Villa

34 reviews over Villa Arjuna in het Nederlands

heerlijk rustig paradijsje

muike
19-2-2017

Een heerlijk verblijf: mooie kamer met heerlijke veranda. Wij vonden het leuk om elke avond door de kokkin een maaltijd voorgeschoteld te krijgen. Altijd lekker en veel te veel. Je kan bij de villa lekker relaxen of er op uit trekken. De omgeving is in ieder geval nog niet door het grote publiek ontdekt: zo houden vinden wij. Wij hebben met de scooter een rondje Tirtagganga, Amed en langs de kust, weer terug gemaakt. Je kan dan genieten van de mooie uitzichten, de lokale vissers die hun netten repareren of kinderen die het leuk vinden om high fives te geven.

Gereisd met partner in februari 2017

Genoten!

Lendie
17-2-2016

Snap de onderstaande negatieve recensies niet, wij zijn hier 3 nachten geweest en hebben het enorm naar onze zin gehad. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren die alle moeite doen om het de gasten naar de zin te maken. Een prachtige ligging boven de zee, met een werkelijk geweldig uitzicht vanaf ons balkon en ook vanaf het zwembad. Zwembad was prima, en goed onderhouden. De kamer was ook goed, geen problemen met warm water en prima ontvangst van wifi. Wat moet je met een tv als je zo'n uitzicht hebt..... Het eten was echt heeeerlijk, niets hollands aan, gekookt door een balinese kokkin en daar hebben wij ook de kookworkshop mee gedaan, echt een aanrader! Eerst samen naar de markt en dan samen koken, topervaring! De eigenaren weten veel over het leven op Bali te vertellen, heel leerzaam. Er is een waterpaleis op loopafstand, ong 1,5 km, wat ook zeker de moeite waard is. Kortom prima verblijf op Bali!

Gereisd met partner in januari 2016

Villa Arjuna in Seraya is niet wat je zou verwachten. Eind juni hier 2 nachten verbleven ivm de kook workshop die wij de volgende dag zouden volgen (aangesloten bij deze accommodatie). Het eten was lekker en de medewerkers heel aardig. De eigenaren heel ander verhaal. We werden pas de 2e dag welkom geheten met de meest fake interesse waar je zo doorheen prikt. Free Wi-Fi is er dus niet en als je erom vraagt is het "oh vergeten aan te zetten". Is er wel verbinding is deze zeer traag. Onze kamer had geen tv, op zich geen probleem, maar wij waren de eerste nacht de enigen en NL zou spelen (WK). De volgende dag kregen we te horen dat dat kon, maar was te laat. Er wordt een donatie gevraagd (waar je bijna niet onderuit kunt, wel gedaan) voor studenten die er werken. Zwembad: smerig en de zitjes eromheen ook. Tevens was de hangmat stuk.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Geweldige plek om kennis te maken met Bali

Xandra vd Vegt
17-8-2014

Fenomenaal uitzicht op zee, mooie omgeving waar veel te zien is zonder dat je veel toeristen tegenkomt. Vriendelijke mensen met het hart op de juiste plek. Activiteitenpakket is erg leuk en het geld waard, mede door de uitstekende gids die enthousiast vertelt en alle tijd neemt op bijv de markt. We hebben de recepten van de kookcursus thuis ook al gebruikt! Heerlijk! Eten was prima, maar wel wat aangepast op Westerse smaak, maar dat is iets wat naar ons idee in alle accomodaties helaas teveel wordt gedaan op Bali.

Gereisd met partner in januari 2014

Slechte ervaring

Marlies
10-2-2014

Internet werkt niet, avond eten veel te duur, benzine rekenen voor scooter terwijl we deze afgetankt terug hadden gebracht.... Zwembad is leuk, heel veel meer is er echter niet.

Bij deze accomodatie merkten we dat het gerund werd door botte Hollanders, zij kunnen met geen mogelijkheid de gastvrijheid van andere accomodaties op Bali evenaren.

Gereisd met partner in augustus 2012

paradijs in the middle of nowhere

geert
24-9-2013

villa Arjuna word gerund door een nederlands echtpaar, er zijn slecht 8 kamers/ appartementen. helaas hadden wij te maken met een paar vervelende storingen, die nadat ze gemeld waren ook onmiddelijk verholpen werden aangezien er geen restaurants in de buurt zijn ben je verplicht om ook in het hotel te eten. gelukkig is dit geen straf! maar de plek is fantastisch! zwembad met uitzicht op zee, hier kun je niet in zee zwemmen

Gereisd met partner in september 2013

Slechte locatie en beroerde service.

Hoogerbrug
22-7-2013

Het onbeschofte gedrag van de eigenares, de slechte ligging van de accommodatie en de slechte service maakt dat we hier nooit meer terug zullen komen. Ouderwetse en vieze kamers. Onze kamer had waterlekkage vanaf de bovenliggende verdieping. Er was geen warm water en het internet werkte meestal niet. De eigenares zit haar gasten constant op de lip, en luistert haar gasten af (zeer onbeschoft). Eten is van matige kwaliteit, relatief duur, en er is geen menukaart. Wie zich niet afmeldt voor lunch of diner moet gewoon betalen!! Bij de buren kun je voor dezelfde prijs heerlijk eten (tip). De locatie is beroerd. Je moet altijd een taxi nemen. In de zee kun je hier niet zwemmen.Wij adviseren: ga hier niet naartoe. Voor mensen die al 20 jaar naar dezelfde camping gaan en weinig wensen hebben, is dit misschien een goede plek. Mocht je touroperator je onverhoopt toch hier plaatsen, ga dan zo snel mogelijk de omgeving verkennen! Onbegrijpelijk dat touroperator dit in hun pakket heeft zitten.

Gereisd met vrienden in juli 2013

ga je graag naar benidorm?

nina de oude
29-9-2012

In technische zin niets op aan te merken. Schoon, netjes en voorzien van airco. Echter in het geheel geen authentieke Bali-ervaring. Botte, ongastvrije en onverdraagzame Hollandse eigenaar en hagelslag bij het ontbijt. Ga je normaal graag naar Benidorm en zie je Bali als een leuk alternatief dan zal je je hier thuis voelen. Heb je al wat meer van de wereld gezien en houd je van avontuur dan zou ik verder zoeken. De zee is hier te wild om in te gaan. Je kan dus alleen van het uitzicht op de zee genieten. Verder is er in de omgeving geen mogelijkheid om elders te eten. Je bent daardoor aangewezen op het, voor Balinese begrippen, zeer dure eten op de 'compound'.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Dit Zeker niet meer!!!!

MDBaldew
16-9-2012

Past niet id sfeer van bali; kamers niet netjes, lijkt wel grondwater uit de kraan te komen. Zeer beperkt wat betreft maaltijden en faciliteiten (oa internet, taxi), prijzen boven gemiddelde van wat je elders op bali kunt krijgen, hans en els vragen het dubbele van wat ze aanbieden aan diner; een vierde klompje rijst met groenten en sla en zgn. loempia of soto ayam (soep). Daar betaal je zowat 100.000 rupiahs voor, het dubbele van wat je id buurt kunt krijgen, bv tirtaganga (half uur van villa arjuna verwijderd). Als je dan rauwe kip als diner voorgeschoteld krijgt weet els (als voormalige restauranthouder in Nederland) je te vertellen dat ze het de vlg dag goed weet te maken met bv soto ayam(soep). Hans en els hebben een mooi hotel en een prachtig uitzicht, daar is alles mee gezegd. Steeds maar beweren dat hun internet het wel doet, terwijl je geen toegang krijgt, zie de rescensies van 2009.

Gereisd met partner in januari 2012

Prachtige plek. Heerlijk om te wandelen!

Kees Mouw
13-9-2012

We hebben genoten van de gastvrijheid van dit Nederlands echtpaar wat zulk goed werk doet in Seraya. Het hotel was heerlijk. We hadden een prachtig uitzicht over zee. Heerlijk om op je balkon te zitten, met een boek een drankje. De wandeling door de omgeving was mooi, maar ook confronterend. De verzorging was perfect. Heerlijk ontbijt, lunch en diner werden ons voorgeschoteld! Aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Villa info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Arjuna in Seraya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Arjuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.