer bruisende Zuiden.Van jong tot oud een echte aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Pieter04-07-2011

Genieten met een grote G!!

Een onvergetelijke plek, je voelt je hier echt een God:

*Heerlijk eten klaargemaakt, wat je maar wilt *De perfecte service *Prachtige uitzichten, vooral vanaf de slaapkamer op de bovenverdieping en vanuit de jacuzzi natuurlijk! *Heerlijke rust binnen de villamuren *Ruime mogelijkheden voor excursies en stappen vanuit de villa

Het lijkt te mooi om waar te zijn maar dat is het echt niet.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Jan en Gerda15-05-2011

Geweldig verwenadres!

Gedurende 2 weken waren wij in deze prachtige villa. Smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Dewi zorgde voor de dagelijkse culinaire verrassingen. Nyoman, Comang en Agus zorgden ervoor dat zwembad en tuin er tip/top bijlagen. Nachtwaker Gusty was er voor een veilige nachtrust. Gastvrije eigenaar Roland kwam regelmatig informeren of alles nog in orde was. Aanraders qua excursies: - snorkelen bij Menjangan - wandelen met Putu (en Ria) - dolfijnen spotten Het huren via Dewi van scooters is ook erg goed bevallen (ca. 3,50 euro per scooter per dag). Vanuit de tuin hebben we 3x een walvis kunnen spotten. We komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Deborah en Xena09-05-2011

VillA Bali Beach wat een belevenis...

...echt de moeite waard om dit met eigen ogen te zien, te ruiken en te beleven...bij binnenkomst ontvangen door Dewi en Komang met een prachtige bloemenketting die de hele vakantie ons hebben vertroeteld. we hebben echt nog nooit zo'n mooi kanlgroen gezien als in de bergen rondom Lovina...echt adembenemend wat een mooie natuur!! de watervallen WAUW! het heerlijke eten wat elke dag weer voor ons bereid werd, racen in bootjes om de wilde dolfijnen te bekijken, op de scooter de buurt verkennen, het snorkelen...echt Prachtig al dat koraal en de kleurige vissen! lekker eten bij Chonos en daarna stappen bij de Pacha en vervolgens relaxen bij het zwembad en bubbelen in de Jacuizzi...teveel om op te noemen...en ook de gastheer Roland heeft zijn uiterste best gedaan om het tot een geslaagde vakantie te maken!! tip: laat een massage door Roland boeken liggend in de Bali Benong en zzzzz...heerlijk genieten! combineer Lovina met Kuta, ook die villa en omgeving is zeker de moeite waard! BOEK NU!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

2 tips over Villa Bali Villa Sheeba

• G. de Leede, 26-08-2013

Aanraders: - Lokaal eten - Duiken of snorkelen bij het eiland Menjangan - Dolfijnen spotten bij Lovina - relaxen bij de Spice Beach Club in Lovina

• elise, 06-08-2013

Spice Beach club is een hele mooie nieuwe club waar je heerlijk kan eten aan het strand. Verder is het duiken met Dive Center Arrows erg aan te raden. Ook het spotten van de dolfijnen s'morgens vroeg en het bezichtigen van de zeven watervallen is zeker een aanrader.

0 vragen over Villa Bali Villa Sheeba

Villa info