IndonesiëBaliSeminyakVila's SeminyakVilla The Bali Dream Villa

Villa The Bali Dream Villa

IndonesiëBaliSeminyak

We hebben een aantal aanbieders voor Villa The Bali Dream Villa voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews
  • 9.2Inrichting
  • 9.3Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

6 Reviews over The Bali Dream Villa

• 6Jan de Groot02-07-2015

Mooi maar zeer onpraktische villa's

Ziet er op de folders en website prachtig uit, maar....alleen airco in de slaapkamer verder is alles open, dus muggen, muggen en nog eens muggen plus gecco's in huis die je uit de slaap houden.

• 10Guus06-08-2010

paradijsje

Hier 4 dagen gezeten, was heerlijk al die luxe. Hadden 2 kamer villa geboekt, kregen bij aankomst een upgrade naar 4 kamers. Ieder kind kon in zijn/haar eigen mega grote slaapkamer incl. mega 2 persoons bed en mega ruime badkamer. De inrichting was luxe, modern en toch ook tropisch. De slaapkamer had zelf airco, de badkamer en huis/tuinkamer waren half open dus heerlijke avonden. Het personeel is zeer vriendelijk en staat altijd voor je klaar! MInpuntje was de ligging, in een buitenwijk en altijd met shuttlebusje of taxi weg. Volgende keer toch in het centrum van een dorpje of direct aan het strand..

• 10Guus06-08-2010

een paradijsje!

Vier dagen hier gezeten, na boeking van 2 kamer villa bij aankomst een upgrade gekregen naar 4 kamer villa, gigantisch mooi! De villa was heel luxe en modern ingericht, zeer schoon. De kinderen hebben genoten van het eigen zwembad. De kamers zelf hebben airco, de badkamer en de huis/tuinkamer zijn gewoon open. Heerlijke avonden. Het eten was vrij westers, maar lokale gerechten zijn ook verkrijgbaar. Enig minpuntje waren de shuttlebusjes, op zich makkelijk en gratis, alleen het tijdstip van vertrek is niet altijd duidelijk (jam karet?). Het was erg druk in die periode, dus continu file/stapvoets rijden richting kuta en legian, waardoor de chauffeur niet altijd de beloofde tijd kan halen.. Je bent op vakantie, dus gewoon relax! Ook jammer was dat je in een buitenwijk zit, en ver van het strand. Gewoon vanuit je villa de dorpjes of strand op was niet te doen. Volgende keer toch maar middenin het centrum of aan het strand..(4)

• 8Cynthia24-06-2010

Klein privé paradijsje

Hier twee dagen geweest tijdens onze vakantie van drie weken om de verjaardag van mijn partner te vieren. We kregen bij aankomst een upgrade naar een 2-kamer villa en die zag er werkelijk fantastisch uit! Open living met een eigen zwembadje. Twee grote slaapkamers met buitendouches. Heerlijke massages in de kleine spa. Alles redelijk goed onderhouden. 's Avonds kwamen ze zingend een (heerlijk!) taartje brengen voor de jarige. De ligging is wat minder 'dream'; buiten het centrum van Seminyak, niets in de buurt, maar je hebt de beschikking over de chauffeur van het complex, dat maakt veel goed. Leuk voor een paar dagen relaxen. Ik zou er geen twee weken willen zitten, je zit toch een beetje 'opgesloten' zonder uitzicht.

• 9Angela12-09-2009

Super Vila

In augustus 5 dagen verbleven op het dreamvila resort, alles ziet er piekfijn uit. Alleen ietwat jammer dat de badkamer geheel buiten is, is wat lastig als je net een warme douche hebt genomen en je droogt niet op! Het is inderdaad zo dat je kunt rekenen op gratis breng- en haalservice van het resort, maar dat ligt ook aan het feit dat het resort nog wat afgelegen ligt (soort bouwput). Ontbijt zou ook beter kunnen, maar dat is persoonlijk. Verder geen klachten, eenmaal in de vila heb je alle rust en privacy.

• 9Maria10-12-2008

Dit is echt een droom

Wij hebben hier een villa gehuurd met 1 slaapkamer en huiskamer. Ze waren ons vergeten op te halen op het vliegveld. Waardoor we een upgrade kregen naar een villa met 2 slaapkamer die ook gelijk 2x keer zo groot is met een gigazwembad. Het personeel is supervriendelijk en staat altijd voor je klaar om alles voor je te regelen. Ze hebben eigen vervoer wat in de prijs zit waar je ook naar toe wil. Ze pikken je daarna ook weer op. Angus is een chauffeur daar en hij weet alle goeie plekken en hij heeft ons ook bij Dutch Inn gebracht waar je krokketen en frikandelen kunt eten super en erg lekker.

Via hun eigen website betaal je de hoofdprijs wij hebben het geboekt via booking.com dat scheelt een hoop geld.

Je waant je echt in luxe en je kunt dus 24 uur zwemmen ook wel fijn hahahah. In de avond zwemmen is erg leuk.

Villa The Bali Dream Villa info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met