Hotel Dhyana Pura

7.4GoedScore uit 18 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Dhyana Pura

• 8Jan09-04-2013

Fijne rustige plek

Heerlijke plek. We komen hier om het jaar. Rustig, mooie tuin, zwembad en aan het strand. We blijven hier terugkomen.

• 8Jan18-01-2012

Leuk en godkoop hotel

Mooie lokatie aan de zee, leuk hotel, maar beetje gedateerde kamers.

• 10wassenberg12-12-2011

een hotel om terug te komen

het personeel is zeer vriedelijk het is heerlijk dicht bij het strand

• 10Paul30-03-2011

Mijn 2e thuis.

Ik heb nu alweer geboekt, voor de 15e keer in Hotel Dhyana Pura, voor weer 2 maanden, in november en december. Een geweldige mooie stek op Bali. En een hele fijne rustige omgeving. Prachtige tuin en direkt aan het strand. En alleen maar vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, niets is voor hun teveel, of het nu bij de receptie, het restaurant of de roomservice is.Over het ontbijt is niet te klagen, er is genoeg en ook genoeg keus, en de menukaart in het restaurant is zeer uitgebreid en alles is even heerlijk en de bediening is zeer attent en behulpzaam. Niets te klagen, behalve misschien dat de kamer een beetje verouderd zijn, maar zoveel zit je niet in je kamer, want je leeft buiten. En wat ook wel eens handig kan zijn, is dat er een dokter in het hotel aanwezig is. U ziet het, alleen maar pluspunten en zodoende dus voor het 15e jaar.

• 3pr181230-01-2011

vervelende receptie ervaring

Wij zochten iets anders. Dus even hier naar binnen gewipt in korte broek en petje op. Werden bekeken of we armoezaaiers waren en we moesten 1.2 mio rupiah(ruim 100 euro, per nacht!!) betalen en er viel niet te onderhandelen en ook nog even tot 7 uur savonds wachten. Gauw weggerend naar ons eigen hotel waar we een privezwembad hadden en de enige gasten waren voor een derde van deze prijs. (Puri Duyong) Wat een hoogmoed daar. Dit soort hotels geeft Bali een slechte naam. Vermijden dus

• 7Lotte05-01-2011

Dit is gewoon Bali

We hebben hier enkele jaren geleden een dikke week doorgebracht. Hoewel wij destijds echt de allerjongsten waren, hebben wij ons prima vermaakt. Voornamelijk wat oudere nederlandse gasten. We hadden brommers gehuurd en reden het hele eiland over. Inmiddels doen we dit nog steeds, maar zitten dit jaar in Sanur. Niet omdat dit niet een goed hotel is, maar omdat we met kleine kinderen gaan.

• 3Rita01-01-2011

Nooit meer !

De laatste 3 dagen van ons verblijf van 1 maand op Bali hier geweest. We moesten € 66,-- betalen omdat het tussen kerst en nieuwjaar was. Maar waar voor je geld, nee dus. Hoewel de kamers in een prachtige tuin liggen is het binnen verschrikkelijk. Een aftandse badkamer, de wasbak hing op half zeven. De kledingkast idem dito. De airco blaast prcies op je bed.
    Ontbijt sober. Het personeel onvriendelijk, wat we de hele vakantie nog niet hadden meegemaakt. Als je wat vroeg, keken ze al verveeld en gaven met moeite antwoord. Toen we weggingen hadden we een auto via hun besteld om 14.00 uur. Hoewel we al 2 uur in de receptieruimte zaten te wachten omdat we om 12.00 uur de kamer uit moesten, was er om 14.00 uur geen auto. Toen we er om vroegen wisten ze niet waar we het over hadden en moesten we nog 20 minuten wachten op een auto. Ongelofelijk !!!

Dus dit hotel.. Overslaan

• 8Agnes15-09-2010

Gezellig, vriendelijk personeel & mooi gelegen

Ik ben totaal 4 keer in dit hotel geweest. Twee keer met een rondreis van Stichting het Schone Streven en met dezelfde organisatie Twee keer een strandvakantie. Personeel is erg vriendelijk en geven je het gevoel dat we één grote familie zijn. Hotel ligt aan het strand en je kan hier heerlijk wandelen. Via het strand kom je bij gezellige restaurantjes en barretjes. Ook in de zijstraat heb je ook restaurantjes, barretjes en winkels.

• 7E.K.29-07-2010

Onze eerste indruk van Indonesie was prima

Dit hotel 2x bezocht met de Stichting Het Schone Streven als start en/of eindpunt van onze rondreis. Eenvoudige kamers maar wel schoon. Met klein zwembad. Prima hotel om een paar dagen te verblijven in combinatie met een rondreis. Geen hotel om lang te verblijven.

• 9René09-02-2010

Prachtige tuin met toegang tot het strand

De ligging van Dhyana Pura is bijzonder aardig, een geweldige en goed onderhouden tuin met toegang tot het strand maakt indruk. Wij hadden Superior geboekt, maar haden beter Deluxe kunnen doen, want de kamers stelden niet veel voor en zijn erg nodig aan renovatie toe. Niet functionerende koelkast werd direkt gerepareerd, en de service was goed. Wij hebben er niet gegeten, want het ontbijt was niet geweldig en de menukaart zagen er niet uitnodigend uit....vlakbij is het echter smullen bij Gado Gado! Ondanks de minpuntjes hebben wij het geweldig naar onze zin gehad en komen graag terug!

Hotel Dhyana Pura info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar