Bungalow Kebun Impian

IndonesiëBaliSeraya

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Kebun Impian voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 9.3Ruimte

Bungalow info

Meer bungalow infoTonen op kaart

4 Reviews over Kebun Impian

• 10aart bos26-07-2012

wat een paradijs

Als je echt wilt genieten van de gastvrijheid; het uitzicht, het zwembad, het lekkere eten door Wayan zelf bereid moet je echt bij John en Wayan zijn

een oase van rust

• 0Anja en Guido02-05-2012

Geweldige accomodatie

Het voelt als thuis als je daar bent. Niets is teveel voor John, Wayan en het personeel. Ze doen er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Heerlijk rustig gelegen met goede mogelijkheden om Oost-Bali te verkennen. Ook de inwendige mens wordt niet vergeten en smaakt uitstekend. We hebben een paar heerlijke dagen gehad met een super uitzicht over de zee en een lekker zwembad. We gaan zeker nog eens terug.

• 9Tim17-04-2012

Een parel in oost-Bali

Vanaf het eerste moment dat Wayan ons zag voelden we ons meer dan welkom. Wayan en John doen hun uiterste best om je direct thuis te voelen. Het verblijf straalt de rust en schoonheid van het authentieke Bali uit.

Al je activiteiten kan je via de eigenaars regelen en, hoewel er praktisch geen andere optie is, zijn deze toch aan een eerlijke prijs.

Het eten is zeer goed, Een aanrader is Wayan's vis speciliteit. Deze is gewoon de beste!

De Kebun Impian was de ideale plaats om de laatste dagen van onze reis door te brengen. Een prachtige plek om te relaxen. En zoals Wayan en John zeggen: Je komt aan als gasten, maar vertrekt als vrienden!

Als we ooit nog terug naar Bali gaan, zoeken we zeker deze hemel op aarde terug op!

• 9Aart Bos18-07-2011

prachtige locatie met top gastvrijheid

gastvrijheid is hier uitgevonden; rust, lekker eten, prachtig uitzicht; je kijkt over het zwembad naar de zee. Oost Bali is nog niet te toeristisch en biedt vele mogelijkheden om de omgeving te zien. John en Wayan helpen je via hun vrienden om te vissen/ te snorkele en rond te toeren

Bungalow Kebun Impian info

• Balkon / terrasAanwezig