Villa

81 reviews over Villa Bali Sea Villas in het Nederlands

Adembenemend

Fjc Holle,
1-12-2018

Mooiste plekjes op aarde eiland is magisch

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch, steeds opnieuw genieten !

Dhr Diederen,
28-4-2018

Prachtig, mooi eiland hartelijke en eerlijke mensen.

Stranden zijn iets minder maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de paradijselijke natuur en goedkoop verblijf.

Gereisd met partner in januari 2016

Jan,
24-10-2017

Wij zijn in villa Caraka geweest. Bali Noord. Vanaf het vliegveld 4 uur rijden dwars over het eilend. Het is een prachtige lokatie met een hele mooie tuin er omheen. Prachtige villa, 8 persoons, met personeel. Om dingen te ondernemen ben je al gauw 1 uur onderweg met de auto maar we hebben prachtige watervallen gezien, jungle trekking gedaan, mooie tempels gezien, lokale markten. Een compleet andere wereld. Ook het verkeer is verbazingwekkend. Heeeel veel scooters en zr krioelen over de wegen tussen de auto's door. Heerlijk weer op Bali, altijd rond de 30 graden

Gereisd met partner in september 2017

Een klein paradijs!!

Christel van Schijndel
14-1-2013

Er was zo ontzettend veel om van te genieten!!!

Vooral de tuin, met de vele vogels, vlinders en jungle -geluiden was fantastisch. Een heerlijk zwembad, mooi uitzicht, het geluid van de zee, het fantastiche eten, de heerlijke balinese wijn. De warmte, de zon, de regen......

Tini was geweldig, erg lief en zorgzaam. Ook de rest van de staff zullen we zeker nooit vergeten. We zijn thuis gekomen met een stukje Bali voor altijd in ons hart.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Een topper

Nico van der Krogt
2-1-2013

Wij zijn in december 2012 drie weken in frangipani geweest.Het was fantastisch!Tini de kokkin kon erg goed koken.Gusti,tuinman en manager stond altijd voor ons klaar,regelde taxis enz. Komang de tuinman zorgde dat alles er perfect uitzag.Maar bovenal was het opvallend dat iedereen zo aardig was.Kortom we zijn heel erg verwend in dit prachtige huis.We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2012

mooie villa op een gunstige locatie

Erzi de Poel
30-12-2012

Wij hebben 17 heerlijke dagen in deze villa doorgebracht. Een zeer relaxte tijd in een mooie, goed geoutilleerde villa.

Gereisd met partner in november 2012

Dankzij de schitterende accommodatie en de fantastische zorg van Tiny en Komang hebben we een geweldige honeymoon gehad! Villa Frangipani is een echte aanrader! We hebben enorm genoten. Qua uitstapjes zijn het duikeiland Menjangan en het kunstenaarsdorpje Ubud echte aanraders.

Gereisd met partner in oktober 2012

een waar paradijs op bali

chirembo
24-10-2012

Wij hebben een geweldige tijd in Frangipani gehad. Het was nog mooier dan op de foto's. Een mooi huis gelegen in een schitterd onderhouden tuin. Behalve uitrusten aan het zwembad hebben we een aantal dagen een auto gehuurd om Kintamani, Ubud en Djatiluwi te bezoeken. Ook het duiken bij Menandjan en de trekking met Putu en Ria was een succes.

Tini zorgde ervoor dat we iedere dag voortreffelijk hebben gegeten.

We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Luxe en comfort

fam_klaver
11-10-2012

Vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Heerlijk thuis gevoel. Een ware verwennerij in de prachtige omgeving!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Een pareltje!

Annemieke en Jan
10-10-2012

Een pareltje! Zowel gezien vanaf zee als naar de zee toe. Met de uiterst comfortabele rugdekking van het sfeervolle huis hebben we in volle privacy genoten van het adembenemende uitzicht en de weldadige rust.Het rijke gevoel werd compleet door de bescheiden en onzichtbare maar altijd aanwezige hulp van Tini, 'the lady of the house', Gusti, de tuinman/manager, en Komang die voor tuin en zwembad zorgde.

Wat wil een mens nog meer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bali Sea Villas in Seririt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bali Sea Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.