Hotel Bali Agung Village

Hotel Bali Agung Villagestersterster

9.2Fenomenaal

Indonesië, Bali, Seminyak

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Agung Village voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

115 reviews over Hotel Bali Agung Village

• 7Soraya Quirine van Oudshoorn10-02-2011

Bali valt in zijn algemeen tegen!!!

Accomodatie in zijweg gelegen, rustige plek uit de drukte. Leuk in Balinese stijl gebouwd. Appartementen (4 in 1 complex) verkeren in een betere staat en hebben een luxere badkamer dan de alleenstaande villa's. Schoonmaak elke dag; Schone lakens & kussenslopen (zelf kussensloop meenemen, zit er maar 1 om, nog al smerig dus), dweilen, wc & wasbak. Bed is ok, stevig matras was goed voor ons. Ontbijt is ok, wij hadden keuze uit; koffie of thee, verschillende soorten fruit (vers? volgens mij niet), chocoladebroodjes, cheddarkaas, roomboterkuipjes, jam, boterhammen met mogelijkheid tot roosteren, gebakken spek, om de dag mie of nasi, gegrilde tomaatjes, om de dag pannekoekjes of wentelteefjes, personeel maakt gebakken of gekookte eieren of boeren omelet. Let op! Eigen drank meenemen, vieze ananas- & multivitaminesap. Let op! Ontbijt smaakt natuurlijk niet Westers, even wennen dus. Lunch & diner a la carte; goedkoop & lekker.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7adrie19405-01-2011

goede plek om te slapen

goed hotel ligt alleeen in een steeg op 5minuten lopen van het strand 3minuten lopen en je komt in de winkelstaat verder een goed hotel waar het heel rustig is heel vriendelijk personeel doen alles wat je vraagt is zeker wel 3 sterren waard heb een leuke tijd gehad op bali jammer van de regen met de kerst maar ondanks de regen was het heel gezellig heel veel gezien dankzij onze gids en chauffeur zeker een aanrader bali is gewoon geweldig

Gereisd met partner in december 2007

• 8Jeroen Worst10-10-2010

Typisch Balinees kleinschalig hotel uit de drukte

Wil je niet in een 500 gasten hotel zitten waar je een nummer bent, zit je hier goed. Het is lekker kleinschalig, wat z'n charme heeft. Verblijven zijn in een tuinrijke omgeving, prachtig. Personeel vriendelijk. Ontbijt idd wat magertjes maar wel acceptabel. 't ligt net iets buiten de drukte, maar toch op loopafstand van de gezellige straatjes met bars/winkeltjes/restaurants. Wil je de drukte opzoeken, ben je er zo. Wil je rust, ga je lekker bij het zwembad liggen. Nadelen zijn er ook. Er zijn maar beperkt ligbedden bij het zwembad dus handdoek tijdig neerleggen is raadzaam, of je zwembaddagje is een goner. Ook moet je een appartement nemen en geen villa. De villa's hebben badkamer/toilet buiten zitten...Als je dan net bent wezen douchen of voor een boodschap lopen de straaltjes over je rug. Ook is het daar niet al te schoon. Bovendien kunnen de mensen vanaf hun balkon zo op je kijken...Appartementen hebben (nieuwe) badkamer binnen. Absolute aanrader, heb het er erg naar m'n zin gehad!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Eddy07-09-2010

Leuk vriendelijk schoon hotel ! (Goed)

Voor de 7e x op Bali geweest, dit is wel 't leukste hotel wat we hebben gehad. Klein, dus iedereen ken je wel in een paar dagen tijd. Wat een ieder zegt , het eten is er niet zo geweldig, maar ja , je hebt restaurantjes genoeg in de buurt, ontbijt vonden wij wel goed, ruime keuze. Gewoon een leuk hotel om op Bali te genieten. Ik raad 't een ieder aan. Wij gaan dit jaar weer (hebben al geboekt) Weer de feestdagen van december, gaan 5jan 2011 terug. Hebben er nu al heel veel zin in.

Eddy & Anja.

Gereisd met partner in december 2009

• 8Marcel en Marion25-08-2010

Prachtige tuin, klein hotel

Dit hotel is gelegen in een achteraf gelegen straatje, maar als je in de lobby komt en de tuin ziet, maakt dit een heleboel goed. Als je 's-avonds gaat eten in Kuta neem dan een zaklamp mee, want de straten zijn er slecht en je maakt makkelijk een duik in een gat en stapt op een losse steen. Het ontbijt is voldoende, maar mag wat ons betreft wel iets uitgebreider. De kamer is sfeervol, klein en de badkamer is niet aangesloten op de airco, dus als je fris onder de douche vandaan komt ben je weer warm. Wij keken ook op een blinde muur, maar je bent er overdag toch niet, dus dat maakte voor ons niet zoveel uit. Het diner kun je beter buiten het hotel gebruiken, bijvoorbeeld bij Mimpy, klein maar overheerlijk voor weinig geld.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 8Jessica25-06-2010

Leuk hotel voor een paar dagen

In dit hotel hebben we 3 nachten gelogeerd alvorens wij naar een privé villa gingen. Prima hotel, alleen het ontbijt kan ik beoordelen en dat was prima. Eitje, broodje en lekker veel fruit.

