Hotel Bali Agung Village

Hotel Bali Agung Villagestersterster

9.2Fenomenaal

Indonesië, Bali, Seminyak

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Agung Village voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

115 reviews over Hotel Bali Agung Village

• 8Maarten10-09-2012

Authentiek

Agung een heel prettig authentiek hotel, zeker in vergelijking met kolossen elders in seminyak en kuta Ontbijt is eenvoudig maar volstaat, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Extra handdoeken zijn geen probleem en je kan zelfs tegen betaling voor een prikkie je kleding laten wassen. Ligging is prima, lekker rustig ver van het bromgesnor uit de drukke straten! Qua restaurants kan je geweldig lekker eten in kayu aya, een straat met allerlei leuke gelegenheden zoals cafe bali en khaima zijn aanraders!! 5 min met de taxi. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt en er is een goed werkende airco aanwezig. Bedden zijn prima! Minpuntje was dat het toilet slecht doorspoelde, pluspuntje; fijne stortdouche mét de juiste waterdruk en geen ranzig douchegordijn maar een nette glaswand

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Marleen09-04-2012

Super mooi !

In één woord: super! en heerlijk hebben we genoten. Het lag een stukje van de weg af, dus we zaten in alle rust.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8resi kostjens12-09-2011

lekker rustig

Ik ben in oktober novem 2009 geweest, badkamers waren erg aan vernieuwing toe, maar voor de rest was het oke... en als er iets niet oke was dan kon je het vriendelijk vragen en je werd meteen geholpen, en ja natuurlijk schrobben wij nederlanders onze hotels beter en zijn ze beter onderhouden en en en .maar toch ook niet overal toch? het was een prettig verblijf met lief behulpzaam personeel, konden zelfs nog eten bestellen als de keuken al dicht was . en over die kleinigheden pffffffffff heb ik me niet druk gemaakt....ik vroeg gewoon vriendelijk als er iets was, en er werd meteen wat aan gedaan... en altijd met een glimlach, voor die prijs hebben we een super vakantie gehad...lekker rustig, en als ik drukte wilde dan kon je met de shuttelbus van het hotel naar kuta of s avonds met een taxi... dicht bij het strand dicht bij de winkeltjes...dikke duim omhoog en tot volgend jaar dan gaan we weer :)

• 6Klaas09-07-2011

Geen aanrader

Aan het eind van een maand Bali hier een week verbleven in een vila. Ik vind het complex benauwend, alles dicht op elkaar. Villa's zijn inderdaad verouderd, de nok van het dak en de badkamer zijn afgedicht met muggengaas, maar niet helemaal. Veel geluid dus. Complex ligt op vliegroute van opstijgende vliegtuigen, tot 1 uur 's-nachts last van gehad. Beddegoed word 's-morgens om 9 uur op veranda neergelegd en meestal worden de bedden 's-middags pas opgemaakt. Er zijn 25 kamers en 12 ligstoelen. Personeel rookt in de lobby en de paadjes. Enigste in/uitgang is door de lobby, waar ook gegeten word. Ontbijt vond ik goed, avondeten kleine porties.Strand een minuut of 8 lopen. Geen kluisjes in de kamer maar bij de receptie. Op een uitzondering na chagrijnig personeel. Al met al mij inziens geen aanrader. Voor dit geld kun je ook pal aan het strand verblijven in het hogere segment.

• 8Dick28-06-2011

Ontspannen sfeer in een geweldige omgeving

Bali Augung Villa is "anders" dan het recht toe rechtaan hotel. De kamers van de villa's zijn geweldig, schoon en comfortabel. Jammer is dat nog niet alle badkamers zijn verbouwd. Het was schoon, maar in een deporabele staat. Mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. In de avonduren is er in het hotel geen barst te doen, iedereen eet ergens anders. Als het hotel een actiever beleid zou voeren om hun gasten te vermaken, dan lukt dat best. Mensen willen nu eenmaal met landgenoten hun ervaringen uitwisselen. Dus een meet en greet of een diner dansant doet volgens mij al wonderen. En het hotel genereert weer meer inkomsten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Jan21-06-2011

Voor de rustzoeker!

Een heerlijk kleinschalig Balinees hotel. De ligging t.o.v. het strand en centrum is goed en op loopafstand. Vanaf de hoofdweg naar het hotel is het 's-avonds een donker stuk om te lopen, maar niet echt hinderlijk. De bediening/personeel is zoals overal op Bali, uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is sober maar wat er is, is goed! De kamers in de gebouwen zijn gerenoveerd en goed ingericht de villa's zijn aan een opknapbeurt toe, daarentegen heb je wel veel ruimte en een eigen optrekje! Voor mij was het een heerlijk verblijf en zou zo weer terug gaan. De wijk Seminyak waarin het hotel is gelegen is de place to be, maar zelf geef ik de voorkeur aan Kuta en Legian, meer sfeer en gezelligheid, maar dit is persoonlijk!

Alleen gereisd in mei 2011

• 8Jennifer24-04-2011

Erg relaxt

Dit is een klein resort in een heerlijke rustige omgeving. Ongeveer 5 minuten lopen van het strand en 5 minuten van het eerste stuk centrum van Seminyak. Erg lekker verwarmd zwembad, waar je ook ´s avonds nog een duik kunt nemen. Er zijn kamers en villa´s. De villa´s liggen in een prachtige tuin en hebben een openlucht badkamer. Hierdoor heb je ook wel wat ongedierte wat lekker binnen wandelt. In de kamers is dit minder, maar heeft ook minder charme. Net wat je wilt. Alle vertrekken zijn voorzien van airco. Ontbijt is basic, maar echt prima. Lekker verse fruitsalade, ze bakken heerlijke omletten voor je en vaak is er nog nasi en pannenkoekjes of flensjes. Avondeten moet je lekker doen bij La Sal, heerlijk Spaans restaurant op loopafstand, wel donkere weg of Manneke Pis, ook te belopen, heerlijk eten en jazz muziek of Ultimo, Italiaans restaurant, zien en gezien worden, neem een tafel in het achterste deel of tuin. Op het strand moet je zeker richting Ku Da Ta lopen, lekkere cocktails.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8Dirk08-04-2011

Gezellig hotel met perfecte ligging

leuk hotel in balineese styl. Goede, ruime en schoone kamers. we hadden een Villa. lekker ruim met eigen tuin. het bed was echt super, goede matrassen. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad, maar een beetje weinig ligbedden, gelukkig geen mensen die de handoeken er al in de ochten op leggen. Het hotel ligd in een zijstraat waardoor het hier lekker rustig is maar binnen een paar minuten lopen zij restaurants en bars te berijken. Het strand op 5min. lopen.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9D. van Dam17-02-2011

ontzettend genoten

we hebben een heerlijk vakantie gehad, het hotel was prima, de medewerkers ontzettend vriendelijk en doen alles voor je!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 0sq-vo10-02-2011

Vervolg...

Personeel is vriendelijk, alleen jonge vrouwen / kinderen sloffen enorm, wat best irriterend is. Ook spreken zij geen goed Engels. Zwembad; onderhoud = wel ok. Weinig ligbedden. In drukke periodes is het raadzaam je badhanddoek vroeg in de ochtend neer te leggen. Sommige ligbedden zijn kapot, maar eigenlijk zijn ze allemaal aan vervanging toe. Goede restaurants Seminyak: Menu Restaurant; aardige eigenaren (Engels), heerlijke ILLY-koffie, goed eten, maar aan de durdere kant. The CinCin Restaurant; goed eten voor een redelijke prijs, hoofdgerecht + drankje, 2 pers. €8,-, leuke zit aan een zwembad. Cosa Nostra Italiaan; heerlijke pizza's & versgedraaide pasta's, gezellige inrichting, barkrukken zijn halve Vespa-scooters, grappig. Slechte, mindere restaurants: Benny's Bistro; ongezellige inrichting, eten flauw, was 'vroeger' volgens velen beter met de vorige eigenaar.

5 tips over Hotel Bali Agung Village

• Marijke van IJperen, 14-07-2013

Tip: Je kunt hier ook een chauffeur boeken bij de bali. Die geeft je een prive tour waar je maar heen wilt voor nog minder als een groepsexcursie bij een reisorganisatie. Kost allemaal bijna niks. 25 euro voor de hele dag.

• anouk68, 31-10-2012

De enige tip is om niet dagelijks te rekenen op een bedje bij het zwembad, deze zijn beperkt aanwezig en tijdens ons verblijf in alle vroegte gereserveerd d.m.v. een handdoek helaas....

• Hag_richard, 02-10-2012

Ga eten op het strand! Als je vanuit het hotel richting het strand loopt kom je binnen 5 min. op het strand aan. Aan je linkerhand staan een 4 tot 5tal kleine eettentjes. Zeer eenvoudige hutjes met een aantal zitjes (voornamelijk zitzakken) op het strand. Ga daar eens eten! Niet heel bijzonder maar wel erg lekker En goedkoop (voor 10 euro met z'n tweeen gegeten en gedronken!)

1 vraag over Hotel Bali Agung Village

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats