Bungalow Villa Tanjung Mas

Bungalow
Bungalow Villa Tanjung Mas
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tanjung Mas voor je op een rij gezet:

240 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas in het Nederlands

Paradijsje

François Marion
12-2-2017

Kom hier nu reeds 6 jaar en blijf telkens maar terugkomen zegt genoeg denk ik wil er eigenlijk niet meer teveel over vertellen anders hebben we zelf straks nog geen plek meer. Is gewoon super leuk goed gezellig gewoon geen woorden meer voor. Ook vwb personeel en de eigenaars gewoon toppie.

Heerlijk genieten

Angie Bezoet de Bie
30-1-2017

Alleen als je verwend wilt worden hier heen gaan.We waren twee jaar geleden hier ook geweest,en beviel toen zeer goed dus weer gegaan,blij dat we het gedaan hadden.Als thuiskomen zo fijn,en ook alle andere gasten relaxed.

Dat gevoel krijg je gelijk als je de poort door gaat.Lieve gastvrouw Anneke,en lieve gastheer Albert,zij zullen er alles aan doen om het onvergetelijk te maken. Wij hadden de mazzel dat we er met de kerst waren, werden op een fantastische rijsttafel getrakteerd.Wij gaan weer graag terug naar Villa Tanjung Mas.

Stukje paradijs!

Kelly
17-1-2017

Vorig jaar hier verbleven in combinatie met een hotel. Dit jaar besloten om onze volledige vakantie hier te verblijven. Vooral gezien de privacy en rust die je in een hotel niet hebt. Maar ook de gastvrijheid van Anneke en Albert. Wat een lieve mensen, en niet te vergeten hun lieve personeel die er altijd voor je zijn. Dit was zeker niet onze laatste keer.

Wij kijken al uit naar de volgende vakantie.

Fop Halkema
10-1-2017

Het is een heerlijk resort, met een fantastisch management. Het personeel is vrolijk en hulpvaardig. De villa is een verademing.

Uitrusten in een paradijsje!

Inge Franke
22-12-2016

Heerlijke vakantie gehad om uit te rusten en Bali te ontdekken, waarbij de eigenaren je helpen met boeken, cq reserveren en adviseren wat je echt moet bekijken en gezien moet hebben van Bali.

Het uitrusten op Tanjung Mas kan hier perfect, aan het heerlijke zwembad met ligstoelen of zelfs een hutje (weet de Balinese benaming niet) voor jezelf met een ventilator! Of blijf op de veranda van je villa lekker een boek lezen met een ventilator boven je die voor de nodige koelte zorgt.

Hele lieve eigenaren die je echt heel hartelijk welkom heten.

Paradijs, met zeer persoonlijke servers!

Sophie
25-11-2016

Een zeer mooie plek om te verblijven, het resort is geweldig groen en je hoort de vogels fluiten.

Albert en Anneke weten alle fijne plekjes van Bali en regelen alles tot in de puntjes. Vanuit hier hebben wij heel Bali gezien.

Dit paradijs is een echte aanrader!!

Na aankomst op Bali zijn wij de eerste drie nachten in Villa Tanjun Mas verbleven. Het is erg kleinschalig wat zorgt voor de nodige rust en de persoonlijke aandacht van de eigenaren Anneke en Albert. De bedienden zijn uitermate vriendelijk en de huisjes zijn erg comfortabel met een lekker bed, goed werkende airco en prachtige douche. Een groot minpunt is echter de prijs/kwaliteit waar wij later pas achter kwamen nadat we bij meerdere andere villa's/guest houses/hotels zijn geweest. We betaalden hier bijvoorbeeld 75 euro per nacht terwijl we daarna voor rond de 20-25 euro ook prima kamers hebben geboekt met zwembad/airco/inclusief ontbijt etc. Dat we bij vertrekt zo'n 3 euro per nacht moesten betalen voor het gebruik van de airco 's nachts was ook een flinke domper. Desalniettemin hebben wij het hier goed naar onze zin gehad en hebben we ons optimaal kunnen opladen voor de rest van onze vakantie.

Wat een verwennerij.

Anita
20-11-2016

Wil je zorgeloos vakantie vieren in het betoverende Bali? Vind je het leuk om in een prachtig ingerichte bungalow te verblijven die van alle gemakken is voorzien? Wil je lekker (gratis) een fiets pakken om Sanur te ontdekken (strand, winkels, restaurants)? Kan jij genieten van een uitgebreid ontbijt op je veranda? Zie jij jezelf aan een zwembad liggen omringd door een prachtig onderhouden tuin? Boek dan een verblijf bij de gastvrije en ervaren eigenaren Albert en Anneke in Villa Tanjung Mas. Over kindvriendelijkheid kan ik niet goed oordelen, dat is in ons geval niet van toepassing.

meest relaxing vakantie ooit...

Roger & Ada
5-11-2016

Alles wat reeds geschreven is over dit stukje paradijs op Bali is waar. Zo ook over de gastheer en vrouw. Voor de meest relaxing vakantie ooit. Twijfel niet en boek.

Alles wordt, kan geregeld worden. Je hoeft nergens zorgen over te maken of dingen zelf uit te zoeken. Gewoon in NL aangeven wat je wil op gebied van eten, excursie, winkelen, massage, gids / chauffeur, etc. Ideale bestemming om ontzorgt te worden op vakantie.

Onuitwisbare herinnering

Theo & Esther
3-11-2016

Je kunt zien dat de Bert en Anneke met veel liefde en aandacht werkelijk een mooi en paradijselijk verblijf hebben gecreëerd. Aan de atmosfeer ontbreekt niets. De tuin is prachtig en dat geldt zeker ook voor de luxe bungalow waarin wij verblijven (er is veel zorg besteedt aan de afwerking en details). Wij zijn lovend over het personeel (goede service en altijd vriendelijk). Iedere ochtend (als je nog ligt te slapen tot 09.30 uur, zoals wij) hoor je op je veranda iemand vrolijk zeggen "Goodmorning/selamat pagi, breakfast is ready!". Je doet de gordijnen open en ziet de zon schijnen, een mooi uitzicht op de tuin en op de tafel een heerlijk ontbijt uitgeserveerd staan (dit moment van de dag zullen wij gaan missen). Goede tips en informaties betr. de vele bezienswaardigheden, restaurants, stranden enz. worden je ook aangeboden. Zo gastvrij zoals Bert & Anneke en het personeel zijn, hebben wij eigenlijk nog nergens kunnen ervaren. Met mooie impressies en herinneringen gaan wij vanavond naar huis. Wie weet komen wij terug op Bali en hopen dan ook graag hier te kunnen verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villa Tanjung Mas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villa Tanjung Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.