Het hotel ligt op loopafstand van het strand.

Personeel was erg vriendelijk. Het hotel is een 3 sterren hotel en daarom vind ik het een prima hotel voor prijs/kwaliteit. Wil je echt de luxe op Bali ervaren is dit niet het juiste hotel. Maar als je veel dingen gaat doen en veel ''onderweg'' bent is dit een prima uitvals basis.

Gereisd met vrienden in april 2007

• 9Bas Janse & Selena Swinkels06-05-2010

Geweldig hotel met uiterst vriendelijk personeel

Wij zijn voor 31 dagen naar Bali geweest en hebben de hele tijd in hetzelfde hotel gezeten. Wij zaten in kamer 103 en deze was nog niet gerenoveerd. Dat maakte ons in iedre geval niet uit...heerlijk ruime kamer, prima badkamer, alles werkte en niets lekte. Het hotel zelf was prima verzord en het personeel liep er netjes bij en waren erg vriendelijk allemaal! ontbijt en avondeten was ook prima allemaal. Kortom; een geweldige vakantie gehad in Bali Agung Village!

Gereisd met partner in januari 2010

• 9B. Arts26-02-2010

Heerlijk rustig

Hotel ligt aan doodlopende weg net buiten de drukte. Je kunt er dus heerlijk genieten van rust en stilte. En als je de drukte op wilt zoeken ben je te voet, met de brommer of met de taxi, zo in het levendige en hele drukke Kuta. De weg naar Kuta ligt helemaal vol met winkels. Dus ook leuk om te voet te doen. Hotel zelf bestaat uit verschillende kleinere gebouwen, in Balinese stijl, die allen in een mooie tropische tuin liggen. Ontbijt in het hotel is eenvoudig maar wel goed. En mocht je toch een keer wat anders willen dan loop je de straat uit en aan de hoofdweg zitten dan voldoende restaurants waar je kunt eten. Wat men schrijft over de badkamers klopt maar ze zijn de kamers aan 't opknappen waarbij alle badkamers vervangen worden. Ze waren nu op de helft. En mocht je niet tevreden zijn kun je altijd van kamer wisselen (mits er plaats is). Rond de lobby is een WLAN signaal dus je kunt er ook internetten op je notebook of telefoon.

Alleen gereisd in januari 2010

• 8Ton Podt02-01-2010

zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Het hotel ligt dichtbij zee en rijstvelden aan een zijwegje van de belangrijkste straat. De staff is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De maaltijden zijn indonesisch maar afgestemd op de westerse smaak. Het zwembad en de ligbedden zijn prima. De villa's hebben onderhoud nodig, maar zijn voorzien van een kleuren- tv met Begisch-Nederlands programma. Gratis shuttlebus-service naar Kuta enkele keren per dag. Nog een beetje last gehad van de regentijd. Genoeg redenen voor ons om in 2010, maar dan in maart, opnieuw te boeken.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8mestreechtenere03-10-2009

goed hotel qua prijs/kwaliteit

in september 17 nachten in dit hotel verbleven,we hadden een hotelkamer bij het zwembad kamer nr. 702. de kamer werd iedere dag gepoetst en schoon beddengoed opgelegd,een groot kingsize bed met goede matras,een goed werkende instelbare airco,ik heb maar een keer gezien dat alle bedjes aan het zwembad bezet waren. het ontbijt was goed,alleen de ligging een beetje achteraf als enigste min punt,het strand is in 5 minuutjes goed bereikbaar. het is een rustig en leuk balinees hotel,wij vonden het een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2009

5 tips over Hotel Bali Agung Village

• Marijke van IJperen, 14-07-2013

Tip: Je kunt hier ook een chauffeur boeken bij de bali. Die geeft je een prive tour waar je maar heen wilt voor nog minder als een groepsexcursie bij een reisorganisatie. Kost allemaal bijna niks. 25 euro voor de hele dag.

• anouk68, 31-10-2012

De enige tip is om niet dagelijks te rekenen op een bedje bij het zwembad, deze zijn beperkt aanwezig en tijdens ons verblijf in alle vroegte gereserveerd d.m.v. een handdoek helaas....

• Hag_richard, 02-10-2012

Ga eten op het strand! Als je vanuit het hotel richting het strand loopt kom je binnen 5 min. op het strand aan. Aan je linkerhand staan een 4 tot 5tal kleine eettentjes. Zeer eenvoudige hutjes met een aantal zitjes (voornamelijk zitzakken) op het strand. Ga daar eens eten! Niet heel bijzonder maar wel erg lekker En goedkoop (voor 10 euro met z'n tweeen gegeten en gedronken!)

1 vraag over Hotel Bali Agung Village

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats