Tijdelijk €25 aanbetaling

Mutiara Bali Resort & Villa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mutiara Bali Resort & Villa voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews
+15

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Mutiara Bali Resort & Villa

• 8Ilja08-10-2014

Heerlijke privé villa

Als afsluiting van een rondreis over Java en Bali hadden we een villa geboekt in Mutiara. Wat heerlijk een privé zwembad in de tuin, de villa is behoorlijk compleet met een keukentje inclusief een gevulde koelkast met frisdrank. Het ligt op steenworp afstand van het centrum van Seminyak, wij liepen zelf graag over het strand naar Legian. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt, dit wordt in je eigen keuken bereid maar is helaas niet heel uitgebreid. De ene dag kreeg je wat meer dan de andere dag. Wij hebben een keer gebruik gemaakt van het grote zwembad wat prima is maar waar je wel heel goed het verkeer hoort. Ik vond dat er helaas weinig sfeer hing in het hotel, het personeel was behulpzaam maar daar was alles mee gezegd. Al met al vonden wij het een heerlijke afsluiter van onze vakantie, maar ik zou dit hotel alleen boeken als je een villa neemt.

• 7G06-09-2011

prima plek

Hier 3 nachten geslapen. Prima plek als je veel op pad bent. Prima nette kamers, zwembad is ook goed. Alleen niet heel gezellig hotel, dus niet om een paar dagen aan het zwembad door brengen. Niet veel bedjes! Wel centaal gelegen bij alle restaurants. Ontbijt erg eenvoudig maar wel goed.

• 8wilbert03-04-2008

prima hotel. heb in de kamers gelogeerd. sobere maar nette kamers . hotel ligt net achter de eetstraat van het dorpje vriendelijk personeel klein zwembad ; zowyso een rustige maar goede ligging. brommertje huren en gaan. zou zo terug gaan als je veel op pad bent en ook als je een dagje wilt rusten; eigenlijk een prima hotel schoon en netjes ; prijs kwaliteit ; top. alle restaurants in de buurt en een taxi kost niets. ; deze buurt is zeer aan t opkomen. voor paar dagen ; gerust boeken ; transfer luchthaven incl.

• 9Carla12-06-2007

Zeer rustig complex met kamers en aparte villa's. Sfeervol ingerichte kamers. Personeel zeer gastvrij. Absoluut een aanrader!

Hotel Mutiara Bali Resort & Villa info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jl. Braban No. 77 Seminyak, 80361