Sorteren

Reviews over Seririt

echt Bali

Familie Van de Lustgraaf
    12-11-2015

Sererit in het noorden van Bali is nog authentiek. Dompel je met scooter (125cc) onder in het Balinese leven zoals het is. Een ideaal vertrekpunt om het noorden van dit prachtige eiland te verkennen. Rijdt gewoon een straatje in en je wordt telkens verrast door de omgeving, de bevolking en de warme belangstelling voor jou als toerist.

Geweldig

H Floothuis
    28-8-2015

Je ziet dat ze niet echt aan toeristen gewend zijn. De mensen zijn vriendelijk kijken wel als je er anders uit ziet bv gekleurd haar ( groen,Blauw ) of zo.

Omgeving is authentiek

Angelique
    26-5-2015

Erg genoten van alle facetten. Alleen gaan de Balinezen niet milieubewust om met hun afval waardoor je vaak veel afval ziet.

leuke plek

Theo en Ans
    17-5-2015

kleine stad waar men alles kan vinden

Mooie uitvalsbasis

Fam. Quirijnen - Loenhout
    20-4-2015

Seririt was een perfecte uitvalsbasis om het noorden van Bali te verkennen. De omgeving en de natuur waren prachtig. Enkel jammer dat er geen afvalbeleid is. De plaatselijke bevolking kiepert hun vuilnis gewoon in de rivier.

Seririt scoort een 8,1 uit 10, op basis van 67 reviews