Villa Sun Island Boutique Villas & Spa

Indonesië, Bali, Seminyak

9.3Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Island Boutique Villas & Spa voor je op een rij gezet:

Villa info

• Kinderopvang
Meer villa info
Tonen op kaart

17 reviews over Villa Sun Island Boutique Villas & Spa

• 2018
    9Anna13-05-2018

Prachtig gelegen Resort. We kiezen altijd voor water bungalow en dat was al de 2de bezoek op Sun Island,eerste keer in 2010-ons eerste maledivse avontuur. In totaal 5keer op Malediven. Prijs kwaliteit goed en ook door de ligging bewust voor gekozen en dat was zeker niet ons laatste bezoek op Sun Island.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Klaas Hobo15-11-2010

Werkelijk helemaal TOP !

Gereisd met vrienden in november 2010

• 9Klaas Hobo15-11-2010

Werkelijk helemaal TOP !

Werkelijk helemaal TOP, wij zijn er iets meer dan 1 week geweest (na stopover van 2 dagen in Kuala Lumpur), aanrader voor iedereen (géén twijfel mogelijk), ligt aan drukste straat van Seminyak maar daar merk je NIKS van, volop restaurants in de buurt (Manneke Pis = goed en leuke sfeer, SIP = duur maar lekker, Pearl = zeer goed), eten kan ook bij Sun Island (op vrijdag BBQ welke zeer compleet en heel lekker is), huur gewoon eens een taxi voor 1 dag (max. 500.000 rupiah = ca. EUR 40, niet meer betalen), wij zijn ook 1 dag op stap geweest met privé gids welke wij hebben geregeld met reisleidster (ca. EUR 40 p.p.), heel veel leuke dingen gezien, oh ja .. strand is om de hoek (Double Six), andere stranden ook dichtbij (Ku De Ta = hippe strandtent, niet goedkoop maar moet je geweest zijn), inrichting huis (villa) is super, woonkamer, slaapkamer, bad + douche, eigen zwembad, NIETS ontbreekt !, niet de goedkoopste vakantie maar als je dit geld er voor over hebt NIET twijfelen maar boeken !

Gereisd met vrienden in november 2010

• 9christel14-10-2010

Prachtige Sun Island Boutique Villas ****

Net terug van een fantastische vakantie in deze Boutique villas. Dit is een aanrader voor iedereen mooie plek goeie service. De ligging is midden in Seminyak tussen de winkeltjes, restaurants en strand op ongeveer 2,5km (15min) lopen. Ruime villa met prive zwembad een buitenkeuken en ligbedden. Slaap/bad kamer in 1. Groot bad, regendouche en 2 wastafels. Elke dag krijg je handdoeken ook bij het zwembad. LCD TV (met BVN), DVD speler en Ipod station. Airco is FANTASTISCH. Ontbijt is erg klein maar bezit van alles kan ook op de kamers geserveerd worden. Eten en drinken via restaurant erg duur. Elke vrijdag avond een barbeque en dans leuk om eens een avondje mee te maken. Via de receptie kan je alles vragen en ze regelen het PRIMA. prive chauffeur geregeld en niet duur en veel gezien. Internet kaartjes kan je kopen bij de receptie (5uur / 10,-). Lekkere restaurants in de buurt: Manneke Pis, Made's Warung, Gado Gado, Ryoshi. Kuta: Ketupat. Jimbaran: restaurantjes op het strand GEWELDIG!!!

Gereisd met partner in september 2010

• 10Puk en Muk05-06-2010

Mooi knus kleinschalig complex.

Mooi knus kleinschalig complex. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 10P&I03-11-2009

Geweldig !

