Hotel Bali Agung Village

Hotel Bali Agung Villagestersterster

9.2Fenomenaal

Indonesië, Bali, Seminyak

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Bali Agung Village voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

115 reviews over Hotel Bali Agung Village

• 10Fam. Van Zeist01-11-2016

Top hotel met uiterst vriendelijk personeel!

Een prachtig hotel met heerlijke kamers en goede bedden. Mocht er iets niet naar je zin zijn meld het dan direct en ze lossen het waar mogelijk direct op. Voor het eten hoef je niet perse de stad in. Het eten is hier heerlijk en niet duurder als in de omgeving. Voor europeesche begrippen erg goedkoop. Elke dag als we terug kwamen bij het hotel voelde het als thuiskomen. Chapeau voor het personeel! Wij raden dit hotel dan ook ten zeerste aan!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Sandra van de Waal18-09-2016

Erg leuk

Wij kwamen aan in de avond na een lange reis. Ik vond t prachtig. Echt vakantie gevoel. Heel balinees. Prachtige tuin. Leuke huisjes maar wel klein. Zwembad prima. Ontbijt prima. Diner erg goed en erg lekker. Kleinschalig complex en goede ligging. Lekker dichtbij vliegveld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8M.30-05-2016

Mooi Balinees hotel!

Prima hotel! Vriendelijke mensen. Een oase van rust midden in de drukte.

Gereisd in mei 2016

• 8Arnoud18-08-2014

Heerlijk, authentiek Balinees hotel

Dit hotel/resort is ideaal als rustige uitvalsbasis op Bali. Alles is gebouwd in Balinese stijl met veel bamboe, bewerkt hout en veel bomen en planten. De kamers zijn simpel, maar voldoende. Groot pluspunt is de relaxte sfeer op het hotelterrein, er is rust en het personeel is meer dan vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel kunnen (Nederlandstalige) excursies worden geboekt of kan een taxi je voor 30 euro een dag rondrijden op het eiland. Heb je een dag geen zin in een excursie, kun je in 5 minuten naar het schitterende strand van Seminyak lopen. Ook aan het zwembad van het hotel lig je heerlijk. Enig minpunt is de locatie ten opzichte van goede restaurants, winkels en uitgaansgelegenheden. De weg direct naar het hotel is 's avonds erg donker (wel veilig), en in de directe omgeving is weinig te doen. Een makkelijke oplossing is een taxi pakken en voor 2 euro je naar Kuta laten rijden. Vanuit het hotel gaan ook shuttles hierheen. Kortom: een perfecte plek om tot rust te komen!

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Familie H.30-08-2013

Rustig hotel

Gezellig hotel, aardig personeel, kamer zijn netjes.

's avond is er in hotel weinig te beleven.

LET OP! Naast en achter het hotel wordt er flink gebouwd. Hier ondervind je vanaf 08.00 uur tot 18.00 uur overlast van. Wij zaten daar in de maand mei 2013 en de bouwwerkzaamheden zijn nog lang niet klaar!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Marijke van IJperen14-07-2013

Echt een aanrader!

Super hotel! Je krijgt hier echt het Bali gevoel. Je komt aan door een paar straatjes en middenin een oase terecht! De kamers zijn echt fijn en heel schoon. Het personeel wil je met alles helpen en is ALTIJD vriendelijk! Ik kan niet anders zeggen dan gewoon lekker boeken. Hier zit je goed.

Alleen gereisd in juli 2013

• 9Martine de Leeuw28-02-2013

Wat een mooi en gastvrij Hotel

Ben net terug van 9 onvergetelijke dagen op Bali logerend in Hotel Bali Angung Village. Wat een warm welkom, personeel erg gastvrij en vriendelijk. Het eten simpel maar goed verzorgd en lekker. De kamers erg netjes en worden elke dag schoongemaakt ook nieuwe handdoeken en lakens. De ligging prima klein stukje lopen naar het strand. Vanuit het Hotel kun je prima excusies met een privé chauffeur regelen, wij hebben gebruik gemaakt van de chauffeur genaamd wayang hij heeft ons de mooiste plekjes laten zien, voor de lunch op plaatsen geweest waar een toerist nooit komt maar adembenemend uitzicht dit alles voor een klein bedrag. Kortom een aanrader. Ik hoop hier ooit nog eens naar terug te gaan.

Gereisd in februari 2013

• 9anouk6831-10-2012

Boven verwachting!

Onwijs veel lof over accomodatie, zoveel malen fijner en mooier dan verwacht en dan op de website te zien was. Wij kozen deze betaalbare optie om van daaruit meerdaagse trips te maken maar we vonden het een heerlijke "thuisplek". Personeel zo lief en beleefd. Alles schoon en dagelijks nieuw beddengoed.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Hag_richard02-10-2012

Heerlijk hotelletje

In tegenstelling tot het drukke semiyak is dit een verademing zo rustig is het in dit hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima (eenvoudig maar goed). De kamers worden dagelijk schoongemaakt, dagelijks nieuwe handoeken en hebben een prima badkamer! Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar bied wel de nodige verkoeling. nadeel: Te weinig bedjes bij het zwembad. Avondeten in het hotel zou ik niet aanraden. Het is niet slecht, maar ik heb voor minder geld beter gegeten in semiyak (zie tips).
    Vervoer nodig? Vraag aan het hotel of zij een chauffeur voor je regelen met busje. De man rijdt je voor 40 euro (zo'n 500.000 Roepiah) een hele dag over het eiland rond! Vraag dan eens of hij je de Minder toeristische plekken van Bali laat zien! Wij hadden een chauffeur die was vriendelijk, spreekt engels en laat uit zichzelf dingen zien! Aanrader Al met al is dit voor mensen die de rust zoeken in het drukke Bali een top locatie!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Leonie18-09-2012

Mooi authentiek

Leuke villa's in Balinese stijl. Goed eten, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Op loopafstand naar de winkels, restaurants en de zee.

Gereisd met vrienden in juni 2012

5 tips over Hotel Bali Agung Village

• Marijke van IJperen, 14-07-2013

Tip: Je kunt hier ook een chauffeur boeken bij de bali. Die geeft je een prive tour waar je maar heen wilt voor nog minder als een groepsexcursie bij een reisorganisatie. Kost allemaal bijna niks. 25 euro voor de hele dag.

• anouk68, 31-10-2012

De enige tip is om niet dagelijks te rekenen op een bedje bij het zwembad, deze zijn beperkt aanwezig en tijdens ons verblijf in alle vroegte gereserveerd d.m.v. een handdoek helaas....

• Hag_richard, 02-10-2012

Ga eten op het strand! Als je vanuit het hotel richting het strand loopt kom je binnen 5 min. op het strand aan. Aan je linkerhand staan een 4 tot 5tal kleine eettentjes. Zeer eenvoudige hutjes met een aantal zitjes (voornamelijk zitzakken) op het strand. Ga daar eens eten! Niet heel bijzonder maar wel erg lekker En goedkoop (voor 10 euro met z'n tweeen gegeten en gedronken!)

1 vraag over Hotel Bali Agung Village

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats