Bungalow Villa Tanjung Mas

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

Bungalow info

Meer bungalow info

Wakker worden bij Villa Tanjung Mas op Bali doe je onder je buitendouche, waarna je heerlijk kunt ontbijten op het terras van je bungalow. Zorg zeker eens dat je rond 15:00 op het park bent voor de teatime. Koel af in het zwembad of pak gratis de fiets om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld via het fietspad langs het strand.

297 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas

• 2019
    10hellen en cora20-07-2019

Super en een top vakantie

Het was weer te mooi om waar te zijn en wat zijn Anneke en Albert een super stel. wat een mooi verblijf en omgeving zeg.Even op de fiets naar het strand dat kan allemaal vanuit dit mooie paradijs(ja dat is het zeker). de mooiste plekjes weten ze te vertellen en alles kan geregeld worden. Al met al een top vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. Ik was al eerder geweest maar mijn collega die mee was nog niet maar ze gaat zeker terug komen.

Alles is goed bijgehouden en er is goed en erg vriendelijk personeel die ook klaar staan. De mooie stranden en plekjes waar je de rust vindt maar ook de gezelligheid dat maakte deze vakantie echt compleet . bedankt Villa Tanjung Mas

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Dina15-07-2019

Paradijsje van rust.

wat heb ik een fantastische vakantie gehad in villa Tanjung Mas. 3 weken in het paradijsje bij Anneke en Albert. Echt onvergeetelijk. Wat een een geweldige gastheer Albert en gastvrouw Anneke. Ze hebben zoveel over voor hun gasten. Ze hebben altijd tips voor leuke uitstapjes en goede restaurants. Ik ga zeker terug naar villa Tanjung Mas.

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Helga John en Marjo15-07-2019

Super

Geweldige locatie en erg vriendelijke mensen! Een aanrader en voor ons een zes sterren locatie.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Paul , Monique en Ruben11-07-2019

Wederom een super vakantie bij Villa Tanjungmas

Wat een heerlijk vakantieadres hebben wij gevonden bij Anneke en Albert . In Juni was ons 8e bezoek en het voelt als thuiskomen . Alles was wederom weer prima voor elkaar , een prima bungalow , een goed ontbijt , een heerlijk zwembad en natuurlijke de geweldige service van het Tanjungmas team. Onze volgende vakantie bij Anneke en Albert staat natuurlijk alweer geboekt en kunnen niet wachten tot wij weer afreizen naar Sanur .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Christiaan Crickemans15-06-2019

Een fantastisch verblijf, het voelt als thuiskomen

Een mooi resortje. Het verblijf ligt in een groene omgeving. De bungalows zijn zeer goed onderhouden en zeer proper. Je hebt een mooi terras dat uitkijkt op de mooie groene tuin. Er is een zeer mooi en groot zwembad. Ligstoelen zijn beschikbaar. Dagelijks krijg je propere zwembadhanddoeken en badhanddoeken. De kamer en badkamer is ruim en net. Er is aan elke bungalow een ruim terras waar je gemakkelijk kan zitten. Op het terras wordt 's morgens ook je ontbijt geserveerd. Een zeer lekker, uitgebreid, ontbijt met enorm veel keuze. Er is veel en heel warm water in de regendouche. Er is de mogelijkheid om zelf gratis koffie of thee te zetten in de kamer. Er is een ijskastje met minibar aanwezig. Goede airco op de slaapkamer. Er is een kluisje en flatscreen op de kamer aanwezig. Veel restaurants en winkels in de omgeving. Gratis fietsen ter beschikking. Zeer vriendelijke eigenaars en ze helpen je bij elke vraag. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ties Versteeg13-05-2019

3 keer geweest, gaan voor de 4e keer.

Fantastisch. De verzorging is als in een 5 sterren hotel, verschil: je hebt je eigen bungalow. Elke dag schoonmaak, elke dag schone handdoeken elke dag bed opgemaakt. Minibar niets duurder dan de plaatselijke supermarkt. Anneke en Albert doen er alles aan om het naar je zin te maken. Als het kon zouden we een 12 geven

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Diana Wijnsouw06-05-2019

Een zeer gastvrij en uitstekend verzorgd verblijf

Vanaf de aankomst op het vliegveld tot en met het vertrek word je in de watten gelegd. Je voelt je echt welkom en veilig.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Rob en Eveline27-04-2019

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest aan het begin en eind van onze rondreis Bali en het was weer geweldig ! De gastvrijheid van Anneke en Bert is ongekend, het fantastische personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt op je eigen terras, de prachtige villaatjes die met zoveel smaak ingericht zijn. En gelegen in een paradijs van een tuin. En heerlijk rustig terwijl je op de fiets overal zo bent. We hebben weer volop genoten en komen zeker weer terug

Gereisd met partner in april 2019

• 9Winni en Paul06-04-2019

Geweldig

De "Baliritis" begint bij ons al toe te slaan op de dag dat we van dat heerlijke eiland terug zijn. Nu zijn we al negen keer op vakantie naar Bali geweest waarvan de laatste vier keer in het prachtige resort Villa Tanjung Mas. En in 2020 wordt het de 5e keer. Waarom? Omdat dit resort de perfectie nadert. De prachtige tropische tuin met het fraaie zwembad, de mooie ruime bungalows met het fraaie terras waar ook het ontbijt wordt geserveerd, het vriendelijke personeel, het managementteam (Anneke en Albert) dat steeds en voor alles voor je klaar staat, enz. enz. OK, de ligging ten opzichte van strand en centrum is wat minder, maar met de gratis fietsen ben je er in 5 à 6 minuten. En voor de niet-fietsers staat er in no-time een taxi gereed. Kosten 30.000 Rupiah. Dertigduizend??? Inderdaad, dat is €1.80. Kortom: Villa Tanjung Mas biedt een heerlijke, ongecompliceerde en relaxte vakantie.

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Hr. en Mevr. Verwoerd27-03-2019

Fantastisch, een aanrader

Dat het een klein resort is met Albert en Anneke als gastheer en gastvrouw. Een prachtig, zeer behulpzaam stel , en niet te vergeten hun “ personeel” die er al jaren zijn, zorgen ervoor dat je een geweldige vakantie hebt en dat je zeker een volgende keer weer terugkomt. Het is net of je daar “thuis” bent. Gezellige huisjes ingericht in Balinese stijl, gelegen in een prachtige tuin, en niet te vergeten het zwembad met heerlijke ligbedden. Ook geven ze advies voor leuke dagtripjes. Bezoek de webside van Villa Tajung Mas en bekijk de foto’s. Een place to go.

Gereisd met partner in maart 2019

Bungalow Villa Tanjung Mas info