Hotel Aston Bhavana Villa's

Hotel Aston Bhavana Villa's

7.9Goed

Indonesië, Bali, Seminyak

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Aston Bhavana Villa's voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Aston Bhavana Villa's

• 8Monica09-07-2011

Geweldig hotel voor paar nachten

Zeer rustig gelegen hotel in het bruisende Seminyak.

Elke ochtend wordt het ontbijt in de keuken van je eigen villa voor je klaar gemaakt. Het ontbijt smaakte ons erg goed. Elke dag viertje met beker thee met wat lekkers erbij soms fruit of stukje cake. Paar keer van de roomservice gebruik gemaakt. Eten erg lekker en goede service.

Elke dag word de kamer schoongemaakt en s'avond wordt de deken voor je opengeslagen. Chocolatje op je kussen en speciale wierrook tegen de muggen. Prive zwembad bij de villa. Echt een plek om uit te rusten na een aantal dagen rondreis.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Cammy12-02-2011

Geweldig, tropisch paradijs

In juni 2010 15 dagen in de schitterende villa geweest.

Het is echt een paradijs, de foto's geven maar half de sfeer en indruk aan! Ontbijt was voldoende keus en elke ochtend in je eigen huisje op gewenst tijdstip klaar gemaakt, geweldig (zie foto). Er werd elke dag goed schoongemaakt, handdoeken, en badjas venieuwd (bedlinnen wanneer je dat aangaf dmv een kaartje)

Ook de roomservice is voor onze begrippen goedkoop (balinese begrippen duur) en goed. Verse sappen kom je op heel bali amper tegen, alles gemengd met water helaas!

Omgeving vind ik perfect omdat je met 1 straat in dé hoofd straat van seminyak uitkomt met heel veel goede, sfeervolle, betaalbare (balineese norm dure) restaurantjes. Legian en Kuta zijn makkelijk aan te lopen als je een strandwandeling wilt maken. In Legian en Kuta zijn de resaurants voordeliger en net zo goed.

Regenwoud is schitterend, raften daarom echt een aanrader.

Ivm financieen dit jaar helaas niet, anders waren we echt weer terug gegaan!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Wennekes08-10-2010

1 woord....GEWELDIG!!!!

Ik en mijn vriendin hebben van 17/9 tm 3/10 in dit heerlijke complex vakantie gevierd. Het ontbrak werkelijk aan niets. Een schitterende villa met mooi tuin. Grote slaapkamer met perfecte airco en qua ligging vonden wij het ook super. 3 min. lopen en je kon eten bij de heerlijkste restaurants! Onthoudt de naam restauratan ULTIMO, CAFE BALI (dit is echt om de hoek van het complex)

Ook de service van het zeer vriendelijke personeel vonden wij super. We hoefden maar te bellen en er stond gelijk iemand aan de deur om ons van dienst te zijn.

Wij gaan hier ZEKER nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Diana29-09-2010

Mooie villa, maar toch erg duur

Wij hebben in augustus 8 nachten doorgebracht in Ashton Bhavana villa. De villa's zijn prachtig, maar in verhouding betaal je erg veel. We hadden een 1-kamer villa, welke in de 3e nacht onder water is gelopen, wegens extreme regenval. We zijn toen overgeplaatst naar een grotere villa. Het zwembad vond ik niet erg schoon. Het ontbijt wat elke ochtend gemaakt werd was erg lekker en er was genoeg variatie. Al met al een prima villa, maar in verhouding toch erg duur.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Maria Pieterson05-07-2010

Villa was mooi, maar de service heel erg slecht!!

We zaten met zijn vieren in de villa. De villa zelf was erg mooi, het zag er allemaal netjes uit!

In de eerste nacht kregen we geluids overlast van een boiler! En de villa stond naast een bouwplaats!!

De service was erg slecht! Onze koffie die we hadden besteld was er na anderhalf uur nog niet, dus die hebben we afgezegd. Een paar keer geprobeerd maar is niet gelukt om gewoon n kopje koffie te krijgen. Er was maar 1 jongen bij de receptie die redelijk engels kon praten, de rest begreep je nooit.

De volgende dag zijn we naar een andere aston gegaan. Heel jammer, want de villa zelf was erg mooi.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 6stef20-06-2010

zeer slechte service

zeer slechte service,ligt naast een bouwplaats,kapotte boiler die om de minuut keihard begint te fluiten.1.5 uur wachten op koffie die we uiteindelijk hebben gecanceld. na 1 nacht zijn we vertrokken naar een ander hotel ook van aston.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9m19-06-2010

absolute privacy

Mooie luxe villa's en geweldige service. Het ontbijt wordt ter plaatse in je villa klaargemaakt. Voor wie volledige privacy wil is dit een absolute aanrader!

• 7Henk en Florentina de Weerd25-03-2010

NOOIT MEER

Aston Bhavana Villa's.Dit waren we niet gewend van een Aston.Zijn al voor de achtste maal op Bali en hebben altijd verbleven in 4 a 5 sterren villa's of hotels.Perfect. Maar dit spant de kroon. Eerste kamer ronduit te goor om in te verblijven.Handdoeken stonken de pan uit.Op stoelen en banken legden we "handdoeken"om op te zitten die vol schimmel zaten.Aan onze klachten via de receptie werd telkens geen gehoor gegeven.Zwembad was te smerig om in te zwemmen.Werd nooit schoongemaakt.Andere kamer was minder vuil dan de eerste.Eentonig ontbijt.Waarom direkt geen andere kamer gekregen want het complex stond meer als half leeg.Te ver van de bewoonde wereld met zeer slechte weg.Moesten altijd met een taxi.Dit nooit meer.De foto's zullen we maar niet plaatsen. Problemen zijn perfect opgelost door touroperator. Hiervoor een DIKKE PLUIM. Heflo

• 9van tuyl22-03-2010

Een echte droom vakantie

We zijn net terug van 2 weken Bali en we verbleven in Aston Bhavana village. De ligging is net achter de drukke winkelstraten van Seminyak die naar Kuta gaat.

Je kan op loopafstand, 100 meter gelijk in de winkelstraat komen met restaurants en de wat duurdere winkels.

De villa zelf is 1 en al luxe en verwennerij. Je eigen zwembad, elke ochtend komen ze ontbijt maken in je eigen buitenkeuken.

VOorzien van alle gemakken. Voor kinderen is er niets!. Er is geen gemeenschappelijke restaurant ofzo. Je hebt echt je eigen villa dus veel privacy.

Wij hebben een scooter gehuurd waardoor je dus de hele omgeving goed kan bewonderen.

Zeker een aanrader.

Let wel op, heel veel taxi chauffeurs kennen de locatie niet omdat het nog redelij nieuw en dus onbekend is.

Hotel Aston Bhavana Villa's info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV