Bungalow Villa Tanjung Mas

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

Bungalow info

Meer bungalow info

Wakker worden bij Villa Tanjung Mas op Bali doe je onder je buitendouche, waarna je heerlijk kunt ontbijten op het terras van je bungalow. Zorg zeker eens dat je rond 15:00 op het park bent voor de teatime. Koel af in het zwembad of pak gratis de fiets om de omgeving te verkennen. Bijvoorbeeld via het fietspad langs het strand.

297 reviews over Bungalow Villa Tanjung Mas

• 2019
    10Fam van Eijck01-10-2019

Perfect om je vakantie in Bali te beginnen!

Wij hebben er voor gekozen om Bali te beginnen in Sanur bij Villa Tanjung Mas (hierna nog 3 andere locaties). Wij hebben gekozen voor Tanjung Mas omdat er alleen maar goede recensies waren. Te goed om waar te zijn? Achteraf bleek dit uitstekende keuze. Van te voren de vluchtgegevens doorgegeven en bij aankomst stond Albert ons op te wachten om ons naar de villa te brengen. Ideaal! Zeker gezien het feit we met een baby reisden. Bij aankomst was gelijk aan alle verwachtingen voldaan! Prachtige locatie, rust en ontzettend vriendelijke gastvrouw Anneke en het personeel dat ons in de watten legt. Elke dag schone handdoeken en kamers en indien nodig regelt de gastvrouw de taxi voor je.

Kortom perfecte locatie om je vakantie in Bali te beginnen!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Sitih29-09-2019

Fantastisch verblijf in paradijsje !!!!

Dit is echt een paradijsje!!!!!! Binnen het gezellige, maar drukke Sanur, vind je hier alle rust. Bungalows met veel privacy en gemak. Een heerlijk zwembad om bij te vertoeven met parasols en voldoende schaduw. Met de fiets ben je binnen 5 min. op het strand. Volop gezellige en goede restaurants in de buurt. Op alle vlakken word je bij Villa Tandjung Mas in de watten gelegd! Van ‘s morgens vroeg met heerlijk ontbijt op je eigen terras, voldoende keuze voor een smakelijke lunch, de “ Tea time”,.... noem het maar op!! Bungalows zijn met liefde ingericht ! Aan alles is gedacht !!! Na een heerlijke tropische dag is het fijn om hier het gerieflijke bed in te stappen. Airco en plafond ventilator zorgen voor een aangename gewenste temperatuur. Bert en Anneke zijn geweldige gastheer en - vrouw, hebben veel tips mbt tours, restaurants, marktjes etc. Kortom: Ga dit boeken, je zult zeker geen spijt krijgen !!!!! 😊

Gereisd met partner in september 2019

• 10Kim Lemstra18-09-2019

Iedereen moet hier een keer geweest zijn!

Het verblijf bij Anneke en Albert is verzorgd van A tot Z. Villa Tanjung Mas blijft een paradijs op Bali. Wij komen hier zelf nu al voor de 4e keer en elke keer kunnen wij weer nieuwe dingen ontdekken. Anneke heeft veel tips en zal er alles voor doen om iedereen een geweldige vakantie te bieden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Wendy en Nick25-08-2019

Fantastisch!!

Wat hebben wij een fantastische vakantie gehad! Een heerlijke, rustige en relaxte plek met een mooi zwembad, elke dag een lekker ontbijt op de veranda, schoon appartement, elke dag schone handdoeken/badhanddoeken en met geweldig personeel!! Wat een gastvrijheid! Anneke en Albert kunnen je van alles vertellen wat er te doen is, waar goede restaurants zijn etc. De ligging is perfect. Met de fiets/ taxi zit je zo op de boulevard of in het centrum. Anneke en Albert, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en voor de heerlijke vakantie. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Niels, Renate en Valentijn25-08-2019

Villa Tanjung Mas is een paradijsje op aarde

Bij dit topresort van Anneke en Albert ontbreekt het je aan niets. De service is geweldig, alle mensen - ook de gasten - zijn vriendelijk en er hangt een heerlijke ontspannen sfeer. De tuin en de bungalows zijn heel smaakvol ingericht. We genieten altijd van het ontbijt dat wordt geserveerd op je eigen veranda, het zwembad en de lunch die je kunt bestellen als je een dagje gaat chillen. Anneke en Albert staan altijd voor je klaar, dat is echt luxe. Ze hebben leuke ideeën voor dagtrips en restaurants. (Ga zeker een keer bij Lonny eten!) Wij maakten in 2016 voor het eerst kennis met dit paradijsje en zijn sindsdien drie keer terug geweest. Ook dit jaar weer volop genoten, we hopen er nog vaak te komen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Paul & Elly17-08-2019

Thuis komen!

Wij zijn nu voor de vijfde keer er geweest. Het blijft prachtig en heerlijk. Gelijk weer voor 2020 geboekt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ellen30-07-2019

Een absolute aanrader🙏🏃‍♀️🌼🌴🌺

6 comfortabele villa’s gesitueerd rondom een heerlijk zwembad. Een prachtige zeer goed onderhouden tuin. Gratis (goede!)fietsen ter beschikking. De villa’s hebben allemaal een eigen patio waar smorgen een prima ontbijt wordt geserveerd. Uitstekend bed, ruime badkamer met buiten douche, heerlijk. De gastvrijheid van Anneke en Bert en hun personeel zorgen voor een heerlijke vakantie.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Imke29-07-2019

Geweldig !!

Wat een top accommodatie! Een schitterende villa, waarin we door de eigenaren Anneke en Albert en hun medewerkers hebben genoten van een heerlijke vakantie in Bali. Alles op en top voor elkaar. Mooie villa, nette kamers (voorzien van airco en waaiers), heerlijke buitendouche, verrukkelijk ontbijt, dat geserveerd werd op ons eigen terras. Een tuin waarin je bali op en top beleefd. Een heerlijk zwembad met daarom heen voldoende ligbedjes en twee “hutjes”. En als we iets wilde ondernemen Anneke en Albert regelde het gewoon, van simpelweg een taxi tot een dagtrip. Het was echt een droomvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Mike & Jolanda26-07-2019

Een paradijsje

Wederom een fantastisch verblijf gehad, Zijn al een paar x hier geweest en voelt inmiddels wel als "thuis komen". Prima gastheer en gastvrouw, Bert & Anneke. Staan altijd klaar voor je. Schitterend kleinschalig resort met mooi zwembad en prima onderhouden tuin waar je heerlijk tot rust komt. Ruime bungalow met eigen terras waar je iedere ochtend je ontbijt krijgt. Hygiene top, iedere dag wordt de bungalow schoon gemaakt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Cora en hellen23-07-2019

Geslaagd zo mooi

Wat een mooie plek is dit zeg. Genieten daar van alles wat daar is. Anneke en albert weten alle mooie plekjes te vinden en kunnen de taxi regelen waar je maar heen wilt gaan. Het ontbijt was heerlijk en de rust wat het uitstraalt is niet te vertellen. Het personeel ook zo vriendelijk en beleefd. Dus zeker voor herhaling . Anneke en albert en personeel bedankt voor deze heerlijke vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2019

Bungalow Villa Tanjung Mas info