Bed and Breakfast Villa Blubambu

Bed and Breakfast Villa Blubambu

10Fenomenaal

Indonesië, Bali, Seminyak

Op vakantie geweest naar Villa Blubambu?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Villa Blubambu

• 2019
    10Joyce Reimers14-04-2019

Mooi resort in een prachtige tuin dichtbij het levendige centrum en het strand. Het personeel is geweldig

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

10syl09-09-2013

Oase in het drukke Seminyak

Ook wij boekten hier nav superpositieve recensies op andere beoordelingssites. Als je aankomt rijden in het drukke Seminyak heb je even je bedenkingen, maar als je dan bij Gang Melon aankomt, is het al een oase van rust. Binnengekomen door de poort van Blubambu is het echt een paradijs, prachtige zwembaden, drie mooie villa's en een guesthouse met nog twee slaapkamers en een openbare ruimte. Iedere morgen een heerlijk ontbijt onder de prachtige pergola, het meest uitgebreide ontbijt tijdens ons verblijf op Bali, met ook veel soorten fruit! Mathieu is enorm gastvrij en ook de andere personeelsleden zijn erg aardig en bieden goede service. Vanuit Gang Melon loop je door een rustig authentiek straatje en dan sta je zo in 5 minuten op het strand, zonder een auto gezien te hebben, dit is echt uniek in Seminyak! Twijfel niet, sla de grote hotels over, en kom hier tot rust!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10thysgerry17-03-2013

Een absolute aanrader!!!

Wij hadden voor onze aankomst hele hogeverwachtingen tgv de erg positieve commentaren op andere beoordelingssites! Deze verwachtingen werden ruimschoots ingelost! Het resort bestaat uit slechts 3 bungalows, met voldoende privacy, in een oase van rust in het toch wel drukke Bali! Om te beginnen kregen we iedere morgen een overheerlijk ontbijt, volledig naar onze wensen samengesteld. De kamers zijn mooi, ruim genoeg en zeer netjes onderhouden! Mathieu en zijn personeel staan altijd klaar om je op je wenken te bedienen! Service mag hier terecht met de hoofdletter S worden geschreven. Toen we 's avonds laat met onze bromfiets in panne stonden, was één telefoontje naar Mathieu voldoende om ons uit onze hachelijke situatie te redden. Dit en vele andere details maken dat dit meer een thuis is dan een hotel! De juiste plaats voor een geslaagde vakantie! ABSOLUTE AANRADER

Gereisd met partner in maart 2013

Bed and Breakfast Villa Blubambu info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats