Bungalow Villa Tanjung Mas

Bungalow
Bungalow Villa Tanjung Mas
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Tanjung Mas voor je op een rij gezet:

241 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas in het Nederlands

In één woord Fantastisch!!

John en Henny
8-10-2017

Wij hebben geweldig genoten van ons verblijf in dit paradijsje. Albert en Anneke en hun personeel zijn vriendelijke gastvrije mensen die er alles aan doen om het hun gasten naar hun zin te maken. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt voor je geregeld. De bungalows zijn luxe en sfeervol ingericht. Elke ochtend heerlijk verwend worden met een heerlijk ontbijt op de veranda. Een vakantie om nooit te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar!

Het is het mooiste plekje op Bali!

Fred en Karin
28-9-2017

Een klein paradijsje, kleinschalig, intiem en gezellig. Anneke en Albert ontvangen hun gasten op een heel bijzondere manier. Zij zijn, samen met hun team, supergastvrij, niks is hen teveel. De villa's zijn prachtig ingericht, helemaal in stijl. Ze staan in een prachtig aangelegde tuin met heel veel mooie details. Wij hebben er genoten en kunnen geen enkel verbeterpunt bedenken. We komen er beslist weer terug!

Geweldig

Conny
28-9-2017

Het was een heerlijke vakantie we werden van alle kanten geholpen met het verblijf hier en met het land verkennen.

Als we wilde kwam er een taxi die gebeld was door anneke(zeer goede lieve gast vrouw)

Ook een dagje resort was heerlijk met lieve meisjes die alles verzorgde hier.

Dus lekker bamisoepje vers gemaakt bij het zwembad was heerlijk.

En niet te vergeten de avond en nacht waker die alles goed regelde en in de gaten hield.

Ook de planten en bomen kwamen niets te kort met elke dag de tuinman 🌴

Dus albert en anneke heel erg bedankt☀

Ga zeker terug komen volgend jaar.

Hartelijkheid en een fantastisch verblijf

Peter en Rozella
11-8-2017

Villa Tanjung Mas is een heerlijk verblijf met luxe ingerichte villas gelegen in een rustige omgeving met een paradijselijke tuin en een schitterend zwembad. Dicht bij alle vertier, goede restaurants en het strand. Het dagelijkse ontbijt, het vriendelijke personeel en natuurlijk de enorme gastvrijheid van Anneke en Albert maakten het verblijf tot een onvergetelijke plek waar we zeker nog vaak met veel heimwee aan terug zullen denken.

Tessa & Max
5-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad in tanjung mas. Anneke en Albert zijn super gastvrij en zorgen ervoor dat je een goed verzorgd verblijf hebt. De bungalows zijn voorzien van alle luxe en op een Balinese stijl ingericht. En niet te vergeten elke ochtend een heerlijk ontbijt op je eigen veranda. Absolute aanrader in Sanur op Bali.

Geweldige start van een mooie huwelijksreis

Thomas en Wieke Heijnen
22-7-2017

Wij denken met heel veel vreugde terug aan Villa Tanjung Mas.

Vanaf het eerste moment dat wij hier arriveerde voelde wij ons thuis. Wat een geweldige gastvrouw is Anneke!

Het ontbijt serveren zij elke ochtend bij de bungalow. Echt een feestje met heerlijke sap, koffie of thee eitje, je kan het bedenken en het is er.

Verschillende keren hebben wij genoten van de lunch kaart aan het heerlijke zwembad dat midden in het parkje gelegen is. De zelfgemaakt kroket maakt de lunch compleet.

De Vila is gelegen vlakbij Sanur. Je kan de fiets pakken en je fiets zo het strand op of het stadje in voor een lekker diner of gewoon even wandelen. De lokatie is uiterst goed gelegen en makkelijk te vinden.

Vanuit de Vila worden er diverse trips aangeboden. Wij zijn twee keer weggeweest met een Chauffeur die ons het mooie Bali heeft laten zien. geweldig! En dan het leukste is: dan kom je " thuis" ( Vila Tanjung Mas) en dan lig je even aan het zwembad vol met je verhalen en dan komen ze een kopje thee brengen met wat lekkers. Nou dat maakt je dag toch helemaal compleet.

Lieve Anneke en Bert, wij denken nog elke dag met veel plezier terug aan onze huwelijksreis! Jullie hebben deze compleet gemaakt! wat fijn dat wij bij jullie nog even terecht konden om te zwemmen alvorens wij het vliegtuig in stapte om naar huis te gaan.

Afscheid is nooit leuk, maar wij komen zeker nog eens terug!

Lieve groet,

Thomas en Wieke Heijnen

Een oase van rust in een subtropische omgeving

Paradijs op aarde
18-6-2017

Het op alle mogelijke manieren naar je zin maken om een super vakantie te hebben.

Er was niets niet goed.

Topvakantie adresje in alle aspecten !

Raymond
9-6-2017

Alles keurig verzorgd; romantische entourage en perfecte gastvrouw en - heer.

Oase in wonderschoon maar hectisch Bali

Rinus
27-4-2017

Midden tussen het hectische gekrioel van het door scooters gedomineerde verkeer en de vele kleine huisjes, winkeltjes en eethuisjes, ontwaar je achter de poort van villa Tanjung Mas, een oase van rust met mooie verblijven tussen de bloemen, vogels en palmen in een prachtig aangelegde tuin waar je gastvrij wordt ontvangen en gedurende de vakantie vriendelijk en behulpzaam wordt bediend en geholpen. Een prachtige uitvalsbasis om het gezellige Sanur en de rest van Bali te bezoeken.

Home away from home

Desiree Kuperus
10-4-2017

Als je op zoek bent naar een oase, gastvrijheid en genot, stop dan met zoeken! Want bij Tanjung Mas vind je het allemaal. Midden in de prachtige groene tuin liggen de bungalows, waarvan wij de villa (2 of 3 slaapkamers) hadden. Alle bungalows hebben een heerlijk terras waardoor je alleen maar buiten verblijft! Te midden van deze mooie groene oase ligt het zwembad waar alle gasten gebruik van maken. De gastvrijheid is hier tot hoog niveau gestegen. Meteen bij aankomst begint het al met het warme welkom van Anneke, Bert en de rest van de super lieve staff!

Eén van de meest leuke verrassingen was misschien wel de 'afternoon tea' die elke dag met veel liefde op ons terras werd geserveerd! Door mijn vak als reisadviseur heb ik veel accommodaties in de wereld gezien, maar deze staat zeker (voor elk type vakantieganger, zoals wij met kids, of stellen) in mijn top 3!

Een super uitvalsbasis om meer van het eiland te zien, wat mede door de eerlijke en goede tips en hulp van Anneke en Bert ook zeer gemakkelijk te regelen is!

Wij komen zeker nog een keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Villa Tanjung Mas in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Villa Tanjung Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.