Villa Impiana Private Villas Seminyak

Indonesië, Bali, Seminyak

9.6Fenomenaal

• 9.2Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Impiana Private Villas Seminyak voor je op een rij gezet:

Villa info

• Sauna
Meer villa info

21 reviews over Villa Impiana Private Villas Seminyak

• 10B. Putman26-06-2017

Heerlijk om te genieten

Wat een heerlijk nette Droomplek, fijn centraal. Personeel is zo ontzetten behulpzaam en aardig. Met een auto werden we naar de villa gereden, prachtige binnenkomst in het donker, verlicht zwembad, muziek aan. De spa is een aanrader. Ontbijt is heerlijk en werd door 3 mensen vers bereid in de villa. Aanrader. Voor een goede prijs een super service.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Dhr van der Putten26-06-2017

Prachtige locatie, TOP service, een heerlijke spa!

Heerlijke villa, zoveel ruimte, privacy, je moet echt in de villa het ontbijt laten klaarmaken. Schone kamers en heerlijke half buiten badkamer, ontzettend genoten. Groot genoeg voor 6 personen. Je eigen kamers met eigen douche/bad.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10peterd31-01-2014

Mooiste accomodatie waar ik ben geweest

Schitterende bungalow met eigen zwembad, buitenkeuken en heel veel privacy. Je wordt vorstelijk behandeld.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Amanda Buter03-01-2013

Fantastische plek voor een huwelijksreis

Wat een geweldige plek! Prachtige villa, supervriendelijk personeel (ze kwamen 's morgens met 7 personen je huis schoonmaken), goed restaurant, prachtig zwembad en een geweldige spa! Aan de overkant van de weg zit een riante supermarkt waar je terecht kan voor van alles en nog wat. De ligging is aan een drukke weg, maar daar merk je niets van. De afstand naar het strand is te doen, maar in de warmte soms best ver. Maar op zich hoef je er niet naartoe, je hebt hier alles al!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Theo17-05-2010

Helemaal geweldig!

Bij aankomst net buiten het hotelcomplex, waren wij een beetje teleurgesteld. De omgeving was niet bepaald netjes en schoon. Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en tot onze verbazing kregen wij een upgrade van de 2pers. naar een 6 pers. villa!!! Onze monden vielen open toen onze tuindeur openging. Een inmens zwembad, dito tuin en villa. Elke villa is volledig ommuurd voor optimale privacy. De living is half open gesitueerd met een volledige keuken, een groote eettafel en er is een cd speler. De slaapkamers zijn afsluitbaar en hebben een inloopkast met kluisje en een tv. De badkamer heeft 2 wastafels, een bad, douche en een wc. Elke dag komt er een horde aan (zeer vriendelijk!) personeel de villa, tuin en zwembad onderhanden nemen. Je kan met een formulier, die je 's avonds even invult, kiezen wat voor'n soort ontbijt je de volgende morgen wilt hebben. Deze wordt dan klaargemaakt in je eigen keuken. Koop je drankjes bij de super, dat scheeld bijna de helft.
    TOP!

Gereisd met partner in september 2008

• 10monique13-03-2010

een echte honeymoon locatie

wij hebben hier 10 nachten mogen genieten tijdens onze huwelijksreis, zijn hier ook getrouwd in de villa, daarna foto's gemaakt op het strand (www.puriweddingholland.nl) . spa is ook echt een must om gedaan te hebben zo mooi! Personeel echt heel vriendelijk ze doen echt alles voor je (moest wel in het begin wennen aan het onderdanige, maar ze doen het echt met liefde) ontbijtje iedere ochtend in je eigen villa door de koks bereid! Wij gaan zeker mochten we ooit weer op Bali komen nog een keertje terug.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Barto en Corina01-07-2009

Topper

Prachtige villa met prive zwembad. Veel privacy. Wij zaten op de locatie "Sunset" die in een soort woonwijk ligt. Erg veel last van de lokale geuren...Sunset ligt wel vlakbij winkeltjes en een grote Bintang supermarkt. Ga een eten bij Manneke Pis, de naam doet het ergste vermoeden maar het is echt een aanrader. Als er een volgende reis naar Bali komt gaan we niet naar sunset, maar zullen we kiezen voor "estate" of "prana".

Gereisd in juli 2009

• 10jippie13-02-2009

fantastische plek

Helaas konden we maar 6 nachten hier blijven, maar het was de moeite waard. Heerlijk een eigen zwembad, mooie half open badkamer en living boven. Personeel allemaal even vriendelijk. 2 keer per dag schone handdoeken hoeft van mij niet direct. Jammer, dat het strand nog al ver weg ligt. Taxi kost maar 20.000 roepie( ong. 1.30 euro). Shuttlebus van hotel brengt je ook naar Kuta en dan kan je mooi terug wandelen over het strand. Fantastische biefstuk bij Manneken Pis! Ook jazzmuziek.

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Chris01-11-2008

in 1 woord geweldig

Wij hebben hier echt genoten. Ontbijt word klaargemaakt in je eigen Villa. De Prana Spa & Chill zijn ook geweldig. Veel privacy. Service niveau ligt erg hoog

Kortom een goede reden om terug te gaan;-)

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Sietske30-10-2008

prachtig complex

In maart2008 zijn wij hier een week geweest en het is prima bevallen.Je bent wel op jezelf aan gewezen maar daar kies je dan ook voor.Aan de over kant is een geweldige supermarkt waar je werkelijk alles kunt kopen! ook het eten bij Manneke Pis is zalig alleen als je rode wijn besteld neem dan gekoeld anders krijg je lauwe.Mijn man was jarig en alles werd versierd waxine lichtjes rond het zwembad en een taart van de directie top!!!!!!!

Gereisd in oktober 2008

Villa Impiana Private Villas Seminyak info