Bungalow Raja Gardens

8Fantastisch

Score uit 1 review

Indonesië, Bali, Seminyak

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Raja Gardens?

8Fantastisch

Score uit 1 review

Bungalow info

Meer bungalow info
Tonen op kaart

1 review over Bungalow Raja Gardens

• 8nicole_diepeveen22-10-2010

Goede middenklasse keuze in Seminyak

Wij wilden in Seminyak graag zo dicht mogelijk bij het strand zitten maar merkten al snel dat je dan in een mega-resort moet zitten. Na zoeken vonden we Raja Gardens. Je verblijft hier in ruime appartementen (met of zonder airco) in een mooie tuin. Er is een prima zwembad en via een deurtje kom je op een paadje waardoor je in 5 min naar het strand loopt. Geen ontbijt/restaurant, wel roomservice maar relatief erg duur. Voor een overnachting hier betaal je ongeveer 600.000 rupiah per nacht. Kampers zijn eenvoudig maar schoon. Ligging van de appartementen is centraal, ligt het op een zijweggetje van 1 van de hoofdstraten dus restaurants en winkeltjes op loopafstand.

Gereisd met partner in oktober 2010

0 tips over Bungalow Raja Gardens

0 vragen over Bungalow Raja Gardens

Bungalow info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin