Bungalow Villa Tanjung Mas

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

Bungalow info

Meer bungalow info

Wakker worden bij Villa Tanjung Mas op Bali doe je onder je buitendouche, waarna je heerlijk kunt ontbijten op het terras van je bungalow. Zorg zeker eens dat je rond 15:00 op het park bent voor de teatime. Koel af in het zwembad of pak gratis de fiets om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld via het fietspad langs het strand.

297 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas

• 2019
    10Conny25-03-2019

Geweldig

Dit is een ware paradijs op Bali. Dit begint al bij aankomst in de mooie tuin met een heerlijk zwembad. Als je een keer bent geweest wil je zeker terug komen. De gastvrijheid was weer super en iedere ochtend een fantastisch ontbijt. Ook de nieuwe fietsen die je kan gebruiken bieden een uitkomst om sanur in te gaan. Al met al heerlijk om de vakantie door te brengen .

Alleen gereisd in maart 2019

• 10Kelly en Nick23-03-2019

Maximaal genieten!

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en hebben weer genoten! We verbleven in de villa met zijn 4en. Je bent van alle gemakken voorzien, een heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en een geweldige gastheer en gastvrouw. Albert en Anneke doen er alles aan om het je naar de zin te maken en zij slagen hier absoluut in! Ook de villa en omgeving zijn prachtig, een klein paradijs op aarde. Wij raden dan ook echt iedereen aan om hierheen te gaan. Als je er eenmaal bent, wil je niet meer weg!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Ine23-03-2019

TOP verblijf

Super! We zijn nu al voor de 4de keer hier geweest en hebben genoten! Je kunt geen betere gastvrouw/heer hebben dan Anneke en Albert. Altijd behulpzaam, supertips en zeer gastvrij. Bungalows worden iedere dag perfekt schoongemaakt. Bedden worden zeer regelmatig verschoond. Heerlijk ontbijt wordt je gebracht op je eigen terras door 2 van de 5 vriendelijke meisjes, die iedere dag zorg dragen voor de keuken en schoonmaak. We komen nog een keer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Joep18-03-2019

Geweldig, als cijfer geef ik een 9+

Wij hebben het fantastisch gehad in Villa Tanjung Mas. Heel mooie gezellig ingerichte bungalow. Prima ontbijt en gastvrije eigenaren, die ons met Nyepi day verwenden met als lunch een lekkere salade en 'savonds een heerlijke rijsttafel. Ik geef Anneke en Bert Holwerda een 9+ en als het ressort aan zee had gelegen een 11.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Mara18-02-2019

Unieke in gastvrijheid

Als je benieuwd bent naar de definitie van gastvrijheid, dan is Villa Tanjung Mas zeker een bezoek waard! Ondernemen vanuit zakelijk oogpunt (precies weten welke luxe hun gasten nodig hebben) gecombineerd met een persoonlijke benadering (aanvoelen op welk moment je je gasten kunt helpen met vragen en of helpen met de invulling van een bijzonder uitstapje). Thuis komen is het voor mij en voor vele met mij, als je de mensen op het resort spreekt. Albert en Anneke hebben naast een Gouden Zoover Award ook een Gouden Hart. Albert en Anneke, wederom bedankt voor een fantastisch verblijf!

Alleen gereisd in februari 2019

• 10marliesm23-01-2019

Zo's bijzonder kleinschalig luxe resort!

Als de poort openzwaait sta je in de prachtige jungle tuin. Ik logeer in een bungalow de luxe met een heerlijk groot bed, een gezellig woongedeelte en een badkamer met bad en buitendouche (!). De eigenaren wonen zelf in deze tuin en staan altijd klaar met goede tips. Ook organiseren zij af en toe bijzondere uitjes als een avond heerlijk eten met live Angklung muziek of ‘potje potje’ dansen met de locals. Ik ga een dagje op stap met Yasa, hun gids/chauffeur, die mij mee neemt om het echte Bali te zien, zo indrukwekkend. Ook ga ik een dagje fietsen door de rijstvelden. Je ziet hoe hard er gewerkt wordt en ook hoe de mensen hun geloof beleven. Doordat de eigenaren van villa Tanjungmas zelf al heel lang op Bali wonen weten ze niet alleen alle leuke plekjes maar ook is het kleine resort door hun persoonlijke aanpak het meest sfeervolle plekje van Bali, waar de vriendelijke meisjes s'ochtends je ontbijtje op je eigen veranda brengen.

Alleen gereisd in januari 2019

• 10Jeroen en Wousje11-01-2019

Alles is hier top, de tuin verzorgd, mooi zwembad. Geweldig mooie bungalow, waar je je thuis voelt. Anneke en Albert werken vanuit hun hart. Wil je het eiland verkennen zoeken zij het beste voor je uit. De verzorging van ontbijt , wat lekkers om 3 uur is top. Wordt geserveerd door goed en vriendelijk personeel . Toppers zijn het.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Maddie Bijnens24-12-2018

Het is hier echt thuis komen, ben 2 maanden geweest in januari en februari en ben sinds 14/12 terug voor 2 maanden. Anneke en Albert maken het verblijf dubbel aangenaam.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Wimpje24-12-2018

Fantastisch👍

Fantastisch, Albert en Anneke zijn super gastvrij . Ontbijt heerlijk en niet te vergeten de heerlijke snacks bij zwembad. Onvergetelijke accomodatie.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Cecile22-12-2018

Ben voor de 3de maal gast bij Villa tangjung mas,het is steeds thuis komen in dit paradijsje, Anneke en Albert en team zijn super mensen ,steeds klaar voor advies en hulp. Een aanrader voor een zorgeloos verblijf

Gereisd met vrienden in januari 2018

Bungalow Villa Tanjung Mas info