Hotel Puri Saron Seminyak

Hotel Puri Saron Seminyak
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Saron Seminyak voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Puri Saron Seminyak in het Nederlands

Mwah.

Ariantine Vink
8-9-2018

Positief: de tuin en zwembad zijn mooi, prachtige zonsondergang op het strand met de vulkanen van Bali op de achtergrond. Televisie op kamer.

Negatief: De warme lucht van de airco komt uit in de badkamer waardoor een enorm temperatuurverschil en herrie, erg slecht eten gehad.

fantastisch verblijf in dit mooie hotel

Rianne
10-8-2018

Heerlijk hotel om bij te komen na een rondreis !

Mooie, schone kamer. Nette badkamer met nieuwogende regendouche. Prima werkende airco en fijn bed. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en je kunt zelfs verse pannenkoeken of eiergerechten laten maken.

Lunch aan de poolbar was ook heerlijk, lekkere broodjes of vlees direct van de barbecue.

Het hotel is groter dan we verwacht hadden en bestaat uit meerdere gebouwen van 3 verdiepingen. Prachtige tuin eromheen, met veel groen. De tuin werd met veel zorg bijgehouden.

Goede ligging aan het strand en op loopafstand van de (voor ons ietwat te drukke) winkelstraat. In het hotel is een vervoerservice waarbij je tegen een redelijk lage prijs een chauffeur voor 6 of 10 uur kunt "huren". Fijn als je het eiland wilt bewonderen!

Van een hotel verwacht je een goede douche, nachtrust en wat eten. Geen van deze onderdelen tref je hier aan!

Fatsoenlijk douchen kan niet. Tenzij je een Balineesje inhuurt om de douchekop voor je omhoog te houden (met alleen koud water). Houd je slippers aan in het ranzige bad, want overal zit smerigheid. Ze hadden de ingehuurde danseressen bij het avondeten beter kunnen gebruiken om het ranzige hok schoon te maken. Naast dode kakkerlakken heeft ook niemand de schimmellucht opgemerkt.

Wanneer het avondeten wordt opgediend, door kinderpersoneel, hoop je dat ze je gerecht hebben genoteerd; ze vergeten soms een gang. Alsof we in een afstudeerproject voor de hotelschool zijn beland. Het eten smaakt trouwens wel prima!

Dan het slapen. De airco hangt er als decoratie. Hij maakt een berg geluid zonder aan zijn taak te beginnen. Als 30 graden te koud voor je is, dan is er altijd nog het dikke dekbed om s'nachts verder te garen.

We zijn toe aan vakantie na een verblijf in dit hotel!

Genieten

Michelle
1-9-2015

Een heerlijk hotel. Om tot rust te komen hebben hier 4 dagen verbleven en het was optimaal genieten. Zeker een aanrader voor je vakantie in Bali

Heerlijke vakantie week

Berthil
3-6-2015

Prima hotel, prima ligging! Seikers onder ons die het ver vinden liggen van het te drukke uitgaansleven in kuta kunnen voor 30000 roepia (2 euro) met de taxi daar naar toe of 20 min strandwandelen.... Puntje van kritiek: rechts van het hotel wordt een nieuw hotel gebouwd! Direct naast de luxe villas... Die hebben er echt last van! De rest van het hotel 0,0!!!

Prima hotel na rondreis

Lisa
9-8-2014

Wij hebben hier een week gezeten na een rondreis over Java. Gewoon een keurig hotel: niet luxe en geen resort maar wel een prima kamer en leuk hotel.

Gerenoveerde kamers die er keurig uitzien. Niet altijd even schoon (stof), af en toe een lampje kapot of een pasje dat het niet doet. Maar daarom is het ook geen 5sterren hotel.

Direct aan het strand met allerlei strandtentjes, vlakbij de winkelstraatjes, shuttlebus is wel een aanrader als je souvenirs wilt shoppen.

Al met al hebben wij het hier prima naar onze zin gehad.

mooi hotel

Sanne
24-7-2013

Wij zijn een aantal dagen verbleven in dit hotel met ons gezin. Het heeft een super fijne liggen, en je loopt zo naar het stadje seminyak en kuta toe! het hotel zelf is goed, niet overdreven luxe maar wel netjes en vriendelijk personeel! Direct gelegen aan een strand.. Met leuke lounge tentjes, heel sfeervol allemaal! We hebben fijne dagen gehad hier.

Een heerlijk hotel en goede ligging

dymfke
28-4-2013

Na onze rondreis in Java zijn wij nog 1 week in dit hotel verbleven. Het is een heerlijk hotel om lekker bij te komen na zo'n drukke reis. We hebben erg genoten hier. Het zwembad is heerlijk en er is een poolbar. Verder is er een mooie tuin en zijn er meerder restaurantjes waaronder een speciaal pizza-restaurant. Wij hadden een heerlijk balkon met uitzicht op de tuin. Ook een voordeel is dat je zo het strand oploopt. Binnen 5 minuten zit je ook op "de straat" van Seminyak waar alle winkeltjes, bars en restaurantjes zich bevinden. Het is een ideaal hotel vonden wij. Af en toe was het wel erg druk bij het ontbijt, waardoor het personeel het zwaar had alles bij te houden.

Sfeerloos hotel

Marian
27-2-2013

Het hotel betsaat uit een reeks lage flatgebouwen van grijze beton.

Paden van grijze betonklinkers en winig groen.

Wij hadden een kamer van het type Bungalow. Een mooie grote kamer met een grote badkamer met vrij nieuw sanitair.

Het hotel ligt direkt aan het strand maar ver is er weinig te beleven. 's Avonds was het er zo donker dat je niet zonder zaklamp naar buiten kon.

Het eten was matig tot slecht. Al bij al een dooie boel.

Super service, fantastische kamers

Klarinda
4-9-2012

Ik heb weinig van de omgeving kunnen zien door een blessure, maar het hotel is prachtig gelegen aan het strand. Op loopafstand zijn veel winkeltjes en ook restaurantjes te vinden.

De service van het personeel is geweldig, ze wilden je altijd op welk tijdstip dan ook helpen. De kamers waren echt prachtig, wij hadden ieder een twijfelaar bed, goed matras. Na aanvraag extra kussens gekregen, de kamer is recent volgens mij gerenoveerd.

Het eten was aardig en er was voor ieder wat wils.

De kwaliteit van het hotel vond ik erg goed, zeker voor die prijs die je betaald. In het hotel veel Australiers, soms veel Nederlanders andere momenten weer bijna niet.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Saron Seminyak in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Saron Seminyak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.