Villa Bali Sea Villas

83 reviews over Villa Bali Sea Villas

• 2019
    10Jitske Huinink05-07-2019

Paradijs!

Ruime villa in prachtige tuin met groot privé zwembad in het noorden van Bali, in de buurt van Lovina.

Absoluut beachfront en toch veel beschutting onder de palmbomen. Geweldig personeel dat graag voor je kookt en je verblijf een extra dimensie geeft. De omgeving is bijzonder mooi, vanuit de poort loop je direct de rijstvelden in. Veel te doen in de toch ook rustige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    8Fjc Holle01-12-2018

Adembenemend

Mooiste plekjes op aarde eiland is magisch

Gereisd met partner in december 2016

• 9Dhr Diederen28-04-2018

Fantastisch, steeds opnieuw genieten !

Prachtig, mooi eiland hartelijke en eerlijke mensen. Stranden zijn iets minder maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de paradijselijke natuur en goedkoop verblijf.

Gereisd met partner in januari 2016

• Oude reviews

8Jan24-10-2017

Wij zijn in villa Caraka geweest. Bali Noord. Vanaf het vliegveld 4 uur rijden dwars over het eilend. Het is een prachtige lokatie met een hele mooie tuin er omheen. Prachtige villa, 8 persoons, met personeel. Om dingen te ondernemen ben je al gauw 1 uur onderweg met de auto maar we hebben prachtige watervallen gezien, jungle trekking gedaan, mooie tempels gezien, lokale markten. Een compleet andere wereld. Ook het verkeer is verbazingwekkend. Heeeel veel scooters en zr krioelen over de wegen tussen de auto's door. Heerlijk weer op Bali, altijd rond de 30 graden

Gereisd met partner in september 2017

• 9Christel van Schijndel14-01-2013

Een klein paradijs!!

Er was zo ontzettend veel om van te genieten!!! Vooral de tuin, met de vele vogels, vlinders en jungle -geluiden was fantastisch. Een heerlijk zwembad, mooi uitzicht, het geluid van de zee, het fantastiche eten, de heerlijke balinese wijn. De warmte, de zon, de regen...... Tini was geweldig, erg lief en zorgzaam. Ook de rest van de staff zullen we zeker nooit vergeten. We zijn thuis gekomen met een stukje Bali voor altijd in ons hart.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 10Nico van der Krogt02-01-2013

Een topper

Wij zijn in december 2012 drie weken in frangipani geweest.Het was fantastisch!Tini de kokkin kon erg goed koken.Gusti,tuinman en manager stond altijd voor ons klaar,regelde taxis enz. Komang de tuinman zorgde dat alles er perfect uitzag.Maar bovenal was het opvallend dat iedereen zo aardig was.Kortom we zijn heel erg verwend in dit prachtige huis.We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Erzi de Poel30-12-2012

mooie villa op een gunstige locatie

Wij hebben 17 heerlijke dagen in deze villa doorgebracht. Een zeer relaxte tijd in een mooie, goed geoutilleerde villa.

Gereisd met partner in november 2012

• 10Jenny & Alex08-11-2012

Fantastische honeymoon gehad in een waar paradijs

Dankzij de schitterende accommodatie en de fantastische zorg van Tiny en Komang hebben we een geweldige honeymoon gehad! Villa Frangipani is een echte aanrader! We hebben enorm genoten. Qua uitstapjes zijn het duikeiland Menjangan en het kunstenaarsdorpje Ubud echte aanraders.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10chirembo24-10-2012

een waar paradijs op bali

Wij hebben een geweldige tijd in Frangipani gehad. Het was nog mooier dan op de foto's. Een mooi huis gelegen in een schitterd onderhouden tuin. Behalve uitrusten aan het zwembad hebben we een aantal dagen een auto gehuurd om Kintamani, Ubud en Djatiluwi te bezoeken. Ook het duiken bij Menandjan en de trekking met Putu en Ria was een succes. Tini zorgde ervoor dat we iedere dag voortreffelijk hebben gegeten. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10fam_klaver11-10-2012

Luxe en comfort

Vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Heerlijk thuis gevoel. Een ware verwennerij in de prachtige omgeving!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

1 tip over Villa Bali Sea Villas

• fam_klaver, 11-10-2012

Ga naar de Zen resort, 20 min. over het strand. Luxe massage voor weinig!

1 vraag over Villa Bali Sea Villas

• Mia van Zanten Everaerts, 26-01-2017

Vraag

Is deze villa nog te huur voor 4 weken vanaf 31 januari tot 28 februari 2017 En wat is de huur ervan

Mia van Zanten. Everaerts

Villa Bali Sea Villas info