Hotel Puri Saron Seminyak

Hotel Puri Saron Seminyak

8.2Fantastisch

Indonesië, Bali, Seminyak

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Saron Seminyak voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

23 reviews over Hotel Puri Saron Seminyak

• 2019
    8Jan27-12-2019

Fijn hotel aan het strand.

Goed verzorgd hotel. Mooie en ruime kamer, inloopdouche met regendouche (niet voor echte mannen van 1,85 plus meter ;-) Prima bed, schoon en een overdekt balkon. Het is hier goed vertoeven. Heerlijk ontbijt.

Diner, heerlijk, maar je zit in de schijnwerpers, erg ongezellig en dus zit er bijna niemand. Met als gevolg dat ze al vroeg ombouwen naar ontbijt. Wij zijn daarna elke avond elders gaan eten.

(N.B. op het terrein is ook een Italiaans restaurantje, Warung Bola, dat bevelen we echt niet aan. Daar lopen de ratten tussen de tafels door. Het vlees is gefrituurd en niet gaar. Maar dat heeft verder niets met dit hotel te doen!)

Gereisd met partner in december 2019

• 2018
    7Ariantine Vink08-09-2018

Mwah.

Positief: de tuin en zwembad zijn mooi, prachtige zonsondergang op het strand met de vulkanen van Bali op de achtergrond. Televisie op kamer. Negatief: De warme lucht van de airco komt uit in de badkamer waardoor een enorm temperatuurverschil en herrie, erg slecht eten gehad.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Rianne10-08-2018

fantastisch verblijf in dit mooie hotel

Heerlijk hotel om bij te komen na een rondreis !

Mooie, schone kamer. Nette badkamer met nieuwogende regendouche. Prima werkende airco en fijn bed. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en je kunt zelfs verse pannenkoeken of eiergerechten laten maken. Lunch aan de poolbar was ook heerlijk, lekkere broodjes of vlees direct van de barbecue.

Het hotel is groter dan we verwacht hadden en bestaat uit meerdere gebouwen van 3 verdiepingen. Prachtige tuin eromheen, met veel groen. De tuin werd met veel zorg bijgehouden.

Goede ligging aan het strand en op loopafstand van de (voor ons ietwat te drukke) winkelstraat. In het hotel is een vervoerservice waarbij je tegen een redelijk lage prijs een chauffeur voor 6 of 10 uur kunt "huren". Fijn als je het eiland wilt bewonderen!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

4Arno30-04-2017

We zijn toe aan vakantie na ons verblijf hier!

Van een hotel verwacht je een goede douche, nachtrust en wat eten. Geen van deze onderdelen tref je hier aan!

Fatsoenlijk douchen kan niet. Tenzij je een Balineesje inhuurt om de douchekop voor je omhoog te houden (met alleen koud water). Houd je slippers aan in het ranzige bad, want overal zit smerigheid. Ze hadden de ingehuurde danseressen bij het avondeten beter kunnen gebruiken om het ranzige hok schoon te maken. Naast dode kakkerlakken heeft ook niemand de schimmellucht opgemerkt.

Wanneer het avondeten wordt opgediend, door kinderpersoneel, hoop je dat ze je gerecht hebben genoteerd; ze vergeten soms een gang. Alsof we in een afstudeerproject voor de hotelschool zijn beland. Het eten smaakt trouwens wel prima!

Dan het slapen. De airco hangt er als decoratie. Hij maakt een berg geluid zonder aan zijn taak te beginnen. Als 30 graden te koud voor je is, dan is er altijd nog het dikke dekbed om s'nachts verder te garen.

We zijn toe aan vakantie na een verblijf in dit hotel!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Michelle01-09-2015

Genieten

Een heerlijk hotel. Om tot rust te komen hebben hier 4 dagen verbleven en het was optimaal genieten. Zeker een aanrader voor je vakantie in Bali

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Berthil03-06-2015

Heerlijke vakantie week

Prima hotel, prima ligging! Seikers onder ons die het ver vinden liggen van het te drukke uitgaansleven in kuta kunnen voor 30000 roepia (2 euro) met de taxi daar naar toe of 20 min strandwandelen.... Puntje van kritiek: rechts van het hotel wordt een nieuw hotel gebouwd! Direct naast de luxe villas... Die hebben er echt last van! De rest van het hotel 0,0!!!

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Lisa09-08-2014

Prima hotel na rondreis

Wij hebben hier een week gezeten na een rondreis over Java. Gewoon een keurig hotel: niet luxe en geen resort maar wel een prima kamer en leuk hotel.

Gerenoveerde kamers die er keurig uitzien. Niet altijd even schoon (stof), af en toe een lampje kapot of een pasje dat het niet doet. Maar daarom is het ook geen 5sterren hotel.

Direct aan het strand met allerlei strandtentjes, vlakbij de winkelstraatjes, shuttlebus is wel een aanrader als je souvenirs wilt shoppen.

Al met al hebben wij het hier prima naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Sanne24-07-2013

mooi hotel

Wij zijn een aantal dagen verbleven in dit hotel met ons gezin. Het heeft een super fijne liggen, en je loopt zo naar het stadje seminyak en kuta toe! het hotel zelf is goed, niet overdreven luxe maar wel netjes en vriendelijk personeel! Direct gelegen aan een strand.. Met leuke lounge tentjes, heel sfeervol allemaal! We hebben fijne dagen gehad hier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9dymfke28-04-2013

Een heerlijk hotel en goede ligging

Na onze rondreis in Java zijn wij nog 1 week in dit hotel verbleven. Het is een heerlijk hotel om lekker bij te komen na zo'n drukke reis. We hebben erg genoten hier. Het zwembad is heerlijk en er is een poolbar. Verder is er een mooie tuin en zijn er meerder restaurantjes waaronder een speciaal pizza-restaurant. Wij hadden een heerlijk balkon met uitzicht op de tuin. Ook een voordeel is dat je zo het strand oploopt. Binnen 5 minuten zit je ook op "de straat" van Seminyak waar alle winkeltjes, bars en restaurantjes zich bevinden. Het is een ideaal hotel vonden wij. Af en toe was het wel erg druk bij het ontbijt, waardoor het personeel het zwaar had alles bij te houden.

Gereisd met partner in februari 2013

• 6Marian27-02-2013

Sfeerloos hotel

Het hotel betsaat uit een reeks lage flatgebouwen van grijze beton. Paden van grijze betonklinkers en winig groen. Wij hadden een kamer van het type Bungalow. Een mooie grote kamer met een grote badkamer met vrij nieuw sanitair. Het hotel ligt direkt aan het strand maar ver is er weinig te beleven. 's Avonds was het er zo donker dat je niet zonder zaklamp naar buiten kon. Het eten was matig tot slecht. Al bij al een dooie boel.

Gereisd met partner in februari 2013

1 tip over Hotel Puri Saron Seminyak

• Femke, 17-07-2012

Warung Mimpi in de hoofdstraat nabij het hotel is een aanrader.

1 vraag over Hotel Puri Saron Seminyak

• geert koevoets, 18-02-2012

wat de bedden kosten aan het strand.

wegens renovatie aan het door ons geboekte hotel. zijn we omgeboekt naar puri saron. nu zijn er goede en slechte beoordelingen, en er is zonder onze toestemming omgeboekt. moet ik me soms zorgen maken om dit hotel of niet??? we zijn geen luxe gewend als het maar netjes is en schoon met goed ontbijt!!!! en wat kosten de bedjes aan het strand ??? bij voorbaat dank voor uw antwoord. groetjes geert en anja

brigitte-h, 27-04-2012

Dankjewel voor je reactie, het klinkt allemaal niet zo heel best, maar echte luxe hebben wij eigenlijk ook niet zo nodig. Zijn jullie ook met foxreizen geweest? Wij vertrekken 7 mei.

Nogmaals dank, groet Brigitte.

brigitte-h, 25-04-2012

Hallo Geert,

Wij gaan volgende week op rondreis java en als eind hotel Puri saron op Bali. Zijn jullie inmiddels geweest en hoe was het daar???

Vr. gr Brigitte en Helmut Raats

Mike, 18-02-2012

Hallo Geert en Anja ik heb ook even de beoordelingen gelezen en natuurlijk heeft een ieder zijn eigen bevindingen.Als ik dit zo lees dan zou ik nu naar het reisburo gaan en een andere accomodatie boeken die je wel aanstaat en naar jou inzicht een betere beoordeling heeft. Dat andere hotel wat je had geboekt had niet meer in de verhuur mogen staan omdat normaal de verbouwingen al ver van te voren bekend zijn en moeten worden doorgegeven aan de reisorganisatie. Eerst zou ik wel even vragen bij het reisburo of dat het normaal is zonder in kennis te worden gesteld over een omboeking.kijk hier even onder accomodaties je vind er vast wel een die je aanstaat. vr groet mike

anja1956, 26-04-2012

hallo brigitte. het puri saron hotel is niet veel luxe. de kamers zijn er wat muffig maar ze werden wel goed schoongemaakt. en er waren maar 4 parasols aan het zwembad dat is echt te weinig. het zwembad is mooi verzorgd en was lekker warm. we hebben 2 keer bedden aan het srand gehuurd met lekkere dikke matrassen, kosten 8 euro 2 bedden en een parasol. het strend werd elke dag opgeruimd maar als het vloed word komt er toch weer vuil naar de kant. daar kunnen de mensen ook niets aan doen!!! je kunt wel hellemaal langs het strand naar kuta wandelen. het is wel een eind wandelen maar wij vonden het wel leuk om te doen s'morgens. en lekker eten kun je er ook in de buurt. bij het hotel de straat op gaan links af dan lopen tot je niet verder kunt, dan schuin oversteken is een goed plekje om te eten. en de grote supermarkt is daar ook te vinden aan de overkant van restaurant. zelf drinken meenemen naar zwembad doen ze bijna allemaal het is er heel duur aan de bar!!!! op het srand kun je ook koel drinken kopen bij de verhuurders van de bedden. hopende weet je zo al iets meer??? nog vragen laat ze maar weet!!! prettige vakantie en geniet van het prachtige land. groetjes anja en geert.

Hotel Puri Saron Seminyak info

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking