Hotel Kamuela Villas Seminyak

We hebben een aantal aanbieders voor Kamuela Villas Seminyak voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kamuela Villas Seminyak in het Nederlands

Geweldig!!

Maria Pieterson
5-7-2010

Fantastische villa. Mooi zwembad, massage mogelijk in je eigen villa, mooie slaapkamers en badkamers.

De service is helemaal top!!!

Echt aan te raden!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2010

fantastisch!!!!!!!

stef
20-6-2010

bij kamuela een geweldige tijd gehad, zeer goede service, het eten is nog niet helemaal wat het moet zijn maar daar word aan gewerkt. gratis shuttle service die je weg brengt en evt ook kan ophalen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kamuela Villas Seminyak in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kamuela Villas Seminyak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.