Villa The Kayana

5 reviews over Villa The Kayana in het Nederlands

Best hotel ever!

Glenn
28-10-2017

Geweldig geweldig geweldig verblijf gehad waar je je als de koning op zijn troon mag voelen! Super mooie kamers, butlerservice tip top verzorgd, heel vriendelijk personeel en het eten dat tot in de puntjes is verzorgd hebben mij bij vertrek toch een traantje laten wegpinken!

Oude reviews (archief)

Fantastisch!!!!

Debby
29-9-2012

Wij hebben onze vakantie hier afgesloten en wat een genot! De villa is prachtig, alles er op en er aan. Eigen zwembadje erbij is ook niet verkeerd. De service is oneindig en het ontbijt is heerlijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel ook. De spa is geweldig, echt een aanrader! Ik zou het niet aanraden voor kinderen, die hebben hier naar mijn idee niks te zoeken.

Super luxe villa's

iris_van_lent
28-1-2012

Super villa's. Het personeel is ook super vriendelijk. Heerlijke spa.

Je wordt er echt inde watten gelegd. Met je "eigen personeel", zoals een buttler. een mooie grote kamer en badkamer, Vanuit je villa zo in je eigen zwembad plonzen. Echt geweldig!

Super luxe villa's!!!!

wendy
11-9-2009

Erg mooi ingericht. Eigen butler, alles is mogelijk : gratis shuttleservice, gordijnen worden zelfs gesloten voor je, prive zwembad kun je extra laten verwarmen. Kortom super-service.

Superhotel met hele goede service

N. Haase
6-7-2009

Eigen villa met tuin en dompelbad, heel veel privacy. Het ontbijt wordt, op verzoek, in eigen tuin geserveerd. Heerlijke plek om een paar dagen te vertoeven. Enige nadeel is dat het niet aan zee ligt, er is wel een transferservice naar het centrum van Seminyak. De villa wordt één keer per dag schoongemaakt maar 's avonds komen ze nog een keer voor een check en voor schone handdoeken en om de gordijnen dicht te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor The Kayana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa The Kayana in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa The Kayana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa The Kayana scoort een 9.89 uit 10 op basis van 5 reviews.