Bungalow The Villas ****

9,8

21 reviews over Bungalow The Villas in het Nederlands

Heerlijk om te genieten

B. Putman, 26-6-2017

Wat een heerlijk nette Droomplek, fijn centraal. Personeel is zo ontzetten behulpzaam en aardig. Met een auto werden we naar de villa gereden, prachtige binnenkomst in het donker, verlicht zwembad, muziek aan. De spa is een aanrader. Ontbijt is heerlijk en werd door 3 mensen vers bereid in de villa. Aanrader. Voor een goede prijs een super service.

Prachtige locatie, TOP service, een heerlijke spa!

Dhr van der Putten, 26-6-2017

Heerlijke villa, zoveel ruimte, privacy, je moet echt in de villa het ontbijt laten klaarmaken. Schone kamers en heerlijke half buiten badkamer, ontzettend genoten. Groot genoeg voor 6 personen. Je eigen kamers met eigen douche/bad.

Mooiste accomodatie waar ik ben geweest

peterd, 31-1-2014

Schitterende bungalow met eigen zwembad, buitenkeuken en heel veel privacy. Je wordt vorstelijk behandeld.

We hebben een aantal aanbieders voor The Villas voor je op een rij gezet:

Fantastische plek voor een huwelijksreis

Amanda Buter, 3-1-2013

Wat een geweldige plek! Prachtige villa, supervriendelijk personeel (ze kwamen 's morgens met 7 personen je huis schoonmaken), goed restaurant, prachtig zwembad en een geweldige spa!

Aan de overkant van de weg zit een riante supermarkt waar je terecht kan voor van alles en nog wat. De ligging is aan een drukke weg, maar daar merk je niets van. De afstand naar het strand is te doen, maar in de warmte soms best ver. Maar op zich hoef je er niet naartoe, je hebt hier alles al!

Helemaal geweldig!

Theo, 17-5-2010

Bij aankomst net buiten het hotelcomplex, waren wij een beetje teleurgesteld. De omgeving was niet bepaald netjes en schoon.

Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en tot onze verbazing kregen wij een upgrade van de 2pers. naar een 6 pers. villa!!! Onze monden vielen open toen onze tuindeur openging. Een inmens zwembad, dito tuin en villa.

Elke villa is volledig ommuurd voor optimale privacy.

De living is half open gesitueerd met een volledige keuken, een groote eettafel en er is een cd speler. De slaapkamers zijn afsluitbaar en hebben een inloopkast met kluisje en een tv. De badkamer heeft 2 wastafels, een bad, douche en een wc.

Elke dag komt er een horde aan (zeer vriendelijk!) personeel de villa, tuin en zwembad onderhanden nemen.

Je kan met een formulier, die je 's avonds even invult, kiezen wat voor'n soort ontbijt je de volgende morgen wilt hebben. Deze wordt dan klaargemaakt in je eigen keuken. Koop je drankjes bij de super, dat scheeld bijna de helft.

TOP!

een echte honeymoon locatie

monique, 13-3-2010

wij hebben hier 10 nachten mogen genieten tijdens onze huwelijksreis, zijn hier ook getrouwd in de villa, daarna foto's gemaakt op het strand (www.puriweddingholland.nl) . spa is ook echt een must om gedaan te hebben zo mooi! Personeel echt heel vriendelijk ze doen echt alles voor je (moest wel in het begin wennen aan het onderdanige, maar ze doen het echt met liefde) ontbijtje iedere ochtend in je eigen villa door de koks bereid! Wij gaan zeker mochten we ooit weer op Bali komen nog een keertje terug.

Topper

Barto en Corina, 1-7-2009

Prachtige villa met prive zwembad. Veel privacy. Wij zaten op de locatie "Sunset" die in een soort woonwijk ligt. Erg veel last van de lokale geuren...Sunset ligt wel vlakbij winkeltjes en een grote Bintang supermarkt. Ga een eten bij Manneke Pis, de naam doet het ergste vermoeden maar het is echt een aanrader. Als er een volgende reis naar Bali komt gaan we niet naar sunset, maar zullen we kiezen voor "estate" of "prana".

fantastische plek

jippie, 13-2-2009

Helaas konden we maar 6 nachten hier blijven, maar het was de moeite waard. Heerlijk een eigen zwembad, mooie half open badkamer en living boven. Personeel allemaal even vriendelijk. 2 keer per dag schone handdoeken hoeft van mij niet direct. Jammer, dat het strand nog al ver weg ligt. Taxi kost maar 20.000 roepie( ong. 1.30 euro). Shuttlebus van hotel brengt je ook naar Kuta en dan kan je mooi terug wandelen over het strand.

Fantastische biefstuk bij Manneken Pis! Ook jazzmuziek.

in 1 woord geweldig

Chris, 1-11-2008

Wij hebben hier echt genoten. Ontbijt word klaargemaakt in je eigen Villa. De Prana Spa & Chill zijn ook geweldig. Veel privacy. Service niveau ligt erg hoog

Kortom een goede reden om terug te gaan;-)

prachtig complex

Sietske, 30-10-2008

In maart2008 zijn wij hier een week geweest en het is prima bevallen.Je bent wel op jezelf aan gewezen maar daar kies je dan ook voor.Aan de over kant is een geweldige supermarkt waar je werkelijk alles kunt kopen! ook het eten bij Manneke Pis is zalig alleen als je rode wijn besteld neem dan gekoeld anders krijg je lauwe.Mijn man was jarig en alles werd versierd waxine lichtjes rond het zwembad en een taart van de directie top!!!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor The Villas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow The Villas in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow The Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow The Villas scoort een 9.75 uit 10 op basis van 21 reviews.