8,7

Omschrijving
Hotel Four Points ligt in Seminyak op Bali. Hier heb je de keuze om van het buffet te eten of à la carte. Bij de rooftopbar is er twee keer per dag happy hour met lekkere drankjes. Het zwembad is aan de kleine kant, maar er is wel altijd een ligbedje vrij. Het hotel is rustig gelegen op loopafstand van het strand en het stadje.

We hebben een aantal aanbieders voor Four Points by Sheraton Bali Seminyak voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Four Points by Sheraton Bali Seminyak in het Nederlands

Geweldig

Maud,
31-10-2018

Perfect hotel!

Inbegrepen keuze uit à la carte of buffet ontbijt en lekkere koffietjes tot je vol zit. Lief behulpzaam personeel die altijd voor je klaarstaat. Rustige ligging,

strand en stadje op loopafstand!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige ontvangst. Schone kamers. Supervriendelijk personeel.

Rooftop “ Above” is gezellig ingericht , (2x per dag happy hour coctails), jammer dat het erg rustig is.

Zwembad is wel,klein en maar 1,2 m diep. Mooie ligplekken, altijd wel plek gehad, ondanks dat hotel vol was.

Warung Jembung op 75 meter afstand , lekker en super goedkoop. Warung Eny,s ( mana amarta) ongeveer 1 km verder, met de bochten mee lopen ook super lekker, alles wordt op bbq gedaan ( vlees, vis),

Strand is schoon, maar de zee is erg onstuimig, dus je kan er niet in zwemmen ( wel tegen de golven inspringen ).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Perfecte vakantie

Melissa,
26-8-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben een gratis upgrade gehad naar een kamer met zicht op het zwembad. Ook het ontbijt was super. Kan geen minpunten noemen.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig!

Marciano,
15-5-2018

Het hotel was allemaal top! Alles zag er mooi uit en het personeel was super aardig. Tijdens ons verblijf hadden wij gekozen voor alleen ontbijt. Super veel keuzen bij het ontbijt en ook super lekker. En natuurlijk Bali zelf. Bali is een super mooi land. Wij hebben veel mooie dingen gezien met een privé chauffeur. Dit was ook makkelijk te regelen via het hotel.

Wij willen zeker nog een keer terug naar Bali en dan zouden wij ook weer voor hetzelfde hotel kiezen.

Gereisd met partner in mei 2018

Prachtige Bali

Ramona,
15-5-2018

Bij aankomst van het hotel zijn we netjes ontvangen, onze koffers zijn netjes naar de kamer gebracht en werd alle tijd genomen om ons verblijf door te nemen. Er wordt gebruik gemaakt van een hotelpas, een pas waarmee alles wat je in het hotel doet betaald. Hier kan je dus geld op zetten. De rijke omgeving en vriendelijke mensen geven je een gevoel van luxe en het ultieme vakantie gevoel.

Maak gebruik van het zwembad met handdoek service en drink een lekkere coctail (ook alcohol vrij aangezien ik in het begin van mijn zwangerschap zit was dit een heerlijke vervanger!)

Strand op loop afstand, maar je kan ool door een buggie gebracht worden. De wilde golven, het lekkere weer, de strandtentjes en het lekkere windje maken het goed uit te houden.

Via de reisorganisatie hebben we vele excursies gedaan maar ook os het mogelijk een privechauffeur in te huren. Zo kan je optimaal genieten van al het moois wat Bali te bieden heeft!

Gereisd met partner in april 2018

Wij waren 3 weken in Four Points by Sheraton in Seminyak, gelegen aan de Jl. Cendrawasih (een rustige zijstraat van de drukkere Jl. Petitenget) met landschappelijk groen en strand in de omgeving. We hadden een kamer op de 1e étage aan de zwembadzijde met uitzicht op de groene omgeving. Kamer, badkamer en bedden bevielen prima. Er was een kastje om koffers op te leggen. De hang- en legkast was niet ruim, maar voldoende. De airco maakte weinig geluid.

Alle personeel was supervriendelijk en de service was uitstekend. Het ontbijt in het restaurant was prima met een ruime keuze aan menu’s en selfservice.

De gratis shuttle van het hotel kon je brengen naar Seminyak Square (je kon ook eerder uitstappen). Terug met een Blue Bird Taxi voor 20.000 IDR (ca. € 1,25)

Wij liepen graag, maar een gratis buggy kon je desgewenst naar het begin en naar het eind van de Jl. Cendrawasih brengen.

Tenslotte waren er 2 gratis PC’s op de begane grond.

Gereisd met partner in januari 2018

Top hotel

Ruud Kleeven,
30-8-2017

Alles was top, vriendelijk, behulpzaam personeel, zeer schoon hotel

Gereisd met partner in augustus 2017

super hotel super vakantie

carolina
21-9-2016

hotel was geweldig, niks was teveel service is uitstekend.Kregen upgrade naar grotere kamer met heel ruim balkon, met uitzicht op vliegveld in de verte. soms 2keer schoonmaak, regendouche geschikt voor 2pers. kamers ruim, flesjes water gratis, ook alles voor de badkamer in overvloed, lees elke dag nieuwe kam, tandenborstel, zeep en shampoo.ligbad niet gebruikt. devali on the roof is mooi en gezellig, maar kunnen daar bijv, ook avondshows geven, daar word weinig aan gedaan. locatie is er geschikt voor. buggy ideaal voor rit naar grote weg of strand, nadeel is terug lopen door druk straatje met veel verkeer. zee niet geschikt om in te zwemmen, stroming hard, kijk naar rode vlaggen. personeel is erg vriendelijk, doen er alles aan om je te verwennen, niks is teveel en leergierig, eten lekker maar vergeet de tax niet, die komt er bovenop, 21% geldt voor alle drankjes en eten.wifi binnen en buiten was heel goed, je kan ook op de pc daar, ff vragen en ze loggen in voor je. minpuntje is vlonder bij zwembad, hij word gloeiend heet, verbrande voetzolen vlonder kan opknapbeurtje gebruiken. mede door inzet hotel hebben wij fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk hotel!

Nando en Marieke
9-9-2016

Het hotel ziet er in alles goed uit. Hele luxe kamers met een dvd speler een geluidsbox voor je ipod. En uiteraard word er elke dag goed schoongemaakt.

Ook is er erg goed eten en erg vriendelijk personeel. Alles is erg schoon en je wordt op je wenken bediend. Het zwembad is klein maar wel heel erg lekker. Als je ergens anders wilt zwemmen is de zee vlakbij. En ook ligt het op 5 a 10 minuten van het centrum van Seminyak. Overigens is elke plaats hier goed bereikbaar via goedkope taxi's. Wij hebben het in ieder geval heerlijk hier.

Overigens is de naam veranderd in Four points by Sheraton Seminyak

Gereisd met partner in september 2016

Niet van tevoren bij ons bekend dat we een kamer met uizicht op muur zouden krijgen. Kan volgens hotel niet veranderd worden omdat er door touroperator 12 kamers voor onze groep zijn geboekt. Blijkbaar heeft onze reisorganisatie dit uitbesteed. Hotel is vol zeggen ze terwijl er via andere touroperator nog steeds geboekt kan worden.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points by Sheraton Bali Seminyak in Seminyak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points by Sheraton Bali Seminyak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.