Hotel The Oberoi Bali *****

Hotel The Oberoi Bali *****

Hotel The Oberoi Bali
Hotel The Oberoi Bali

7 reviews over Hotel The Oberoi Bali in het Nederlands

Beste vakantie ooit, onvergetelijk!!!

sandra en polle, 3-10-2013

Alles is hier piekfijn inorde, je waant he hier de koning te rijk! Een aanrader voor iedereen die rust zoekt.... De straten in seminyak zijn redelijk druk, maar nietste vrezen, eenmaal terug in het hotel valt de rust en kalmte zo weer over jou... Ons zien ze hier zeker terug en meerdere keren..

waaauw, wat een luxe

Kristel, 3-12-2012

ik ben veel te luxe uitgenodigd door een vriendin om hier een nachtje te logeren. ik was al drie weken alleen met een rugzak door Indonesië aan het trekken en had hotels die een tiende van deze prijs waren denk ik, maar wat een luxe om dan hier te verblijven. je waant je een soort koninklijke hoogheid:)

Dit is vakantie!

N. Fleuren, 30-11-2009

Na onze rondreis door Bali zijn we de laatste week verwend in het Oberoi hotel. Hier weten ze wat service bieden betekent!

Direct aan het strand en op loopafstand van het gezellige centrum van Seminyak.

Hier kom je tot rust en als je de drukte wel wilt opzoeken is het binnen handbereik.

Wij hadden een suite, met privé tuin en uitzicht op de zee. De inrichting is misschien niet super hip, maar bijzonder comfortabel!

een echte topper.

Ria van den Aker, 2-10-2008

Wat een Hotel, geweldig gewoon. Vriendelijk ruime kamer waarin alles aanwezig is. Zwembad is eveneens super. Het personeel is in een woord geweldig, behulpzaam en zeer vriendelijk. Uitzich op zee enz. Wel prijzig maar dan heb je ook wat

Dit hotel is subliem! Perfecte ligging (beste ligging in

Ecker Patrick & Valerie, 28-12-2007

Dit hotel is subliem! Perfecte ligging (beste ligging in Kuta beach regio), fantastische bediening en zeer verzorgd. heel lekker ontbijt en snacks aan zwembad. De dranken en maaltijden zijn wel redelijk prijzig in vergelijking met andere gelegenheden in Semyniak. Mooiste hotel in de regio...kleinschalig, intiem.

Ik vond het Oberoi in Bali een fantastisch hotel

charly, 22-11-2007

Ik vond het Oberoi in Bali een fantastisch hotel. Ik heb een tiental hotels bezocht en heb er ook verbleven, maar vond t een uistekende prijs/kwaliteitverhouding. Het complex is inderdaad een beetje verouderd, maar desondanks vond ik het veel meer grandeur hebben dan de nieuwere luxe hotels als het Legian of het semyniak. Echt de moeite waard.

Goeie prijs-kwaliteit verhouding

Vorig jaar zijn we in de Oberoi Lombok geweest, een prachtig nieuw hotel!!!

Daarom kozen we dit jaar voor de Oberoi Bali. Om eerlijk te zijn vind ik dit hotel te duur voor wat het is. Veel ouder als de Oberoi Lombok.

De kamers zijn ouder, de tuinen minder mooi en minder verzorgd.

De service was ok en het eten lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor The Oberoi Bali voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Oberoi Bali in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Oberoi Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Oberoi Bali scoort een 9 uit 10 op basis van 7 reviews.