Reviews over Seririt

Adembenemend

Fjc Holle,
    1-12-2018

Mooiste plekjes op aarde eiland is magisch

Fantastisch!

Jolanda & Peter Piller-Hulleman,
    4-11-2018

Ons eerste bezoek aan Bali en wij werden als een bliksemschicht getroffen door de vriendelijkheid, veelkleurigheid, het klimaat en de natuur van dit Godeneiland.

De prachtige villa ligt wat afgelegen en temidden van tradionele dorpen in het nog rustige, authentieke Noorden van Bali. Het was méér dan een droom en de Staff zorgt er met onbegrenste gastvrijheid voor dat je niets hoeft te doen dan alleen te genieten en te ontdekken van alles wat Bali zo legendarisch maakt. Wij kunnen iedereen aanraden om een vakantie door te brengen in Villa Nujum...dreams are coming true...

Gewoonweg te mooi om waar te zijn!

Bianca Ton,
    14-8-2018

In een woord...geweldig. Te beginnen met de geweldige staf, de dames Putu en Jro die dagelijks alle maaltijden voor je maken en fantastisch kunnen koken. Laten we vooral hun vriendelijkheid niet vergeten want na een vakantie in villa CarakA vergeet je hun nooit meer. Dan de heren Katur en Riko die de tuin zo goed verzorgen dat je je hier iedere dag weer in een paradijsje waant en de nachtwaker Pendi, die een gevoel van veiligheid en geborgenheid geeft in zo’n open terrein. In eerste instantie kon ik niet geloven dat alles zo mooi zou zijn als op de foto’s want dat is bijna niet mogelijk maar het tegendeel is waar. Bij aankomst werden wij opgewacht door de staf en wat we te zien kregen maakte ons meteen heel blij. Wat een plaatje aan zee......de drie weken die wij hier verbleven met onze kinderen en vrienden waren gewoonweg fantastisch en om nooit meer te vergeten. Om de dag tripjes met chauffeur Gede zodat we veel gezien hebben.

Heerlijk ontspannen in een verbluffend mooie villa

Leonie, Erwin & kids,
    8-8-2018

Prachtige villa, supergroot, paradijselijk mooi gelegen direct aan het strand, met een heerlijk zwembad.

Zes man personeel, wat een luxe! 😊 Lieve mensen, vooral tuinman/bootkapitein Hariz, en Anni en James die voor ons kookten. Hun maaltijden waren heerlijk, nog lekkerder dan wat we in de meeste restaurants kregen.... Voor de maaltijden hoefden we alleen boodschappengeld te betalen... voor 5 dagen lang 3 maaltijden per dag waren we hetzelfde kwijt als wat we bij sommige restaurants in een avond kwijt waren 😊.... we begrepen werkelijk niet hoe ze al die boodschappen voor zo’n laag bedrag hadden kunnen kopen...

Veel mooie uitstapjes gemaakt naar locaties op ca. een half uur rij-afstand: o.a. Banjar hotspring, Twin Lakes, Pemuteran Beach (snorkelstrand).

Wij (Nederlands gezin met 4 kinderen 14-21 jaar) waren hier 6 dagen, maar we waren graag langer gebleven

Het verblijf in Villa Terang Bulan was fantastisch

Carlita Aberson,
    31-7-2018

We hebben met ons gezin genoten van een heerlijke vakantie van 2 weken in Villa Terang Bulan,

een super huis aan zee met een prachtige exotische tuin en Kadek was ook fantastisch, erg aardig en kon heerlijk koken. De tuin en het zwembad werden erg goed onderhouden. De weg er naar toe is wel lang en hobbelig maar slingert wel mooi tussen de rijstvelden door.

Seririt scoort een 8,1 uit 10, op basis van 67 reviews