Super accomodatie, geweldig service en super vriendelijke personeel. Centraal gelegen aan drukke winkelstraat, goede japanner om de hoek en franse bistro sip aan de overkant, beste biefstuk ooit! Supermarkt en ATM om de hoek. Strand is rechts om de hoek ongeveer 10 minuten lopen door straat met winkeltjes en halverwege een leuk wit restaurantje met heerlijke koffie. (Grijs) Strand heeft klein restaurantje en ligbedden Geen zin om te lopen of naar witter strand, taxi (bluebird) naar KuDeTa 15.000 rupiah (EUR 1) super de luxe beachclub a la republiek in bloemendaal. Zoek je een auto met chauffeur, vraag bij Gado Gado (luxe restaurant) aan strand naar Ajung of mail ons. Goed engels sprekend, beter dan wij in ieder geval, 10 jaar ervaring op holland amerika cruise en goede prijs! Brengt je overal naartoe en weet zelf ook veel leuke plekken en veel te vertellen. En de stoepen in seminyak zijn inmiddels bijna af :) Ze hebben hard gewerkt de afgelopen twee weken. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10Marc27-10-2009

Hele Top

Wij hadden een na grootste villa et zwembad. Alles helemaal design met alles er op en er aan. Super vriendelijk personeel. Overdag geen mensen aan het centrale zwembad waardoor je het zwembad voor je zelf hebt. In de middag lekker hapjes bij het zwembad, Het is goed maar voor balinese begrippen door. Zodra je de poort uitloopt sta in de drukste straat van Semyinak. Grote Bintag supermarkt op 200 meter en vele eetgelegenhden. Absoluut de moeite waard om tot rust te komen, maar voor kleine kinderen zal dit park niet veel zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 6J&G14-10-2009

de koude douche van onze honeymoon

Na onze rondreis Bali hadden wij de laatste 5 dagen Sun Island geboekt.

Dit was helaas de koude douche van onze vakantie. De ligging van de villa's is niet oké. Ze liggen aan een zeer drukke straat die je alleen kunt oversteken met gevaar voor je eigen leven. Het is ruim een kwartier lopen naar het strand door een zeer nare, drukke straat boordevol gaten en hindernissen. (zie foto)

De sfeer in het hotel is kil. Het personeel lacht wel naar je, maar ze bieden weinig. Geen computer in het hotel om te internetten, een matige shuttle verbinding naar Kuta en een karig ontbijt. Daarnaast hoge prijzen.

De inrichting van de villa is luxe en oké. En ja, natuurlijk een privé zwembad. Dit is echter niet meer dan een dompelbad helemaal ingebouwd in stenen muren. Wij hadden meer het gevoel in een gevangenis te zitten, dan in een luxe villa.

Ons advies; zoek verder, voor dit geld zijn er véél betere accommodaties te boeken op Bali. Tip; Ubud village of Bali Hyatt.

Gereisd met partner in september 2009

• 10M.B.19-12-2008

Geweldig hotel!!!

(het hotel heet in de reisgidsen Sun Island Boutique Villas and Spa) We hebben nog nooit zo'n luxe hotel meegemaakt. Het hotel bestaat uit ommuurde villa's met ieder een eigen zwembadje en ligstoelen, buitenkeuken, geweldige badkamer, heerlijk groot bed en grote plasma of LCD tv met dvd speler. (dvd's kosten zo'n 0,60 eurocent en haal je om de hoek) De kamers worden uitstekend schoongemaakt en het personeel is bijzonder vriendelijk, je kan goed merken dat ze er met plezier werken en ook onderling lol hebben wat heel belangrijk is voor de sfeer in het hotel. De winkels zijn in de buurt evenals restaurants en een supermarkt met ATM, strand is 5-10 minuten lopen en makkelijk te doen. Het is 's nachts stil dus geen overlast van discotheken of verkeer. Er is een shuttle service naar Kuta en wat je maar wilt, ze regelen het voor je. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in december 2008

• 9kim & yvon15-12-2008

Geweldig hotel

Erg lieve mensen hier, zoals in geheel Bali, ook hier weer een tikkeltje naar onderdanig toe zelfs. Het ontbijt is beperkt maar wel erg goed te doen. De kamers worden erg goed schoongemaakt en heeft een hele moderne uitstraling. Je hebt niet het gevoel dat je in Bali zit als je in je hotelkamer bent. De stroom viel een nacht uit, maar ze staan dan wel binnen 3 minuten voor je deur. Geweldige service kortom.

Gereisd met vrienden in december 2008

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking